Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3026999
[quote="koekje"]
En ze heeft ineens aparte voeten. Ik heb haar sokken aangedaan, want we gingen naar buiten. Bij terugkomst sliep ze, dus de sokken aangelaten.
[/quote]

Die snap ik niet..

Dwayne is uit zijn huisje. Vraag me af of er tandjes komen..
#3027016
[quote="Sonja"]
Pff, schrikken lijkt me dat, weer een bloeding. Sterkte met rustig blijven.
[/quote]


Ik was niet gerust nee :s Fanne daarentegen deed er alles aan om mij kalm te houden.
Om 7u ziekenhuis gebeld, die maakten er weinig van, maar stelden voor om gyne te contacteren en dan eventueel langs te komen als zij het nodig vond.
Om 8u secretariaat van gyne gebeld: antwoordapp, niet bereikbaar voor 9u
Om 9u Geen antwoord
9u30 overbelasting van de lijn
10u er is niemand op bureau
10u30 eindelijk reactie dus ik was niet meer zo happy en heb echt moeite moeten doen om me kalm te houden.

Rest van de dag dan rustig aan gedaan. Korte wandeling nu het goed weer was en verder mijn zeteltje onder het wakende oog van Fanne.
Hij is nu naar de les, dus ik zit met de jongste tv te kijken. De 2 oudste zijn mijn bovenverdieping aan het verbouwen denk ik ;)
#3027034
[quote="koekje"]
Tamara, ben je wel gecontroleerd door de gyn?
Als je overigens een placenta hebt die (gedeeltelijk) bij je bbm ligt, heb je makkelijker en sneller bloedingen.
[/quote]


Vandaag niet (ben vorige week bij haar geweest en moet binnen 2 weken terug) aangezien het bruinig verlies was, dus geen helder bloed.
Van zodra ik helder bloed verlies of andere klachten krijg moet ik naar spoed.
Maar sinds 10u deze morgen niks meer gemerkt.
Zowiso doe ik het de komende dagen rustig aan.
#3027054
[quote="koekje"]
Vera vindt het zelf echt heel raar als ze geen blote voeten heeft. Ze zit dan heel debiel ernaar te kijken.
[/quote]
Haha echt? Robyn trekt altijd haar kousen uit, maar ik heb toch liever dat ze die aanheeft. Veel te koude vloer.
#3027056
[quote="Sieglinde"]
Ik snap het ook niet Koek over haar voeten ;D
Tamara: wees maar rustig! En let aub op met komende vleesleveringen. Ik zou dat precies toch maar ff wat uitstellen tot na de bevalling.

Sonja: beterschap voor David!
[/quote]

Moet 9/12 op controle, afhankelijk van wat daar uit komt rijd stefaan alleen de 19de :)
Zowiso zal het nadien afwachten zijn. Lukt het niet dan word het gemalen drek voor de boeboe's
#3027058
[quote="Sieglinde"]
Haha echt? Robyn trekt altijd haar kousen uit, maar ik heb toch liever dat ze die aanheeft. Veel te koude vloer.
[/quote]

Ja, de sokken of sloffen uitdoen is stap twee. Hier binnen is het niet zo heel koud, vandaar dat ze eigenlijk alleen buiten sokken aanheeft. Zodra ik de sokken heb aangedaan, moet ik haar snel in de doek steken.
Ik vind kniekousen overigens wel handig. Daarmee duurt het langer voordat die uit zijn.
#3027066
[quote="orinake"]
Moet 9/12 op controle, afhankelijk van wat daar uit komt rijd stefaan alleen de 19de :)
Zowiso zal het nadien afwachten zijn. Lukt het niet dan word het gemalen drek voor de boeboe's
[/quote]
Ja dat kan geen kwaad he.
Want tkan toch zwaar zijn he zo'n levering.

Je weet het he, als je eens een dag rust wil is Éydis hier altijd welkom he.

[quote="koekje"]
Ja, de sokken of sloffen uitdoen is stap twee. Hier binnen is het niet zo heel koud, vandaar dat ze eigenlijk alleen buiten sokken aanheeft. Zodra ik de sokken heb aangedaan, moet ik haar snel in de doek steken.
Ik vind kniekousen overigens wel handig. Daarmee duurt het langer voordat die uit zijn.
[/quote]
Wij hebben tegels. Het is hier 20 graden maar toch vind ik de vloer erg koud aanvoelen. Ze staat de hele tijd op die vloer dus ik heb het liever wel( maar ze heeft ze altijd maar voor 5 min aan dus,  kniekousen ook. Dus ik doe regelmatig een maillot aan, die dan half van de benen wordt getrokken  ::))
#3027072
[quote="Sieglinde"]
Ja dat kan geen kwaad he.
Want tkan toch zwaar zijn he zo'n levering.

Je weet het he, als je eens een dag rust wil is Éydis hier altijd welkom he.
Wij hebben tegels. Het is hier 20 graden maar toch vind ik de vloer erg koud aanvoelen. Ze staat de hele tijd op die vloer dus ik heb het liever wel( maar ze heeft ze altijd maar voor 5 min aan dus,  kniekousen ook. Dus ik doe regelmatig een maillot aan, die dan half van de benen wordt getrokken  ::))
[/quote]


ja dat is ook de reden waarom ik nu geen SW heb bijgepakt. Ik had zelf niks van daar nodig dus ik ging echt geen 600kg verslepen zonder zelf iets nodig te hebben van SW :) ik ga zowiso tijdelijk wat meer opsplitsen. SW is altijd groot in omvang en mij te veel hef en til werk :)

Wat Éydis betreft ik houd het in men achterhoofd, maar momenteel is ze ziek, dus blijft ze lekker bij mij. Zou niet willen dat ze jullie ziek maakt.

Ivm de blote voeten:
Éydis draagt voornamelijk broekkousen. Die krijgt ze zelf tenminste niet uit. Gewone sokken of kniekousen liggen sneller uit dan ik ze kan aan doen :s
nu buiten draagt ze zowiso schoenen dus dan kan ze wel gewone sokken aan, maar als we niet buiten moeten zou ik een hele dag sokken aan het aandoen zijn
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door