Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door toscak
#2568804
Ik ben er ook weer bij!
Nu bezig met de soep van morgenavond (tis dezelfde, dus ook meteen voor dinsdagavond). Ik heb altijd zeer lange werkdagen, dus dat scheelt een hoop tijd. Ziet er lekker en goed uit. Veel groente! En ok, meteen bekennen... Heb er 1 courgette stukje van gesnoept :).
Misschien vanavond ook de sap alvast maken, want om 6 uur morgenochtend ben ik daar vast heel blij mee.

Hoewel ik nooit uit pakjes, blikjes, flesje etc eet of drink (ok, wijnfles wel dan), was vandaag boodschappen op de band leggen toch wel een heel interessante ervaring. Alles was groen en veeeeel :).

Ik heb er weer super veel zin in!
#2568819
niet aangedurft om de soep te maken vandaag, ik denk dat ik er niet of had kunnen blijven. Wel mijn salade voor morgen gemaakt, wat een werk zeg! En de dressing is erg zuur, hmm ik denk niet dat er veel dressing overheen gaat morgen. Ik zit nu aan de superjuice die ik vanmorgen gemist heb ipv de sherbet lemonade. Ik denk dat het ook de laaste gaat zijn voor vandaag want ik heb net alles weer schoon.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2568830
Wat betreft die dressing: gewoon meer olijfolie en/of minder balsamico azijn toevoegen. Is sowieso altijd al mijn favo dressing geweest, gewoon olijfolie en een beetje lekker azijn of limoen/citroen sap, beetje peper en zout (dat laatste mogen we nog nauwelijks tot niet geloof ik, nou ja, in de bouillon;) en klaar ben je, mjammie! Maar als je uitschiet met de azijn, tja, dan wordt het minder lekker inderdaad...

Ik heb vandaag al wat boodschappen gedaan, heb getwijfeld of ik de al geraspte rode kool zou kopen,maar heb toch maar stoer een hele biologische gekocht ::) Nu vanavond of morgen nog een lijstje maken wat ik nog in duitsland moet halen en ik ben er klaar voor dinsdag, heb al wel heel veel zin in de soep, alleen de erwten heb ik uit de diepvries, rest was vers te krijgen! Wel grappig, sta je in de rij bij de kassa (helaas, schurfthekel aan bij de ah xl, waar ze trouwens voor future reference wel ook biologische rauwe rode bieten hebben zag ik vandaag, maar we hebben nog cash liggen dat we eerst op willen maken, kerstkadootje :biggrin2: dus tja, je kan niet alles hebben, dan maar in de rij en niet lekker snel door de zelfscan) en als je dan ziet er er bij de persoon na je allemaal op de band ligt: witbrood, witte broodjes, 2 zakken chips, slagroom, melk, vanille vla, wafeltjes, kortom, echt helemaal niks wat volgens jason door de beugel kan ;) En wow, dat is een ellenlange zin geworden, lol, sorry... it's all in the name ;)
Door Deesje
#2569030
EllenL schreef:
en als je dan ziet er er bij de persoon na je allemaal op de band ligt: witbrood, witte broodjes, 2 zakken chips, slagroom, melk, vanille vla, wafeltjes, kortom, echt helemaal niks wat volgens jason door de beugel kan ;) En wow, dat is een ellenlange zin geworden, lol, sorry... it's all in the name ;)
yep dit heb ik nu al ruim 2 jaar.. en dan schaam ik me als ik voor tim een zakje met 2 croissantjes mee neem hihi  ;)
Door Deesje
#2569034
wie had het 14 dagen programma ook weer uitgeschreven.. ik kan de app niet downloaden dus als iemand hem voor me heeft, ik ben benieuwd of ik nog wat ideeen op kan doen qua salades, ook voor tim zijn eten (die lust af en toe nog wel eens een warme hap)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door