Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2378167
Mien 5-tal schreef: Lijkt me stug, maar wie weet. In de handleiding staat dat als je de usb erin drukt (die je natuurlijk via safe removal hebt verwijderd van je laptop/pc) hij automatisch gaat updaten. En dat er een aparte usb-ingang is voor een usb-harddisk, die je niet moet gebruiken.
Ik heb maar 1 USB slot op de tv. En daar staat inderdaad (HDD) onder.
#2378172
-Saskia- schreef: Ik heb maar 1 USB slot op de tv. En daar staat inderdaad (HDD) onder.
True, ff ingezoomd op de pdf :p Maar al met al ben je dus nog geen steek verder, hahaha. Ff denken, je hebt je digitale kanalen automatisch laten zoeken zonder module of smartcard erin, tv uitgeschakeld, module met smartcard op de goeie manier erin op de goeie manier geplaatst, de smartcard geactiveerd (al dan niet via MijnZiggo) en de netwerk instellingen overgenomen uit je boekje toen ie daar om vroeg, toch? Dan zou het gewoon moeten werken.

Als je je module eruit haalt, heb je dan wel digitale kanalen?
-Saskia- schreef: Aha! Ik moest niet de MSX, maar de TDT-versie hebben.
Zag op mijn tv dat de softwareversie TDTbladiebla1014 was. Heb nu het andere bestand gedownload en ben nu aan het upgraden (via USB) naar 1024.
Interesting, want de Ziggo-site praat over de MSX-versie. Ik hoop dat je daarmee wel de mogelijkheid van CI+ hebt. En 1 lettertje verschil in het volledige typenummer niet betekent dat je geen CI+ hebt, maar CI. Wat volkomen belachelijk zou zijn, CI heb je niets meer aan, vandaag de dag.
Laatst gewijzigd door EliScooby op zo 24 jun 2012, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#2378174
Mien 5-tal schreef: True, ff ingezoomd op de pdf :p Maar al met al ben je dus nog geen steek verder, hahaha. Ff denken, je hebt je digitale kanalen automatisch laten zoeken zonder module of smartcard erin, tv uitgeschakeld, module met smartcard op de goeie manier erin op de goeie manier geplaatst, de smartcard geactiveerd (al dan niet via MijnZiggo) en de netwerk instellingen overgenomen uit je boekje toen ie daar om vroeg, toch? Dan zou het gewoon moeten werken.

Als je je module eruit haalt, heb je dan wel digitale kanalen?
Ja, dan heb ik wel alle kanalen, maar ik kan alleen NL1 zien. De rest blijft gecodeerd en hangen op 80% authenticatie.
#2378203
*Marga* schreef: Ik heb net 3 maanden een tv dat zal dan toch wel niet nodig zijn , trouwens mijn tv heeft het gedaan tot verleden week en bij mij start er helemaal niks op van authoriseren??/
Ligt eraan, hoe lang de tv in het magazijn heeft gestaan, of het een oud model is, of Ziggo iets heeft veranderd waardoor je tv de weg kwijt is, dat soort dingen. Nu ik toch bezig ben. Roep je merk/type eens, dan zal ik eens kijken of er voor jouw tv ook een nieuwe firmware is.
#2378204
*Marga* schreef: Ik heb net 3 maanden een tv dat zal dan toch wel niet nodig zijn , trouwens mijn tv heeft het gedaan tot verleden week en bij mij start er helemaal niks op van authoriseren??/
Bij mijn ouders hetzelfde issue. Alleen durf ik te verwedden dat mijn mams op allerlei knopjes heeft gedrukt, die ze nu niet meer kan reproduceren, waardoor de HD ontvangst is verdwenen. Dat wordt het nieuwe projectje.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door