Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2396681
Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
Door Fido
#2396702
-Saskia- schreef: Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
Ze zijn idd ideaal. Een collega heeft um gewoon bij Blokker gekocht want ik kon ze ook niet vinden.
#2396705
Jaaaa ! Een maand geleden heb ik er 2 gekocht bij de Action voor 2,95 per stuk  :D
Knalblauw.Het is zo'n 2-in-1 ding ,met aan de ene kant een rubber borstel en aan de andere kant een trekker (zoals met ramen zemen)
#2396717
-Saskia- schreef: Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
Aka vloertrekker.  ;)  Inderdaad gewoon bij de Blokker ofzo.  :)
#2396740
-Saskia- schreef: Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
Ik hebhem gewoon bij blokker gekocht
Door Lil
#2396751
Ik ben helemaal niet tevreden over die van de Blokker. Hij is te zacht en ik kan er dus geen haren mee van de kleden krijgeb. Die van prowin (helaas niet via een winkel te koop) vind ik wel heel erg super. Je hebt kapperswinkels waar je ook als particulier kunt inkopen. In Maastricht ligt er een. Ga ik gewoon naar binnen voor mijn spullen en met mij veel andere particulieren.
#2396757
ik heb er tig jaar geleden ooit eens op een show gekocht. Die dingen slijten niet en gaan niet stuk (althans de mijne niet) De mijne heeft aan de ene kant ook een soort 'wisser' en die is ideaal om het vloerkleed (en deurmatjes)  tussendoor even van haren te ontdoen, als ik dus geen zin heb om de stofzuiger te pakken.... ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door