Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2324286
Ik gebruik een Kipling-tasje, die je als schoudertasje kan dragen en als heuptasje. Als Alba naar buiten gaat, gaat 't tasje mee. Voorste vakje is ideaal voor koekjes, daarachter een vakje met zakdoekjes, Bach Rescue (in die 3 jaar pas 1 keer gebruikt voor Alba maar al vaker voor mijzelf ;)), tekentangetje, clicker, en al dat soort dingetjes. Het grote vak zitten de poepzakjes in en tijdens wandelingen kan daar mooi m'n mobiel en portemoneetje in.
Tijdens trainingen gebruik ik 'm als heuptasje en dan gaan de bijzondere beloninkjes in het grote vakje.
Ik vind het ideaal: klein, makkelijk mee te nemen, je hoeft niet oeverloos spullen te verhuizen en je hebt altijd alles bij je, wie er ook de hond uitlaat.
#2324290
Ik gebruik ook gewoon zo'n heuptasje. Nee niet mooi, zeker niet als je die zoals ik over een half lange jas draagt ::), maar wel praktisch.
Schoudertas zou mij zeer gaan doen en te lang duren voor ik daar wat uit heb.
Ik heb pas een nieuw tasje besteld die hopelijk diep genoeg is zodat bij een keer bukken niet alles eruit valt, genoeg vakjes en zo'n apart "vakje" voor een flesje. Als zal daar bij mij een dummy in komen :biggrin2:
Ben benieuwd of tie gaat bevallen....Deze ist;
http://dx.com/camouflage-water-resistan ... bag-116864
#2324328
Beloningstasje met kliksysteem is heel handig.
Met 1 beweging is het tasje open en met 1 klik ook weer dicht. Geen touwtjes, ritsjes etc die niet meewerken.
Er is iets ruimte voor een speeltje, mits niet te groot.
Het is wel een buiktas.
#2324347
judith vd schreef: Lijkt me een prima tas (niet het toppunt van mode bewust, maar ach, we weten waar we het voor doen).
Neuhhh modebewust is niet van toepassing, volgens mij op geen enkele heuptas :biggrin2: Maar ach....heb al een vriend dusss :P Eerlijk gezegt kan het me ook niet zo veel schelen dat het er maar "zozo" uitziet....Als ik met de honden wegga ben ik daar niet mee bezig. Kijk een avondje uit dan blijft de heuptas thuis natuurlijk hahaha (maar dan blijven de honden ook thuis ;) )
(Ik stond een keer opgetut en wel bij de buren voor de deur, moest nog ff snel wat vragen voor we naar een feest gingen...Doet de buurman open..kijkt..kijkt nogeens en zegt  joh ik herken je bijna niet eens  ;D :P )
#2324352
zurca schreef: Neuhhh modebewust is niet van toepassing, volgens mij op geen enkele heuptas :biggrin2: Maar ach....heb al een vriend dusss :P Eerlijk gezegt kan het me ook niet zo veel schelen dat het er maar "zozo" uitziet....Als ik met de honden wegga ben ik daar niet mee bezig. Kijk een avondje uit dan blijft de heuptas thuis natuurlijk hahaha (maar dan blijven de honden ook thuis ;) )
(Ik stond een keer opgetut en wel bij de buren voor de deur, moest nog ff snel wat vragen voor we naar een feest gingen...Doet de buurman open..kijkt..kijkt nogeens en zegt  joh ik herken je bijna niet eens  ;D :P )
Zie 't al helemaal voor me!
choopy schreef: Beloningstasje met kliksysteem is heel handig.
Met 1 beweging is het tasje open en met 1 klik ook weer dicht. Geen touwtjes, ritsjes etc die niet meewerken.
Er is iets ruimte voor een speeltje, mits niet te groot.
Het is wel een buiktas.
Is dat niet een tasje van doxtacy?
#2324394
Ik gebruik ook de tasjes ala doxtasy. Ik vind ze erg prettig in gebruik, maar ze gaan bij mij zonder uitzondering erg snel stuk.
Heb al vele verschillende merken gehad tot Huntter aan toe, maar bij allemaal in na een aantal weken het metaal kapot, waardoor het klik systeem niet meer goed werkt.
Moet zeggen dat die uit de link van @zurca mij ook wel aanspreekt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door