Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3025448
Ik doe mee met de roeping, nu ook diarree.
Met veel moeite en gekrijs een zetpil ingekregen, totdat deze er weer uitgelanceerd werd.

Zit me net te bedenken dat van de week mn schoonouders ineens langkwamen. En dat schoonmoeders zat te vertellen dat ze recent (de dag ervoor) niet lekker was en dat ze dacht dat ze een darmontsteking had (lijkt mij dat je dat een dag later niet vrolijk navertelt, dus ik schatte het niet erg in). En 2 dagen later is Vera niet lekker en diarree. Leuk als je er alleen voorstaat.
De volgende keer mep ik mensen gewoon de deur uit.
#3025454
Ja, de stront is het probleem niet. Wel het ijselijk gillen als ik het van haar kapotte kont probeer af te vegen.
Kots heb ik nog niet zo'n ervaring mee, behalve af en toe eens een hapje weer terug omhoog of een boer met stukjes. Is dat ook zo leuk?
#3025495
Het is gelukt, nieuwe zetpil en ze slaapt net. Ik heb 1 wasbare pamper. Wel een stapeltje hydrofielen, maar geen inleggers. Vera is qua pampervulling wel van de grote hoeveelheden, dus ga niets wasbaars zonder inlegger omdoen.
#3025512
Arm kind  :( Hier werkte anti schimmel crème goed. Hoop voor Vera dat het gauw over is.

De score vanavond:
Kind 1 naar bed met oogdruppels en hoestdrank.
Kind 2 naar bed met oogdruppels, hoestdrank, neusspray en Nurofen.

Hopelijk slapen ze langer dan een half uur aan een stuk  ::)
#3025519
Nou dat schiet op ja, 10 minuten  ::)

Ja de dames pikken zo ongeveer alles op wat op de Kindergarten heerst. Momenteel is de halve Kindergarten ziek, dus er waart van alles rond. Goed voor de weerstand zullen we maar zeggen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door