Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2556479
Onbegrijpelijk dat Utrecht een dier na zo'n intensieve zorg en 3 operatie's, zomaar van het een op het andere uur laten vallen...

Ok, ik snap... kunnen niks meer doen en uitbehandeld zijn...maar om dan het dier en de baasjes zo zonder enige ondersteuning, begeleiding en nazorg aan hun lot over te laten? Triest, heel triest, maar dat is latere zorg, nu eerst Bonnie!

Kom op Bonnie meisje, laat die doctoren en alle mensen die zo hard voor jouw herstel duimen nog eens een wondertje zien! 
Je kan het, je wil is er, nu al je kracht bundelen en deze laatste smerige bacterie overwinnen. Je kan het! :boxing: :boxing: :boxing:

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
#2556556
goedemorgen,

goed nacht gehad samen :) :) toch wel geslapen maar ach echt lekker en diep gaat dat natuurlijk niet
keertje nog op geweest om te plassen buiten en sondevoeding te geven
vanochtend even een klein ommetje buiten dacht ik en ach, ze vond het fijn dus voor ik en zij het wist waren we bij een kennis om de hoek zeg maar.
zij schoot uiteraard meteen vol toen ze Bon zag en Bon kwispelde zachtjes, heel lief.. daar even koffie gedronken en Jos gebeld want die wist niet waar we waren....
even gebabbeld en geaaid en toen weer naar huis. daar sondevoeding en medicatie gegeven en toen kwam net vriendin langs met nog een eetlustopwekkend middel. who knows..

Jos schrijft even verder.. ik krijg even telefoon....

Ons meisje ligt nu lekker op de bank onder een dekentje, heeft al een slaapje gedaan maar is nu weer wakker.
zo weer even naar buiten denk ik, want ze kijkt weer alsof ze wat wil.
sondevoeding blijft er goed in, en we proberen het een steeds een beetje op te voeren, straks ook het aangelengde blikvoer erbij proberen.
Er komt nog maar heel weinig vocht uit de drain opening, dus dat blijft nu in de buik waar het hopelijk ook weer afgebroken/opgenomen wordt.

Het is dus afwachten en kijken en.... heel veel duimen en kaarsjes branden.  :-* :-* :-* :-*
#2556561
Ik kan niets zinnigs toevoegen aan al de voorgaande berichten,...........ben niet genoeg op de hoogte van dat soort dingen om er iets over te zeggen.

Maar probeer zoveel mogelijk van elkaar te genieten in de tijd die jullie samen hebben,......... :-*

Toch wel erg wrang dat Bonnie na die intensieve zorg die ze gehad heeft nu door Utrecht zo "in de steek gelaten wordt" (Is misschien niet zo maar zo voel ik het)

Ik blijf gewoon duimen en kaarsjes branden en toch hopen op een goede afloop,...... :bigarmhug:
#2556591
@Xerox: ja, ze hebben gedaan wat ze kunnen maar de E.coli is multiresistent en reageert niet op de antibiotica die ze kreeg. en krijgt want ik heb wel dat laatste middel nog voor 2 dagen mee gekregen (maar meer voor mijn eigen gevoel zeiden ze.. nouja, dan maar voor mijn eigen gevoel..)
ze moet nu zelf....


@Dorothea: die fentanylpleister is wel een idee, ja! ga ik even aan Judith vragen.. al denk ik niet dat zij m heeft thuis.. en ze is komende dagen vrij. maar ik kan altijd morgen naar eigen da natuurlijk. en moet zowieso dan Utrecht bellen.... (als ons al die tijd gegund is natuurlijk)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door