Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#2863905
Ronald schreef: Ikke!

Doen precies wat ze moeten doen. Stylus uithangen. En ze schrijven nog fijn ook! Ik had er ook gelijk een paar gekocht. Maar ze zijn nog niet stuk, dus nog steeds met het eerste setje bezig  :biggrin2:
Gezien de goeie recensie heb ik er slechts twee meegenomen. Ik laat mij verrassen.
nova schreef:
pen waar je niet mee kan schrijven.
Een kokertje , waar een zachte punt aan zit en je mee  de smartphone  kan  touchen.
Handig bij de kleien lettertoetsen
Mijn  vingers zijn  aardig dik, ik heb geregeld  2 toetsen  te pakken  :-\
Jawel hoor, met die van de Action kan je ook schrijven. Met die van Albert Heyn ook trouwens, maar die was na amper 10 woordjes schrijven al leeg  :-X en de stylustip in no time kapot. Dus ik ben reuze benieuwd hoe lang die van de Action meegaan. Voor de prijs van 1 AH pen heb ik er bij de Action 10.
Door judith1967
#2864626
Ooh zo styluspen is wel handig,ik heb regelmatig 2 letters te pakken
Zal er eens op letten
Voor dat luttele bedragje wil ik hem weleens uitproberen
Gebruikersavatar
Door Tinydreams
#2864629
Miskopen van de action.... mmmm ff denken. De 60 liter vuilniszakken zonder band om hem dicht te kunnen knopen. Ze glijden zo onderin je afvalbak omdat ze dun en glad zijn.
Verder koop ik meestal alleen prullaria zoals kaarsjes windlichtjes ect en de mandjes voor de hondjes
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2869018
Mara M schreef: Mijn Lidl had nog wat voorraad diepvrieszakken binnen gekregen. Ik ga morgen ff inslaan dan. Hoop dat ze er nog zijn.
Ze waren hier ook weer bij de lidl Jan heeft gelijk een paar dozen mee genomen...
Door Nadia
#2871386
Oké. Fijn :)
Had het vandaag met mijn moeder over de blue wonder. Die is bij de action 1,20 goedkoper dan bij de gewone supermarkt. Dus naar verwachting zullen die doekjes ook goedkoper zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door