Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jillaroo**
#2715032
Ik heb drie canvasbenches waarvan er eentje een oude is met twee losse stokken die je dan er in moet steken. En twee met ritsen waarvan 1 vierkant is en 1 half rond. De halfronde heeft belabberd gaas. De vierkante is wat dat aangaat wel beter. Maar toch heb ik weer gekozen voor metalen benches maar dan niet van dat zware spul maar ik noem het waaibomendraad. Voor shows en vakanties perfect voor het dagelijkse leven niet. De maat die ik voor yeng heb 90 cm weegt nog geen 7 kilo. gekocht bij benches.nl. Net zo plat opvouwbaar als de canvas. nee ik ga weer terug naar metaal.
Door Lil
#2715048
**Jillaroo** schreef: Ik heb drie canvasbenches waarvan er eentje een oude is met twee losse stokken die je dan er in moet steken. En twee met ritsen waarvan 1 vierkant is en 1 half rond. De halfronde heeft belabberd gaas. De vierkante is wat dat aangaat wel beter. Maar toch heb ik weer gekozen voor metalen benches maar dan niet van dat zware spul maar ik noem het waaibomendraad. Voor shows en vakanties perfect voor het dagelijkse leven niet. De maat die ik voor yeng heb 90 cm weegt nog geen 7 kilo. gekocht bij benches.nl. Net zo plat opvouwbaar als de canvas. nee ik ga weer terug naar metaal.
Die klinken handig!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2715070
Alba schreef: http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... hes/190327

Deze lijkt me, in elk geval aan de zijkant, mooi fijn gaas te hebben.
Deze hebben wij ook voor Oscar en ik leg hem overal er in (op bezoek, bij workshops, behendigheid, op vakantie). Oscar is echt niet altijd even rustig en braaf er in, maar we zijn er al anderhalf jaar tevreden over. De ritsen beginnen nu wat slecht te worden, maar dat is niet zo gek.
Hoewel hij goed zijn best doet is hij er ook nog nooit mee omgevallen  ;D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2715080
Kaela schreef: Deze hebben wij ook voor Oscar en ik leg hem overal er in (op bezoek, bij workshops, behendigheid, op vakantie). Oscar is echt niet altijd even rustig en braaf er in, maar we zijn er al anderhalf jaar tevreden over. De ritsen beginnen nu wat slecht te worden, maar dat is niet zo gek.
Hoewel hij goed zijn best doet is hij er ook nog nooit mee omgevallen  ;D
O dank je, dan denk ik toch dat ik deze ga bestellen. Die van Cindy lijkt me steviger, maar die is 2 keer zo duur. Deze past beter in het budget.
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2715237
Ik heb de starline en eentje van het merk Croft. Die van Croft is duur maar het gaas is flexibel en daardoor dus beter bestand tegen nagels
Door Lil
#2715245
zonder het merk te weten: ik heb deze zowel grote (95 cm) in blauw als iets kleiner (80 cm) in deze paars/rode kleur.

Tot nu toe het stevigste.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2715485
Lil schreef: zonder het merk te weten: ik heb deze zowel grote (95 cm) in blauw als iets kleiner (80 cm) in deze paars/rode kleur.

Tot nu toe het stevigste.

Afbeelding
ja die heb ik ook, met gaten  ;D
Door Lizzy
#2715513
*Dorothea* schreef: ja die heb ik ook, met gaten  ;D
En toch.... Deze heb ik ook maar die is anders als die blauwe van jou!
Door inge58
#2715545
*Dorothea* schreef: ja die heb ik ook, met gaten  ;D

Nee maar.......waar heb je die toch gehaald???  8)



Oeps deze was voor Lil bedoeld
Laatst gewijzigd door inge58 op zo 14 jul 2013, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door inge58
#2715547
Lil schreef: zonder het merk te weten: ik heb deze zowel grote (95 cm) in blauw als iets kleiner (80 cm) in deze paars/rode kleur.

Tot nu toe het stevigste.

Afbeelding
Nee maar....waar heb je die toch gehaald???  8)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2715635
Lizzy schreef: En toch.... Deze heb ik ook maar die is anders als die blauwe van jou!
o ik dacht hetzelfde model, niet dus...
Door Lil
#2715642
[quote="inge58"]
Nee maar....waar heb je die toch gehaald???  8)
[/quote]

Geen idee... TNT heeft hem gebracht. Bij deze dus de vraag; waar is hij gehaald? Die grote blauwe was net wat minder stevig dan deze. Verder zien ze er bijna hetzelfde uit, maar zijn toch net weer anders. Die op het plaatje tot nu toe het beste.
Door **Jillaroo**
#2715797
Van die heb ik er ook twee gehad, gekocht bij van der meer, groothandel. maar qua dikte met opvouwen is mijn metalen bench nu minder dik. Enne de rode was stevig en idd de blauwe niet. Gaas slap en de buizen braken af.
Door Lil
#2715917
[quote="**Jillaroo**"]
Van die heb ik er ook twee gehad, gekocht bij van der meer, groothandel. maar qua dikte met opvouwen is mijn metalen bench nu minder dik. Enne de rode was stevig en idd de blauwe niet. Gaas slap en de buizen braken af.
[/quote]

wat heb jij dan voor een sjieke metalen bench?
Door **Jillaroo**
#2715930
Lil schreef: wat heb jij dan voor een sjieke metalen bench?
gewoon een zwarte met een plastic onderbak bij Benches.nl gekocht. En later op de show in leiden bij de diergigant ( daar koop ik eigenlijk nooit) nog eentje voor miss Draak. die is een maatje kleiner. maar volgens mij verkopen ze deze ook bij witjes.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door