Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
#2361312
bavarois heb ik eerlijk gezegd niet meer gemaakt sinds schooltijd... Het zou dus nog wel eens een knoeiboel kunnen worden moest ikd at zelf moeten maken :p


Och ja als het zo voort blijft gaan dan zal ik weinig moeten maken...
De lijst van genodigen die komen (of mogelijks komen) is gezakt naar 89! Waarvan er 43!!!!!! nog niets hebben laten weten  ::) . (trouw is op 13 juli)
1 daarvan heeft daarstraks laten weten dat ze nog niet bevestigd heeft want dat ze geen verlof krijgt. (maar gaat proberen wisselen).
En de rest... tja ik zal me toch een hondenneus moeten aanschaffen, misschien kan ik het dan RUIKEN of ze komen...

Pfff weet je dan krijg ik op men neus dat ik minder met vreemden (tja wij zijn vaak op stap met een vaste kliek hondenmensen) moet inzitten en meer met de familie... Maar als zij al niet naar mijn trouw kunnen komen (ze weten ze het van vorig jaar trouwens) waarom zou ik dan nog rekening houden met de familie?
Door Jantina
#2361317
Nou dat is inderdaad ook niet leuk! Nu doe je alles zelf maar voor hetzelfde geld had je een locatie gehuurd en een aantal gasten door moeten geven. Was toch zonde geweest!
Ach ja, als de belangrijkste mensen er maar bij zijn, kan jullie dag niet meer stuk als het goed is  :-*
Door orinake
#2361404
Jantina schreef: Nou dat is inderdaad ook niet leuk! Nu doe je alles zelf maar voor hetzelfde geld had je een locatie gehuurd en een aantal gasten door moeten geven. Was toch zonde geweest!
Ach ja, als de belangrijkste mensen er maar bij zijn, kan jullie dag niet meer stuk als het goed is  :-*
tja, mijn ventje en men kindjes zijn er. Mijn fantastische getuige en de 2 getuigen van men ventje met hun gezinnetjes. Mijn ouders en grootmoeder en verder maakt het me eigenlijk geen tuut uit ze :)
Gelukkig dat we geen super grote zaal gezocht hebben!
Door sella
#2361406
orinake schreef: bavarois heb ik eerlijk gezegd niet meer gemaakt sinds schooltijd... Het zou dus nog wel eens een knoeiboel kunnen worden moest ikd at zelf moeten maken :p


Och ja als het zo voort blijft gaan dan zal ik weinig moeten maken...
De lijst van genodigen die komen (of mogelijks komen) is gezakt naar 89! Waarvan er 43!!!!!! nog niets hebben laten weten  ::) . (trouw is op 13 juli)
1 daarvan heeft daarstraks laten weten dat ze nog niet bevestigd heeft want dat ze geen verlof krijgt. (maar gaat proberen wisselen).
En de rest... tja ik zal me toch een hondenneus moeten aanschaffen, misschien kan ik het dan RUIKEN of ze komen...

Pfff weet je dan krijg ik op men neus dat ik minder met vreemden (tja wij zijn vaak op stap met een vaste kliek hondenmensen) moet inzitten en meer met de familie... Maar als zij al niet naar mijn trouw kunnen komen (ze weten ze het van vorig jaar trouwens) waarom zou ik dan nog rekening houden met de familie?
Jammer dat de fam. het laat afweten. Ik wens je met je dierbaren een heerlijke dag.
Door orinake
#2364305
We blijven schrappen!!!!!
Ondertussen nog 37 mensen waarvan ik niets weet...
12 mensen die al niet komen
2 mensen die pas na 19u komen (enkel avondfeest dus).

En dan zeggen ze dat ik meer naar men familie moet kijken???
Als zij geen moeite willen doen waarom zou ik dat dan doen...
Gebruikersavatar
Door Dian
#2364342
toch is het echt niet leuk :-\ Krijg je inderdaad op de kop van je familie, maar als er iets is, laten ze het afweten............
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2364354
Ik herken het wel. Bij ons trouwen kwam mijn schoonzusje niet (echt de hele dag niet) "omdat ze geen oppas kon krijgen voor de kinderen"...
We hadden voor alle kinderen zelfs iemand geregeld die spelletjes met ze ging doen etc., dus ze mochten van ons gewoon mee komen.
Toen ze dat hoorde kon ze ineens geen vervoer regelen... Ook dat was een makkie, de rest van de familie had plek zat in de auto, maar dat wilde ze niet regelen.

Sommige familieleden...  ::)
We hebben daarna nog maar zeer weinig contact, alleen op een verjaardag komen we ze af en toe tegen. Jammer, maar wij doen er echt geen moeite meer voor!

Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben op 13 juli, met de mensen die voor jullie belangrijk zijn!  :-*
Door orinake
#2364456
Weet je wat me vooral stoort...
Het interesseert hen gewoon niet dat je er achter vraagt...
Fanne's tante en nichtje hebben we donderdagmorgen een bericht gestuurd met de vraag of ze nu kwamen of niet (zijn nicht ging normaal men haar doen, maar euhm moest daar eerst even mee voor naar school zodat ze tips kon vragen daar (volgt kappersopleiding) maar school is bijna uit en kheb nog niks gehoord. Ik ga dus maanag naar een kapper hier in de buurt luisteren...) smiddags komen we ze tegen en reageren ze gewoon niet op de vraag of ze nu komen of niet...
Zijn andere nonkels en tantes laten ook niks horen... Tja dan ga ik er vanuit dat ze der niet zijn...

Mijn nonkels komen niet... andere verplchtingen, werk kan niet afgezegd worden enz... Den trouw is verdorie met nieuwjaar aangekondigd!
Mijn neef komt niet: kan geen vervanging regelen opt werk
Mijn nicht: weet het niet ze krijgt zowiso gene verlof...
De rest? geen idee, snuift maar!

Ik heb momenteel echt veel zin om gewoon heel het feest af te blazen en gewoon te zeggen de mensen die nu bevestigd hebben komen voor een hapje en een drankje en de rest kan den hoogste boom in!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2364462
Das echt jammer ja. Blijkbaar is dat de hedendaagse mentaliteit. Ik vind dat als je uitgenodigd wordt voor een trouwfeest, dat je binnen korte tijd moet reageren en je wel een hele goede reden (vooral met dichte familie) moet hebben om niet te komen. Ik kan dan trouwens ook niet: Ik ben dan ziek, sorry :(
Door sella
#2364486
Ach lieverd toch! Ik ben bij iedere trouwerij geweest in de familie. Dat doe je als je van iemand houdt. Rob nam er een halve dag vrij voor, zodat hij bij de voltrekking aanwezig kon zijn. Ik vindt het heel sneu voor jullie. Vrienden kies je, Familie heb je. Soms is dat best lastig.
Door orinake
#2366769
En als klap op de vuurpijl: trouwkleed PAST NIET!
mama gaat kijken wat ze kan doen als ze thuis komt van reis.
schouderbandjes te lang, ter hoogte van de ribben 2cm te smal, lengte... euhm ne kilometer te lang zo ongeveer....
Dan geef je netjes je maten door en past het nog niet  ;D
Door Jantina
#2366783
Nou Tamara! Is dat niet de verantwoordelijk van de winkel om dat te vermaken dan??? :-\
Hoeft jouw moeder toch zeker niet te doen? En wat jammer van je gasten, ik vind het altijd een geweldige eer om voor een bruiloft uitgenodigt te worden, zo mooi altijd!
Door sella
#2366873
Dat is toch de winkel zijn taak je trouwkleed passend te maken?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2366949
sella schreef: Dat is toch de winkel zijn taak je trouwkleed passend te maken?
Alleen als je dat zelf wilt.
Daarvoor vragen ze nog eens 50-100€, voor die aanpassingen. Ik heb die er wel bijgenomen. Vind het dat wel waard dat het perfect past, maar das ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door