Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2673388
Pupje heeft geslapen van half 12 tot half 9 zonder nachtelijke feestjes ect. Ik schoot zelf om half 9 overeind, shit, puppy is veel te stil. Omg half 9, er zal toch niks gebeurd zijn? Toen ik het dekentje van de bench omhoog deed keek ze nog erg slaperig, zo van, wat kom jij doen? ;D ;D ;D

Straks weer even wegen bij de da, dan naar de dsz voor een halsbandje want mag niet trainen met haar tuigje. De buienradar voorspelt weinig goeds. :-X
Door Nynke
#2673472
Fijn dat je puppenkindje lekker doorgeslapen heeft Els !!

Zo te zien blijft het inderdaad nog wel even regenen  :P :P

OT: Drukke ochtendrit gehad, maar iedereen veilig afgeleverd. Nu koffie en daarna met de wolfjes op stap. Zieke kippie leek even wat op te leven en fitter te worden, maar nu lijkt ze toch weer achteruit te gaan  :( :(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2673479
-Saskia- schreef: ;D Moet zo m'n winterbanden laten omzetten naar zomerbanden. Ik twijfel nog.  ::)
Daarom heb ik all-weather banden... Om alleen de zomerbanden voor de zomer van 2013 te laten monteren, die waarschijnlijk in de buurt van 18 juli gaat vallen, ergens tussen 12:00 en 14:00 uur, maar in elk geval niet langer dan 10 minuten zal duren, is best wel veel werk  :P
Door Pluto
#2673496
Ronald schreef: Daarom heb ik all-weather banden... Om alleen de zomerbanden voor de zomer van 2013 te laten monteren, die waarschijnlijk in de buurt van 18 juli gaat vallen, ergens tussen 12:00 en 14:00 uur, maar in elk geval niet langer dan 10 minuten zal duren, is best wel veel werk  :P
*Legt alvast een handdoekje klaar bij het zwembad*
:biggrin2:
Door zurca
#2673522
Dinsdag gewerkt, best zwaar (lichamelijk) werk, gisteren gewerkt (middag/avond) was om 23.00 uur thuis en nu best "gaar". Ik zal echt moeten wennen. En dan vrijdag nog een paar uurtjes werken. Goh zo heb je "niets" en zo ineens een "bijna parttime job" :)
Heb een geweldige pap en mam die, ivm de honden, willen bijspringen anders was het niet (allemaal) mogelijk.
#2673527
zurca schreef: Dinsdag gewerkt, best zwaar (lichamelijk) werk, gisteren gewerkt (middag/avond) was om 23.00 uur thuis en nu best "gaar". Ik zal echt moeten wennen. En dan vrijdag nog een paar uurtjes werken. Goh zo heb je "niets" en zo ineens een "bijna parttime job" :)
Heb een geweldige pap en mam die, ivm de honden, willen bijspringen anders was het niet (allemaal) mogelijk.
Fijn he die ouders  :D ik ben qua hond ook echt van ze afhankelijk hoor. Gisteren waren ze de hele dag weg en had ik het geluk dat mijn broer vrij was, dus is hij met Ilan uit geweest. En afgelopen maandag moesten ze overdag ook weg en toen hebben ze Ilan meegenomen.
#2673540
Flow gewogen bij de da, netjes weer een kilo eraan. Ze weegt nu 11,25 kilo. :D Net weer het nieuwe menu uitgerekend, of nou ja, ingevoerd in de barf rekenhulp. 
Autorijden ging boven verwachting zeer goed, had me al voorbereid op een nieuwe hel met een gillende pup, maar ze gedroeg zich keurig deze ronde.
#2673550
Hier is het nu droog gelukkig, maar durf toch de was niet buiten te hangen, ik vertrouw het niet  ;)

Ik ga me zo maar eens op het huishouden storten, morgen komt het er ook niet van en er is (helaas) genoeg te doen  :-X Dus ik zet zo maar een lekker muziekje op en ga "zingend en dansend" aan de gang  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door