Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2664532
hier hangen "kattenstaarten" komt echt nog wel iets door, maar goed, als de honden naar het balkon willen moet het toch iets zijn dat loshangt :P
Door Pluto
#2664533
Sinds wij deze bij alle buitendeuren hebben hangen is het insect vrij hier!
Werkt ook tegen verkopers aan huis en ook de getuigen van Jaweh lopen ons deurtje voorbij!



Afbeelding



:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:






Kon het niet laten, maar die glimlach op je gezicht nu is het meer dan waard, toch?
Door pallas
#2664546
pluto schreef: Sinds wij deze bij alle buitendeuren hebben hangen is het insect vrij hier!
Werkt ook tegen verkopers aan huis en ook de getuigen van Jaweh lopen ons deurtje voorbij!



Afbeelding



:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:






Kon het niet laten, maar die glimlach op je gezicht nu is het meer dan waard, toch?


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ik zou t voor de gein eens echt moeten doen...kijkne of t werkt ;D
Door Pluto
#2664549
Ronald schreef: Zolang ik de vliegen nog van me af moet meppen 's zomers, gaat het niet werken niet...
*zoekt snel een blikopener om een vers blik flauwe opmerkingen open te maken*

:biggrin2:
Door millyckk
#2664551
pluto schreef: *zoekt snel een blikopener om een vers blik flauwe opmerkingen open te maken*

:biggrin2:
*gaat er eens lekker voor zitten :biggrin2:*
Door pallas
#2664556
*milyck* schreef: *gaat er eens lekker voor zitten :biggrin2:*
+ 1

( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub :P)
Door millyckk
#2664561
pallas schreef: + 1

( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub :P)
Ah, ze zijn aan het muggenziften om maar eens een beetje OT te blijven :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door