Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2686406
TMG1961 schreef: Ik haal er altijd de diepvrieszakken..ze hebben daar van die 4ltr zakken..ideaal voor karkassen :)
Die zijn zo goed van hun.... :) :) :)
Door keetje
#2686436
*Dorothea* schreef: Ik krijg bijna zin om een poepzakjes topic te openen.  :biggrin2:
ik heb nu hele mooie roze  8)
Niet bij de Action, maar die op rol, die roze met hondenpootjes, die haal ik bij de Wibra, prima zakjes, wel even, in daglicht voorscheuren.
Door charmed
#2686481
TMG1961 schreef: Ik haal er altijd de diepvrieszakken..ze hebben daar van die 4ltr zakken..ideaal voor karkassen :)
Laatst diepvrieszakken gehaald, waar de bodem niet goed van gesealed was en daar lag alles over de vloer. Alle zakken maar weggegooid
Gebruikersavatar
Door nova
#2686519
keetje schreef: Niet bij de Action, maar die op rol, die roze met hondenpootjes, die haal ik bij de Wibra, prima zakjes, wel even, in daglicht voorscheuren.

Die ik heb gekocht daar, konden  zo de prullebak in. Het waren  stukjes plastic, was nog niet eens een zakje  >:(
Door ien
#2686522
charmed schreef: Laatst diepvrieszakken gehaald, waar de bodem niet goed van gesealed was en daar lag alles over de vloer. Alle zakken maar weggegooid

waren dat die blauwe op een rol? Die heb ik ook gehad en ik heb ze inderdaad ook wegegooid. Niet elke zak was niet goed geseald maar toen ik voor de zoveelste keer het vlees van de grond op kon rapen, heb ik de hele rol in de vuilnisbak gekieperd..  ::)

maar de andere zakken zijn wel goed, ze hebben daar inderdaad een behoorlijke variatie aan grote zakken. Verder hebben ze er leuke goedkope cadeautjes, leuke kaarten, schoolartikelen (hele fijne pennen),  en ik haal er ook altijd de nodige dozen met wegwerphandschoentjes (hier worden er altijd handschoentjes gedragen bij het klaarmaken van de hondenmaaltijd  :) ) uh wat haal ik er nog meer.. oh ja shampo, zeep en dat soort spul is ook een stuk goedkoper.
Door charmed
#2686561
ien schreef:
waren dat die blauwe op een rol? Die heb ik ook gehad en ik heb ze inderdaad ook wegegooid. Niet elke zak was niet goed geseald maar toen ik voor de zoveelste keer het vlees van de grond op kon rapen, heb ik de hele rol in de vuilnisbak gekieperd..  ::)
yep die blauwe op rol, hier ook hubby's brood ook al eens meegedaan in zo'n zak, hij had het op zijn werk meteen op de grond liggen, dus die dag geen eten voor hem (arme ziel, maar niet heus LOL)
Door Barfy
#2686605
De wildschaar van de Action vond ik ook geen succes, een ordinaire keukenschaar knipt nog beter. Die wildschaar is dan ook al met de vuilnisman mee.
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2686615
Ik heb al heel wat headsets om mee te skypen versleten voordat ik deze een jaar of 2 geleden bij de action kocht.
De headset koste maar 1,80 en doet het nog steeds dus misschien toch niet allemaal troep wat ze daar verkopen of ik heb gewoon geluk  :)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2686631
Nee hoor zeker niet allemaal troep, ze hebben enige nagellakjes! (volgens mijn dochters) tevens zijn de schoolspulletjes ook erg leuk (schriften, pennen, potloden, gummetjes, multopmappen, steekmappen, scharen, puntenslijpers etc)  en alles lekker goedkoop. Ik ben in ieder geval blij met de Action en heb er niet veel miskopen begaan. Liever een Action miskoop dan een dure miskoop.
Door Ramses1
#2686645
Nee hoor, ik vind van niet. Je kan voor weinig een stel nieuwe hondenvoerbakken kopen, puppyzwembad voor 5 euro, gedroogde kipfilet, laatst een leuke vaas gekocht, een vergiet. Digitale weegschaal doet al 9 jaar dienst (gekocht toen we begonnen met barfen).
Voordeel van goedkope spullen is dat je er niet 20 jaar tegenaan hoeft te kijken.
Gedroogde kipfilet??? Heb ik er nog nooit gezien.. Toch ff gaan kijken morgen. Tegenwoordig zijn mijn eigen gedroogde beloning brokjes zo op.... heel gek...bij elk commando gaan er 3 brokjes door...
Door miik
#2686649
Wat ik heel graag bij de Action haal zijn de grofzvuil zakken, ze hebben blauwe op rol en witte. Die zijn enorm stevig en ideaal om grote pakken vlees in te doen, zonder dat ze scheuren/ of lekker !
(Wel opletten er liggen ook dunne blauwe zakken, die zijn smal en hoog voor in een container, maar te dun, je moet echt de grofvuil zakken hebben)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2686658
Smartfoon-beschermplastic voor je scherm: 0,89 cent voor 2 of 3 stuks en die blijven véél langer goed dan 2 stuks voor 12 euro van de mediamarkt. Lang leve de action!
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2686665
Miskoop... Alles wat zou moeten plakken!!
Stickers voor die kleine, doe boekjes met puzzels en stickers. Theedoek haakjes met een plakker. Van alles is de lijm slecht of opgelost. Met die haakjes was echt -----> plak -----> *pok*

Verder mag je niet terugbrengen en geld terug, niets zonder bonnetje terug en Sano mocht er niet naar de wc. Toen plaste hij in zijn broek en lag er een plas op de grond. :O. Werden ze nog boos ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door