Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#2673581
Regent hier al de hele dag  :(  en het is koud, het is net 10 graden en dat op 16 mei. Wordt er echt niet vrolijk van, m'n gewrichten doen echt vreselijk pijn door het vochtige weer. Heb inmiddels al de dubbele maximale hoeveelheid pijnstillers op. 
Door Pluto
#2673598
Ik ruil morgen mijn zomerbandjes weer om, ik gooi er voorlopig maar regenbanden onder als ik alle berichten moet geloven!


Gelukkig hebben we zondag een voetbaltoernooi, gevolgd door babyborrel met bbq!
:biggrin2:
:biggrin2:
:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2673613
Ik word echt stikchagrijnig van dit weer. Het hoeft van mij echt geen 30 graden, maar overdag droog en een beetje zon zou wel fijn zijn. Maar ja, moet ook werken, dus zit toch heel de dag binnen. Maar gun het jullie hoor!  :D ;)
Door zurca
#2673614
Ik lijk wel gek ;)
Heb zojuist een haagje bij onze poort gesnoeid, een oplossing bedacht en gemaakt voor de overhangende pioenrozen, klimroos een rozenrek vast gemaakt en nog een paar bollen in de grond gezet en dat alles in de stromende regen 8)
Door TMG1961
#2673617
Heb tijd geleden al gezegd dat we een slecht voorjaar en een nog slechtere zomer krijgen. Voorlopig hoeven we volgens de weerdeskundigen geen zomer te verwachten. Denk dat we blij mogen zijn als we dit jaar af en toe een dag of 2-3 temperaturen van boven de 20 graden krijgen

Ik ga kijken of m'n gewrichten willen meewerken en ga rondje met Pixie.
Door Pluto
#2673625
Ach, met regen is het lekker slidings maken bij het voetbal, is het niet druk rond de BBQ als je honger hebt, kun je in de bossen en parken ook heeeeerlijk ongestoord wandelen.

Zoals ons aller Johan al zei:  Ieder nadeel heb z'n voordeel!
:biggrin2:
#2673626
Naomi M. schreef: Ik word echt stikchagrijnig van dit weer. Het hoeft van mij echt geen 30 graden, maar overdag droog en een beetje zon zou wel fijn zijn. Maar ja, moet ook werken, dus zit toch heel de dag binnen. Maar gun het jullie hoor!  :D ;)
Me to! Bah!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2673628
pluto schreef: Ach, met regen is het lekker slidings maken bij het voetbal, is het niet druk rond de BBQ als je honger hebt, kun je in de bossen en parken ook heeeeerlijk ongestoord wandelen.
:biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2673631
Net terug van een stukje duintje, Flow in het karretje mee, ik vermomd in regenpak, capuchon en compleet met kaplaarzen. :biggrin2: Met dit weer kom je echt niemand tegen dus dat scheelt dan weer.
Madam heeft heerlijk genoten van een bad en daarna nog even een fijn scrubje op het paarden-pad, dat duinzand plakt zo lekker he?
Weer afgepoedeld in de grote plas, met het karretje naar huis gewandeld. Flow heeft nog energie voor 100 puppies, zij wel.. ;D
Door TMG1961
#2673678
Ben weer terug van wandeling..fijn als je regenjas niet meer waterdicht is, fijn als je broek compleet doorweekt is en je onderbroek natter is dan wanneer ie net uit de was komt. Enigste droge aan me waren m'n sokken.

Pixie is ook weer zo goed als droog..moet toch eens gaan kijken voor een goede handdoek om haar af te drogen.
Door Kinnie
#2673706
Mijn winterbanden liggen er ook nog onder.. Heb nog niet eens een afspraak gemaakt..  :-\
Ook niet handig dat de zomerbanden in Deventer of omgeving opgeslagen liggen en ikzelf in het zuiden woon... :-X
Door sella
#2673711
Blij met onze all weather bandjes. Winters rijden geen probleem, regen rijden geen probleem. En nog een bijkomend voordeel, geen gezanik met omwisselen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2673716
Ik vind het wel grappig dat aan het begin van de winter altijd zo hard geroepen wordt dat winterbanden zoooooo belangrijk en veilig zijn en vervolgens mensen er veel te lang op door blijven rijden. Dat komt de veiligheid nou ook niet bepaald ten goede.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2673721
Kaela schreef: Ik vind het wel grappig dat aan het begin van de winter altijd zo hard geroepen wordt dat winterbanden zoooooo belangrijk en veilig zijn en vervolgens mensen er veel te lang op door blijven rijden. Dat komt de veiligheid nou ook niet bepaald ten goede.
Ach, je glijdt nu eenmaal wat minder hard weg op zonnestralen dan op sneeuw. Wat regen betreft zit je denk ik niet slechter qua grip dan met zomerbanden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door