Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#2704201
choopy schreef: Weet niet of je mij hiermee bedoelt?
Wij hebben vorig jaar wel een ICSI poging gehad die in eerste instantie is aangeslagen, maar helaas na een paar weken toch is misgegaan.
Omdat ik daarna ook ben "wegbezuinigd" op mijn werk, maar gelukkig wel weer nieuw werk heb, zijn bij ons de vervolgstappen even in de ijskast gezet.
Dit is voor mij niet de enige reden, emotioneel speelt er wel meer mee, maar als we er weer aan beginnen, wil ik zelf ook een stukje financiële zekerheid hebben.
Ik geloof dat ik idd. aan jou dacht....
Wat jammer om te lezen dat het is misgegaan... Ik kan me voorstellen dat dit heel moeilijk zal zijn voor jullie! Sterkte en ik hoop dat zodra jullie een nieuwe poging gaan doen, deze wel mag aan slaan :-*
Door Borke
#2704241
Sonja, wat bijzonder!
Volgens mij moest het echt zo zijn.
Ik herinner me nog dat de artsen wilden dat je hormoonkuren bleef doen en het voelde voor jou niet goed...

Gefeliciteerd!

Hoe is het met Nena?
Ik vond haar zo ontzettend lief voor jou, jullie hebben zoveel meegemaakt samen, merk je dat ze reageert op jouw zwangerschap?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2704270
Borke schreef: Sonja, wat bijzonder!
Volgens mij moest het echt zo zijn.
Ik herinner me nog dat de artsen wilden dat je hormoonkuren bleef doen en het voelde voor jou niet goed...

Gefeliciteerd!

Hoe is het met Nena?
Ik vond haar zo ontzettend lief voor jou, jullie hebben zoveel meegemaakt samen, merk je dat ze reageert op jouw zwangerschap?
Met die hormoonkuren was dit inderdaad nooit mogelijk geweest.  :-\ En nee het voelde toen inderdaad niet goed. Heb er nog het e.e.a. over gelezen en dat heeft mijn besluit om ervan af te zien alleen maar gesterkt. Ik heb voor een alternatief gekozen waarbij ik me veel beter voelde en waarin ik meer vertrouwen had. Geen gemakkelijke beslissing, want het betreft wel een beslissing die van levensbelang kan zijn. En dan iets anders doen dan wat de artsen je met klem aanraden, tja, dan ga je toch gemakkelijk twijfelen.
Maar als ik dan nu zie wat er nog mogelijk blijkt te zijn juist dankzij mijn besluit, dan ben ik erg blij dat ik het zo gedaan heb.

Nena is nog even lief als altijd. Is en blijft gewoon een heerlijke hond met een superkarakter. Inmiddels is ze al 12, maar nog ontzettend fit. Ik merk niet dat ze specifiek op mijn zwangerschap reageert. Ook Olivier en Snowball gedragen zich niet anders dan anders. De enige die wel extra lief voor me is, is Troy. Die is echt heel voorzichtig met me, bijna op het zorgzame af.
Door saiko
#2704376
Bij de 1e wouden we het absoluut niet weten
Nu met 2 is het wel handiger :biggrin2: ook voor het inkopen haha
Wij krijgen een jongen en een meisje erbij  :biggrin2: een twee eiige tweeling
Zo leuk en kan al bijna niet meer wachten haha
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#2704502
Hier inmiddels bevallen van dochter Juliëtte Mirthe Valerie. Dit meisje is geboren op 17 juni met 42 weken zwangerschap en ze woog 2800 gram. Dysmatuur zoals dat heet. De bevalling zal ik jullie besparen en later in de week kreeg ik een zware blaasontsteking en beginnende baarmoederontsteking. Al met al een hele onderneming met een kleintje die ook nog zwak was.

We gaan weer de goede kant op gelukkig. Kraamvisites enzo doen we even niet meer, het kost teveel tijd en energie.
#2704785
Ivonne schreef: Hier inmiddels bevallen van dochter Juliëtte Mirthe Valerie. Dit meisje is geboren op 17 juni met 42 weken zwangerschap en ze woog 2800 gram. Dysmatuur zoals dat heet. De bevalling zal ik jullie besparen en later in de week kreeg ik een zware blaasontsteking en beginnende baarmoederontsteking. Al met al een hele onderneming met een kleintje die ook nog zwak was.

We gaan weer de goede kant op gelukkig. Kraamvisites enzo doen we even niet meer, het kost teveel tijd en energie.
gefeliciteerd!!
wat een prachtnamen zeg!!
hoop dat je snel opknapt en lekker kan gaan genieten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door