Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2361186
ik wil even een kanttekening plaatsen bij de waterblazer van 74,95 uit de link.
Ik heb dat idee waterblazer,  maar  ik ben tegen het volgende probleem aangelopen.

Daar waar de kabel uit het app. komt zit een rubberen versteviging rond het snoer. Die versteviging is bij mijn app.  gescheurd. Hierdoor ontsnapt valse lucht , die blaaskracht verlies ik dus via de slang  :-\
Andere vervelende bijkomstigheid is dat het app. niet open te schroeven is,  waardoor ik dat probleem niet kan oplossen.

De blaaskracht is goed, maar ik zou een app. van deze uitvoering nooit meer kopen  :-\
Door Nadia
#2361190
Ah, kijk. Dat zijn handige weetjes. Is dat niet dicht te kitten?
Voor welk model zou jij gaan dan?
(ik heb geen flauw benul van modellen binnen de waterblazers)
Gebruikersavatar
Door nova
#2361294
Nadia schreef: Ah, kijk. Dat zijn handige weetjes. Is dat niet dicht te kitten?
Voor welk model zou jij gaan dan?
(ik heb geen flauw benul van modellen binnen de waterblazers)
ik heb al geplakt, gekit, gelijmd...
Het helpt alemaal niet.
Er komt steeds veel druk( de warme lucht) op mijn plaksel te staan, dus laat het uiteindelijk allemaal weer los
Door kaszi
#2361375
Ik heb de Double K Airmax, hij heeft 2 snelheden én de lucht wordt verwarmd door de motor, hij wordt niet heel warm, maar is net genoeg.
Ben er heel tevreden over. 
Is wel een duurdere (400 Euro)
Door Nadia
#2361387
nova schreef: ik heb al geplakt, gekit, gelijmd...
Het helpt alemaal niet.
Er komt steeds veel druk( de warme lucht) op mijn plaksel te staan, dus laat het uiteindelijk allemaal weer los
Er zal vast een kit zijn die hier voor bestand is toch? Anyhow, we gaan geen blazer aanschaffen welke mankementjes kan hebben.
Welk model zou jij kiezen dan Miet?
Door Nadia
#2361388
kaszi schreef: Ik heb de Double K Airmax, hij heeft 2 snelheden én de lucht wordt verwarmd door de motor, hij wordt niet heel warm, maar is net genoeg.
Ben er heel tevreden over. 
Is wel een duurdere (400 Euro)

Dankje! Is twee snelheden niet weinig? Ik heb echt geen flauw idee. Maar dat is dus of hard, of zacht. mij lijkt traploos instellen wel erg fijn.
Door kaszi
#2361401
Nadia schreef: Dankje! Is twee snelheden niet weinig? Ik heb echt geen flauw idee. Maar dat is dus of hard, of zacht. mij lijkt traploos instellen wel erg fijn.
Zacht gaat ie niet hoor, het is hard of heel hard  :D

DMV mondstukken kan je het debiet ook nog aanpassen, (groot mondstuk, klein, smal etc) dus adh van de opening blaast ie krachtiger of zachter.

Hij is ook heel robuust, kan makkelijk tegen een stootje.

http://www.doublekindustries.com/airmax_details.php
Door Nadia
#2361405
Waren jouw honden al gewend aan een blower? Deze honden zijn gewend aan de fohn, maarja, das natuurlijk niets in vergelijking tot zo'n blazer.
Door kaszi
#2361407
Nadia schreef: Waren jouw honden al gewend aan een blower? Deze honden zijn gewend aan de fohn, maarja, das natuurlijk niets in vergelijking tot zo'n blazer.
Neen, maar als je het mondstuk eraf laat, blaast hij niet te hard en zo kan je ze laten wennen.  Maar ze vinden het nog steeds niet leuk hoor, ze moeten gewoon van mij. De haardroger vinden ze trouwens ook niet leuk, net zoals in bad gaan. 
Door Nadia
#2361410
Ahhh, oke.. Ja dat vinden die twee boeven wel leuk. Laatst lag mijn vader in bad. Begint ie naar mn moeder te roepen.. De hond was er bij gesprongen ;D ;D
Door eelke
#2361416
Ik heb vandaag die van koopgoedkoop binnen gehad. Morgen ga ik hem testen, hij ligt nu eerst niet eng te wezen op de bank  ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2361471
nova schreef: ik wil even een kanttekening plaatsen bij de waterblazer van 74,95 uit de link.
Ik heb dat idee waterblazer,  maar  ik ben tegen het volgende probleem aangelopen.

Daar waar de kabel uit het app. komt zit een rubberen versteviging rond het snoer. Die versteviging is bij mijn app.  gescheurd. Hierdoor ontsnapt valse lucht , die blaaskracht verlies ik dus via de slang  :-\
Andere vervelende bijkomstigheid is dat het app. niet open te schroeven is,  waardoor ik dat probleem niet kan oplossen.

De blaaskracht is goed, maar ik zou een app. van deze uitvoering nooit meer kopen  :-\
terug sturen?!
Gebruikersavatar
Door nova
#2361473
vanaalst schreef: terug sturen?!
ik heb geen rek. meer  :-\
Nadia schreef: Er zal vast een kit zijn die hier voor bestand is toch? Anyhow, we gaan geen blazer aanschaffen welke mankementjes kan hebben.
Welk model zou jij kiezen dan Miet?
Geen meer via IN, maar een  die ik kan bekijken in een trimsalon of  op show.
Misschien dat je bij Jettie v d Hulst  een kan kopen die vooraf te bekijken zijn, ik weet dat niet
Jettie zit in Weert,  das nie zo weid he?  ;D

Wie heeft hier op BP een trimsalon, die zal je ook wel adviseren kunnen  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#2361486
vanaalst schreef: iedere waterblazer kan wat mankeren, zoals met alles...
ik heb een andere, geen idee wat voor eentje, angelique zal dat wel weten ;D
Zou ik een nieuwe kopen, dan wil ik er wel een kopen die ik kan openschroeven, en daarom moet ik  m life kunnen zien.
En ja, ook met een app. wat je vooraf  bekijkt kan wat  mis zijn,
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door