Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#2589961
spreeuwtje schreef: Lol! Ik ben me daar gek! P is een lieverd maar eu... ;D
Hij is best wel handig. En ik heb aan mijn Fordje ook het nodige versleuteld (al gaat daar de radio er iets makkelijker uit).

Maar waarom rijd je niet even bij de garage langs en vraag je het gewoon? Vragen kost toch niks? Tenminste, hier in Friesland niet  ::)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2590037
Fido schreef: Goedkoper dan een parrot  ;)
Trouwens weet iemand of je spottify ook via de parrot kan? Of vraag ik nu iets heel doms  :-[  :biggrin2:
Als je Parrot (of willekeurige andere carkit) a2dp ondersteunt, kan dat. Staat me iets van bij dat de duurdere modellen dat hebben, net als een audio in. Daar kun je dan een kabeltje in steken met 2 3,5mm stekkertjes.
Door nienk
#2590141
oh hey ik bedenk me net nou er over een cd wisselaar gesproken wordt. die zitten wel eens in de achterbak bij mensen. zou het dan kunnen dat de AUX uitgang ook in de achterbak zit?
Door Borke
#2590196
nienk schreef: oh hey ik bedenk me net nou er over een cd wisselaar gesproken wordt. die zitten wel eens in de achterbak bij mensen. zou het dan kunnen dat de AUX uitgang ook in de achterbak zit?
Cd wisselaar kan overal zitten in een auto, ik heb er wel eens een gehad die onder de passagierstoel zat.
Die draad pikken ze voorin de auto op, ik neem aan ergens bij de radio :-)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2590414
Even langs de dealer idd maar. Ik begrijp dat je je rot kan zoeken naar die aux. Ik lees zulke rare plaatsen! ???
Cd wisselaar is er iig niet. Tis een heerlijke wagen maar de radio met cd is gedateerd.  :P
Door Borke
#2590417
spreeuwtje schreef: Cd wisselaar is er iig niet. Tis een heerlijke wagen maar de radio met cd is gedateerd.  :P
Gedateerd geeft niet, cd wisselaars had je 10+ jaar geleden al in auto's  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2590464
Het maakt niet uit of en waar een CD-wisselaar zit. Linksom of rechtsom moet zo'n apparaat aangesloten worden op de autoradio. Ook in mijn 10 jaar oude auto zit een gedateerde radio/cd-speler, maar wel met een AUX-aansluiting achterop.

Alternatief is anders een tussenschakeling, waarbij je het apparaat er tussen "propt". O.a. Parrot werkt op deze manier.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door