Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2722772
Dian schreef: niet goed dus. In totaal is er wel 20 kg afgebleven, maar ik was 40 kg afgevallen, dus ook 20 kg erbij........... Het lukt me nu niet meer :P
40kg op eigen kracht afvallen is super knap! Ik denk dat ik en velen met mij dat niet eens gered zou hebben.
Wat zonde dat er weer 20 bij zijn gekomen. Hoe dan ook, 20kg ben je in ieder geval kwijt en je afvalrace is dan nog niet voor niks geweest! :D
Je hebt ook wat tegenslagen gehad meen ik he?
Ik hoop in ieder geval dat deze operatie je wel zal helpen om je streefgewicht te halen.
Heel veel succes met het gesprek alvast.
#2724248
Dian schreef: niet goed dus. In totaal is er wel 20 kg afgebleven, maar ik was 40 kg afgevallen, dus ook 20 kg erbij........... Het lukt me nu niet meer :P
En toch was het je gelukt die 40 kg.
Dat t er nu 20 minder zijn is uiteraard jammer (voor jezelf), maar dan nog steeds zijn er 20 af  :D
Ik moet er 35 kwijt. Heb ook de kracht niet meer, maar ik wacht af of die terug komt als ik geen belemmering meer heb  ::)

Succes  :-*
#2739569
O ja, had nog een topic lopen........ had mijn verhaal gedaan bij wat heb je gedaan. Zal het hier ook neerzetten:
ik ben door naar de volgende ronde ;) 22 augustus moet ik naar een patiëntenvoorlichting, verder krijg ik op korte termijn gesprekken met een diëtiste, internist en psycholoog. Voor de laatste moet ik eerst nog een vragenlijst van hier tot Tokio invullen. Op zich ben ik een geschikte kandidaat, maar de gesprekken met die anderen moeten ook eerst plaats vinden en dan beslissen zij welke operatie je krijgt en wanneer. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk :P

Heb die lijst ingevuld, straks moet ik naar mijn psychiater, moet deze even proberen op mijn hand te krijgen. Mijn huisarts staat 100% achter mij, de psychiater weet ik nog niet zo goed. Straks kan ik wel een paar duimen gebruiken of de psychiater niet al te moeilijk doet.......... De laatste tijd ben ik heel erg stabiel, maar weet niet of hij daar in mee wil gaan. Heb geen vreetbuien meer, heb geen neiging tot automutilatie meer........... En eerlijk gezegd verwacht ik dat die operatie mij ook mentaal sterker zal maken. Dat het goed is voor mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld.............. :P
#2739572
Het traject(de vragenlijsten/multidisciplinaire bezoeken, de psych als ergste/de looptijd) ik vond het vreselijk!!! Duurde zo lang, en geen duidelijkheid.... Maar wel goed om je hoofd "juist ingesteld" te krijgen. Ik dacht dat de beslissing al de grootse stap was, terwijl dat voor mij blijkbaar niet eens de grootse was. Nu, in totaal bijna 35 kilo lichter, ben ik zo blij! ,in hoofd is nog wel "dik" ingesteld, maar mijn lijf doet het zoveel prettiger....

Ik duim voor straks!
#2739704
ik stond echt paf, maar hij werkt volkomen mee. Was het ook eens met het niet aankruisen van bepaalde gebeurtenissen, omdat ik er nu anders mee omga. Ik moet een toestemmingsverklaring naar hem opsturen en hij zal er alles aan doen om de dingen positief uit te leggen. Bij mij is een kwartje gevallen een paar weken terug waardoor eten enzo niet meer nodig is. Ik heb geleerd daarvoor in de plaats mijn emoties te uiten. Volgens hem was het vaak zo dat je het er heel lang over kunt hebben, maar dat dan in ene het kwartje valt..... Nu heb gelukkig zowel mijn huisarts als mijn psychiater volledig achter mij staan :D Ikke is blij...... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door