Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Gabriëlle*
#2446462
Ik zoek voor kennissen een goede border terrier fokker, en ik dacht dat er hier wel wat mensen zitten die wat beter in de border terriers zitten dan ik zelf.

Dit zijn echt ontzettend lieve mensen en ik gun ze een leuk en gezond hondje. Ze hebben al ervaring met de border want die hebben ze al in de familie.
De grotere fokkers vind ik zelf een beetje te onpersoonlijk voor deze mensen, als je veel nesten fokt is het toch wat moeilijker om een leuk contact regelmatig te onderhouden met pupkopers, dus liefst een wat kleinere fokker ongeveer 1 nest in het jaar of minder, die vooral op gezondheid en karakter let, en als het aan mij ligt het liefst versgevoerd, en daar ook wat extra begeleiding in kan geven. En heel belangrijk een fokker die er is in goede en in slechte tijden.

Ze hoeven niet perse nu meteen een pup al zal die wel heel erg welkom zijn mocht er wel nu wat beschikbaar zijn (al acht ik die kans klein gezien de populariteit van de border tegenwoordig), maar het liefst een nest wat nog in de planning staat zodat ze het hele traject van zwangerschap naar pups mee kunnen maken.

Ik heb nog geprobeerd om ze over te laten stappen op een westie pup (en mijn eisen voor nieuwe eigenaren liggen erg hoog, maar deze mensen zou ik volkomen vertrouwen met een pup van mij) maar ze hebben echt hun hart verloren aan de border.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2446474
*Gabriëlle* schreef: Ik heb nog geprobeerd om ze over te laten stappen op een westie pup (en mijn eisen voor nieuwe eigenaren liggen erg hoog, maar deze mensen zou ik volkomen vertrouwen met een pup van mij) maar ze hebben echt hun hart verloren aan de border.
tja, sommige mensen leren het gewoon nooit :biggrin2: :biggrin2: een westie is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker :biggrin2: :biggrin2:
ik wil er graag al vast 1 reserveren voor over een jaaetje of 7 :D


Inderdaad fokt Hanny border terriërs
Door *Gabriëlle*
#2447335
Ik heb Hanny een pm gestuurd, ben benieuwd of zij nog pups beschikbaar heeft.
Dian schreef: tja, sommige mensen leren het gewoon nooit :biggrin2: :biggrin2: een westie is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker :biggrin2: :biggrin2:
ik wil er graag al vast 1 reserveren voor over een jaaetje of 7 :D
En westies zijn ook in allerlei kleuren verkrijgbaar bijvoorbeeld bruin, zwart, groen, geel en je hoeft niet te kiezen want westies wisselen dat zelf af, ohja en af en toe zijn ze wit :D, denk alleen niet dat dat ze over de streep helpt.
Als je over 7 jaar nog steeds zo'n wit spook wil hoor ik het wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door