Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2568450
Hmm Dat is vervelend :(
Ik weet dat je de turkisch get up ook zonder gewicht kan doen en hiermee toch de juiste balans en coördinatie kan vinden als je ipv een kettlebell 2 schoenen gebruikt.
Zal eens zoeken of ik een filmpje kan vinden.
#2568453
Ik ga gewoon sparen voor een mini trampoline en meer wandelen en steppen. In de tuin staat ook een grote trampoline van de kinderen dus die kan ik ook gebruiken, maar die is vrij stijf en minder goed voor de knietjes.
Door Irish
#2568480
Nadia schreef: je moet wel echt eerst op les. want een hoop belangrijke dingen MOET je weten.
En ik ben zo stom geweest het via een zelfinstructie DVD pakket te doen, waardoor ik mezelf behoorlijk geblesseerd heb. Voor nu is het sowieso (nog) geen optie, misschien in de toekomst weer, met een laag gewicht!
#2568609
Terug van steppen, ik had de kinderen ook meegenomen, die waren er ook wel aan toe om even buiten te zijn (kinders van mijn broer die naast me wonen, ik heb geen kinders) dus drie steppen, twee kindersm een hanna en twee honden in de 207 gepropt en gaan met die banaan  :D
Ik voel me heerlijk nu en zit met mijn passion for juicemaster weer ff te chillen, Zoë slaapt alweer.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2568640
Grrrr, kon ik eindelijk de app kopen, installeerd hij hem niet, pffff, als ik nou op het knopje druk bij het 14 dagen schermpje zegt google alleen 'dit item heeft u al aangeschaft' Ja, leuk, installeer hem dan ook!! ::)

Edit: never mind, 't is gelukt :D
Laatst gewijzigd door EllenL op zo 13 jan 2013, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#2568691
Ik heb nog boerenkool over. Zie dat deze twee weken geen boerenkool gebruikt word. Dus ik ga boerenkoolchips maken :)

Voor ergens aankomende week gezellig op de bank :)

how to:

Boerenkool klein snijden, in de oven met deur open of in de droog machine. besprenkelen met olijf olie. cayenne peper/zout/paprika poeder. Drogen tot ze knapperig zijn.

Voilla!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door