Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
#2421603
Ja, maar men vroeg naar van gend en loos :P Wat die nou precies deden, nou dat dus.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2421682
Ronald schreef: Maar dat was in de tijd van de houten gulden, toch  :biggrin2:
In de tijd dat sex nog vies was, je poepen met een lange oe schreef, mannen van staal waren en schepen van hout, etc, etc, etc :biggrin2:
Door Lil
#2421713
Mien 5-tal schreef: Nog steeds onderweg naar het sorteercentrum. Waar is dat sorteercentrum ergens, Timboektoe?
is het bij dhl niet zo dat de status pas veranderd nadat het verwerkt is. Dus je ziet alles pas veel te laat. Ik ontvang van webwinkels wel eens pakketjes van dhl en als ik het pakketje 's ochtends in ontvangst neem, dan lees ik pas na 16 uur 's middags dat het is afgeleverd.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2421740
Even gebeld met ontvanger: DHL is nog niet langs geweest.

Met DHL4U gebeld, a €0,80/minuut, ze komen tussen 12 en 6 langs vandaag :) Hoop het, morgen gaan ze op vakantie.
Lil schreef: is het bij dhl niet zo dat de status pas veranderd nadat het verwerkt is. Dus je ziet alles pas veel te laat. Ik ontvang van webwinkels wel eens pakketjes van dhl en als ik het pakketje 's ochtends in ontvangst neem, dan lees ik pas na 16 uur 's middags dat het is afgeleverd.  :biggrin2:
Particuliere pakjes doen ze 's middags, zakelijk 's morgens. Just so you know :biggrin2:
Laatst gewijzigd door EliScooby op wo 08 aug 2012, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2421858
Mien 5-tal schreef: Even gebeld met ontvanger: DHL is nog niet langs geweest.

Met DHL4U gebeld, a €0,80/minuut, ze komen tussen 12 en 6 langs vandaag :) Hoop het, morgen gaan ze op vakantie.

Particuliere pakjes doen ze 's middags, zakelijk 's morgens. Just so you know :biggrin2:
wat gek heb mijn pakketje altijd 's ochtends gehad. Of is dat zakelijk, omdat het van een bedrijf af komt? Maar ik ga ze helemaal niet meer laten bezorgen, mogen fijn naar het punt in het buurdurp, ben toch nooit thuis  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door