Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2709415
Kinnie schreef: Petplan heeft voor mij afgedaan. Die wijzigingen van de afgelopen, korte tijd zijn te drastisch. Naar 17,50 eigen bijdrage per consult, 50% vergoeding ed. Het niet betalen bij de DA is alleen als je DA daaraan meewerkt, de mijne dus niet omdat gebeken is dat vergoeding dan erg lang op zich laat wachten, waar mijn DA niet zit te wachten (begrijpelijk)

Nee ik blijf bij proteq en mijn puppegup gaat ook weer naar Proteq. Ik vind deze wijzigingen nog acceptabel en niet erg negatief allemaal
Ben ik grotendeels wel met je eens maar gezien de verder goede ervaringen met Petplan gaat pup daarheen. Ikw eet uit bittere ervaring hoe een nachtconsult kan oplopen en dan vind ik € 150,00 gewoon te weinig. Tel daarbij op dat (bijna) al mijn honden door gebruik vanaf grofweg 10 jaar wel ergens artrose hebben en dus pijnstilling vind ik 50% vergoed krijgen te weinig. He vergoed krijgen van HD/ED vind ik daar niet tegenop wegen.

Mijn ervaring is dat ze wel snel overmaken naar de kliniek. Meestal is het met 3 weken helemaal afgehandeld.
*Dorothea* schreef: Ik ga Patsy ook bij Petplan verzekeren, de vergoeding per jaar ligt bij PP en Proteq veel hoger dan bij de andere verzekeringen. De andere verzekeringen zijn allemaal uitgeklede versies en daarom goedkoper.
Ik ben gewoon echt tevreden over Petplan. En inderdaad de dekking is gewoon breder.
Door Kinnie
#2709418
Cindy de Wolf schreef: Ben ik grotendeels wel met je eens maar gezien de verder goede ervaringen met Petplan gaat pup daarheen. Ikw eet uit bittere ervaring hoe een nachtconsult kan oplopen en dan vind ik € 150,00 gewoon te weinig. Tel daarbij op dat (bijna) al mijn honden door gebruik vanaf grofweg 10 jaar wel ergens artrose hebben en dus pijnstilling vind ik 50% vergoed krijgen te weinig. He vergoed krijgen van HD/ED vind ik daar niet tegenop wegen.

Mijn ervaring is dat ze wel snel overmaken naar de kliniek. Meestal is het met 3 weken helemaal afgehandeld.

Ik ben gewoon echt tevreden over Petplan. En inderdaad de dekking is gewoon breder.
Bij petplan moet je de uitgebreidste dekking hebben voor 100% vergoeding.  Even uitgerekend voor mijn pup (ook golden) ruim €40 per maand
#2709420
Kinnie schreef: Bij petplan moet je de uitgebreidste dekking hebben voor 100% vergoeding.  Even uitgerekend voor mijn pup (ook golden) ruim €40 per maand
Ja klopt. De plus vind ik ook wel oke. Maar gezien het feit dat mijn pup 50% korting gaat krijgen (6e huisdier) ga ik voor totaal. Je krijgt natuurlijk ook nog € 80,00 terug aan preventieve middelen dus die moet je wel van de premie aftrekken dus sec gezien betaal je dan 10 maanden.
Door Kinnie
#2709439
Cindy de Wolf schreef: Ja klopt. De plus vind ik ook wel oke. Maar gezien het feit dat mijn pup 50% korting gaat krijgen (6e huisdier) ga ik voor totaal. Je krijgt natuurlijk ook nog € 80,00 terug aan preventieve middelen dus die moet je wel van de premie aftrekken dus sec gezien betaal je dan 10 maanden.
Ik moet zeggen mijn voornaamste reden om weg te gaan was de clausule voor de cavalier. Maar ik ben nu ook erg tevreden over proteq. Met 50% korting wist ik het ook wel  :)
Door BAC
#2709940
Proteq heb ik altijd waaaardeloos gevonden, nu is het definitief. Als Petplan deze wijziging ook gaat doorvoeren, dan gaat mijn hond er ook uit.

Beetje jammer dat deze wijziging bij het PP topic wordt gezet! IK dacht namelijk dat ze weer een weiziging gingen doorvoeren...
Nou ja we zullen het zien.
Door Kinnie
#2735939
Proteq heeft ook een clausule ingevoerd voor de cavalier, alle neurologische klachten worden uitgesloten.
Gelukkig geld dit echter niet voor bestaande klanten, ook niet bij prolongatie.
Het wordt enkel bij nieuwe klanten ingevoerd dus ik blijf gewoon bij proteq.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door