Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3205251
Vandaag voor het eerst verse piemels gehaald. Ik dacht er zal vast een topic over zijn hoe het drogen precies in zijn werk gaat. Ik heb yoen duidelijk wat gemist door dit topic niet te lezen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
#3205310
Zo een leuk topic dit. :D
Ja, een week of drie drogen, helaas geen plek omdat zo te doen.
Heb ze weleens in een ronde droger gedaan. Het werd helaas niet wat ik ervan verwacht had.
Die piels zijn zo dik. (gniffel) dat ze aan de binnenzijde niet droog werden. Gelukkig vinden ze dat hier niet erg.
#3205324
robbiekomvoor schreef:Ik droog regelmatig piemels,ik snij of knip alleen het vet weg,het aanhangend vlees laat ik er aan zitten en droogt gewoon mee.
Ik hang ze een week of 3 te drogen aan een wasrek ;)
Zo deed ik het ook altijd. Ging altijd goed.
#3205339
Het zijn voornamelijk kalfspiemels en die zijn denk ik goed te drogen hoor. De stierenexemplaren zal ik in de zomer in de garage drogen. Die zijn denk ik inderdaad te dik om in mijn drogertje te drogen. Ik ben benieuwd of Zoë ze lekker vindt. Meestal vindt ze dingen die ik zelf droog stukken lekkerder dan spul uit de winkel. Pens uit de winkel rolt ze alleen doorheen en eet ze niet op. Zelf gedroogde pens vindt ze wel erg lekker.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
#3205340
hannabelgje schreef:Het zijn voornamelijk kalfspiemels en die zijn denk ik goed te drogen hoor. De stierenexemplaren zal ik in de zomer in de garage drogen. Die zijn denk ik inderdaad te dik om in mijn drogertje te drogen. Ik ben benieuwd of Zoë ze lekker vindt. Meestal vindt ze dingen die ik zelf droog stukken lekkerder dan spul uit de winkel. Pens uit de winkel rolt ze alleen doorheen en eet ze niet op. Zelf gedroogde pens vindt ze wel erg lekker.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Slim hondje! ;D
#3205459
smulpaap schreef:Ik moet altijd weer lachen als dit topic omhoog komt ;D ;D ;D :biggrin2:
Soms slaat mijn fantasie omhoog en bedenk ik van alles
( Wat mensen zoal denken die niet met deze materie bezig zijn :P :biggrin2: )
Nou ik ben een fervent Barfer hoor, maar piemels besnijden?
Neeeeeeeeeeeeee!! Blehhhhhh!
#3205474
smulpaap schreef:Ik moet altijd weer lachen als dit topic omhoog komt ;D ;D ;D :biggrin2:
Soms slaat mijn fantasie omhoog en bedenk ik van alles
( Wat mensen zoal denken die niet met deze materie bezig zijn :P :biggrin2: )
Ik wil niet eens weten wat mensen van mij denken Afbeelding mijn collega vroeg laatst of ik nog iets leuks had gedaan, ach viel mee, moest ff wat beesten voor Lola en Simba (van mijn broertje) portioneren.
Collega;huh? Nou gewoon, heb ff 2 geitjes in stukken gehakt, wat parelhoen en wat haas. Dat gezicht Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door