Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2363859
Daantje schreef: Oohw ja ...inrekbaar ..dat is ie zeker  :biggrin2:
oef ,arme Gijs ,t is even wennen.
Gebeurde gelukkig bij Joep, anders hadden de waterblazer en ik achter Gijs aangesleept denk ik....nog enger!  ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2387492
Zijn er ook waterblazers die lekker compact zijn, dus niet zo'n heel groot apparaat ? Het zo voor mijn hondjes ook wel wat zijn, denk ik. Ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken hoe groot die dingen zijn.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2387525
Nadia schreef: Die zwarte is een kleine slagen groter als een kruimeldief

Bedoel je die uit de link van Ellen, van 84.95 ?
Door eelke
#2387543
Zie van mij is gok ik ongeveer 15  breed, 15 cm hoog en 30 cm lang.

Ik heb m van koopgoedkoop.nl, als je eens hier in de buurt bent, mag je wel een keer komen kijken natuurlijk!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2387548
eelke schreef: Zie van mij is gok ik ongeveer 15  breed, 15 cm hoog en 30 cm lang.

Ik heb m van koopgoedkoop.nl, als je eens hier in de buurt bent, mag je wel een keer komen kijken natuurlijk!

15 x 15 x 30 cm. is niet echt heel groot. Was die van jou ook 84.95 ? Hij bevalt jou goed las ik.
Maak ie veel herrie?

P.S. Ik lees het al. Meer herrie dan de doorslag stofzuiger?
Laatst gewijzigd door *Lia* op do 05 jul 2012, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#2387581
*Lia* schreef:
15 x 15 x 30 cm. is niet echt heel groot. Was die van jou ook 84.95 ? Hij bevalt jou goed las ik.
Maak ie veel herrie?

P.S. Ik lees het al. Meer herrie dan de doorslag stofzuiger?
Nou hij kan op verschillende standen, op het laagst minder dan een stofzuiger, op het midden net zo hard, en op het hardst harder, denk ik. Hoewel de slag best wat uitrekbaar is, dus je kunt het ding wel een klein eindje verder op zetten, metertje of 2, en niet met het geluid naar je toe zeg maar. Ik denk dat ze het engste van een stofzuiger vinden, dattie beweegt. En dat doet ze waterblazer niet. Ze beginnen het echt ook wel lekker te vinden nu.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2387671
De verleiding er 1 te bestellen wordt steeds groter. Het duurt een eeuwigheid met mijn eigen föhn een Sheltie droog te krijgen.
Door Nadia
#2387704
*Lia* schreef:
Bedoel je die uit de link van Ellen, van 84.95 ?
ja die ja :) Hij is echt niet mega groot. En ja, hij maakt wel kabaal. maar dat is denk ik niet onoverkomelijk met luchtverplaatsing.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2387708
Nadia schreef: ja die ja :) Hij is echt niet mega groot. En ja, hij maakt wel kabaal. maar dat is denk ik niet onoverkomelijk met luchtverplaatsing.

Ik heb hem besteld en betaald. Nu afwachten tot ik iets krijg. Ik ben heel benieuwd, het is echt een ramp om een Sheltie droog te krijgen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#2388064
*Lia* schreef:
Ik heb hem besteld en betaald. Nu afwachten tot ik iets krijg. Ik ben heel benieuwd, het is echt een ramp om een Sheltie droog te krijgen.
Nou, met die waterblazer krijg je echt wel een Sheltie droog hoor, maak je maar niet ongerust ;). Ik gebruik hem voor Fedor op ongeveer halve kracht en heb hem dan (als hij kliedernat is geregend) in ongeveer 20 min. bijna kurkdroog.
Heb dat ding nu al een jaar of 3 denk ik en hij bevalt uitstekend!
Door eelke
#2388073
Ik heb dus ook diezelfde. Herkende hem niet, volgens mij toen ik hem bestelde, was hij 79,95...

Ben er wel erg blij mee. Krijg er een newf mee droog, dan moet een sheltie toch ook wel lukken  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Nitus
#2388076
Ik roep altijd over die waterblazer dat die op volle kracht met gemak een sjiwawa tegen het plafond blaast :biggrin2:.
Door eelke
#2388079
Nitus schreef: Ik roep altijd over die waterblazer dat die op volle kracht met gemak een sjiwawa tegen het plafond blaast :biggrin2:.
Kheb dat zelfs nog niet zo hard gedaan!  :o
Ik doe mezelf er ook altijd mee, als laatst, whoesj alle haren van mijn kleren af!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door