Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3021861
Ik wil het kinetisch zand kopen voor mn nichtje. Robyn vind ik nog te klein ervoor, die zou het toch alleen maar opeten ;D

Ja ik had ook kortingen verwacht. Nu in het voorjaar is er hier thuis een thuisverkoop van allerlei scandinavische merken. Dan moet ik daar maar scoren.
#3024504
Vandaag weer met David op controle geweest. Uit de foto's bleek dat er nog wel een lichte dysplasie aan de linkerheup te zien was, maar de orthopeed vond de vooruitgang dusdanig dat de spreidbroek in de wilgen mag. Over 3 maanden opnieuw foto's maken ter controle en dan kunnen we hopelijk het hele traject afronden.
#3025338
Ik ben een beetje afgedraaid. Vera heeft een krijsdag, want weer knalrode luieruitslag en er zit minimaal 1 boventand door te komen. Meneer is arbeiden en komt op zn vroegst vannacht thuis om even te slapen en dan weer weg te gaan.
#3025437
Ik doe met je mee Koek!

1 kind met ontstoken ogen, hoesten en keelpijn.
1 kind met ontstoken ogen, hoesten, snotneus, oorpijn en 40 graden koorts  :-X

Huisartsenpost gebeld, en we moeten het (met pijnstilling) aankijken tot morgen.

Tis echt een roeping dit  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door