Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2655975
Aangetekende brief sturen en anders via een juridisch loket? Het is absoluut niet netjes dat ze het zo doet, maar ik vind naming and shaming via internet ook niet zo netjes. :-\
Door Parelridder
#2656093
Els en Max schreef: (...) Het is absoluut niet netjes dat ze het zo doet, maar ik vind naming and shaming via internet ook niet zo netjes. :-\
Eens, onderlinge problemen onderling oplossen in plaats van met naam en toenaam over iemand te klagen op het www. Maar hoe doe je dat als je geen contact kunt krijgen met de ander? Voor de goede orde, ik ken TS en ook de leverancier waarover zij schrijft beiden niet.
Als je langdurig poogt contact te krijgen over een bestelling die niet geleverd is en waarvan je alsmaar je geld niet terug krijgt.. Ik denk dat je dan heel terecht op zoek gaat naar advies en info. En ik denk dat het dan voor anderen ook heel waardevol is te horen over deze ervaring. Ik ben i.i.g. altijd blij als ik ervaringen van anderen hoor, positief of negatief, waarmee ik mijn voordeel kan doen.

Ik hoop dat het alsnog goed wordt opgelost!!
En indien niet en het betreft m.n. 'principe', niet zo zeer dat je het geld hard nodig hebt, dan zou ik het zo mogelijk laten rusten, afsluiten. Het kost een bérg energie aan tijd, boosheid en frustratie er achter aan te blijven gaan en ik vraag me af of geld je gevoel bedonderd te zijn weg neemt..?
De duimen draaien dat het een bevredigende afloop krijgt!! :duimen:
Door Lambchop
#2656731
Upje voor TS.


Ben erg blij juist dit bericht te lezen zodat anderen gewaarschuwd zijn voor twee. Hopelijk niet te laat voor TS en doet dit toch wat met Indigostar als haar bestellingen evt. teruglopen.

Naming and Shaming mag wel van mij als iemand herhaaldelijk in contact probeert te komen met degene die zou leveren. Ts heeft betaald voor een tegenprestatie en mag die gewoon verwachten. Er kan altijd wat ergs aan de hand zijn, maar als er bijv. na 2 a 3 maanden geen antwoord komt en diegene blijft bezig met de 'bedrijfsvoering' mag je heus wel iemand met naam en toenaam noemen. Geld wel willen vangen en producten leveren ho maar?  Gaat er bij mij niet in hoor. Al zou het wel om het geld gaan wat dan nog? Stel je voor TS zou maar net kunnen rondkomen omdat haar partner in de ww zit en ze maandelijks een beperkt budget heeft voor eten voor haar hond? Wat moet die dan eten? Zal anderen een zorg wezen en dan zoek je het zelf maar uit toch? Als ik haar adres had, wist ik het wel... Maar dat ben ik maar en ja dan ben ik maar lekker aso.
Netste oplossing zou zijn: blijven afwachten en haar naam hier niet noemen, maar dan moet je dus afwachten tot er eventueel meer slachtoffers zijn, je dan gaan verenigen en aangifte doen waarvan je ook weer moet afwachten of er door de politie iets mee gedaan wordt/kan worden.
Laatst gewijzigd door Lambchop op ma 22 apr 2013, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2656750
Ik begrijp wel waarom TO dit zo doet, zeker na herhaaldelijk geen gehoor te krijgen bij de levernacier maar ik lees nog nergens dat ze een aangetekende brief heeft gestuurd, of juridische stappen c.q. advies heeft ingewonnen of heeft ondernomen. Als je een geschil hebt met iemand vind ik dat je dat met die persoon moet uitvechten en niet via een forum waar die persoon geen lid (meer) is en zich dus ook niet kan verweren.
Door Lambchop
#2656754
Els en Max schreef: Ik begrijp wel waarom TO dit zo doet, zeker na herhaaldelijk geen gehoor te krijgen bij de levernacier maar ik lees nog nergens dat ze een aangetekende brief heeft gestuurd, of juridische stappen c.q. advies heeft ingewonnen of heeft ondernomen. Als je een geschil hebt met iemand vind ik dat je dat met die persoon moet uitvechten en niet via een forum waar die persoon geen lid (meer) is en zich dus ook niet kan verweren.

Maar dat juist het rare. Waarom ben je al die tijd wel lid en als het misgaat niet meer? Het kan best zijn dat er iets ergs aan de hand is en je even ook geen oplossing meer weet, maar zeg dat dan eerlijk tegen degene die op zijn/haar geld wacht. Even reageren is net zo snel gedaan als je account verwijderen he  ;)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2656768
Mee eens. Ik ken TO niet en de leverancier ook niet. Geen idee waarom ze haar account heeft verwijderd, maar ik hoop dat TO haar centjes terug krijgt op korte termijn.
Door Anne in Zweden
#2656769
Els en Max schreef: Ik begrijp wel waarom TO dit zo doet, zeker na herhaaldelijk geen gehoor te krijgen bij de levernacier maar ik lees nog nergens dat ze een aangetekende brief heeft gestuurd, of juridische stappen c.q. advies heeft ingewonnen of heeft ondernomen. Als je een geschil hebt met iemand vind ik dat je dat met die persoon moet uitvechten en niet via een forum waar die persoon geen lid (meer) is en zich dus ook niet kan verweren.
Dit speelde ook al toen Indigostar nog op bp was, en haar verweer was niet wat je noemt professioneel. Het kwam er juist op neer dat ze zich ging afmelden van het forum omdat de herhaalde vragen van haar bestellers (waar het betaalde vlees bleef, of waar de beloofde terugbetaling bleef) haar de keel uithingen. In zo'n geval heeft iemand het er zelf naar gemaakt dat hij onderwerp wordt van een topic als dit wordt.

Al ben ik het wel met je eens dat de stappen die je noemt ook genomen moeten worden - waarschijnlijk hebben ze nog meer effect ook.
Door Parelridder
#2657465
Verbaasd over je irritatie heb ik je bijdragen op BP opgezocht, in een poging je te kunnen begrijpen. Daardoor las ik dat je 6 wkn. geleden in een ander topic schreef dat de leverancier (Bianca) tegenslagen heeft gehad en je om die reden vraagt haar wat tijd te geven. Jammer voor alle partijen dat dit niet duidelijk is gecommuniceerd. Ik denk dat veel mensen - als hun eigen financiele situatie het toe laat - best bereid zijn om geduld te bewaren, als ze op de hoogte zouden zijn van omstandigheden en termijn..
Hoe dan ook fijn dat het financiele deel weer is opgelost, dat zal alle partijen rust geven.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2657775
dominus01 schreef: heb gehoord dat het laatste geld is terug gestort dus het gezeur kan stoppen bij deze
dominus , ben eigelijk wel benieuwd in wat voor relatie je staat met bianca .
aangezien je je nooit hebt voorgesteld en alleen maar met negatieve reacties antwoord op dit thema
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2657810
lauraV schreef: dominus , ben eigelijk wel benieuwd in wat voor relatie je staat met bianca .
aangezien je je nooit hebt voorgesteld en alleen maar met negatieve reacties antwoord op dit thema

Ik ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door