Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2324410
Ik vind die broeken met zijzakken ook ideaal , daar gaan bv twee balletjes in , in de andere zijzak snoepjes , in de achterzak de kakzakjes . Paraplu doe ik niet aan . En verder een hondenjas met veel zakken , ik heb een hekel aan tassen meesjorren
Door Lil
#2324437
Zowel tijdens training als wandelen nul tassen. Wel niet charmante jassen/vesten/bodywarmers en broeken met tig mega zakken.

Zal wel een trainingstic zijn. Als je kaal het veld op moet staat je hond raar te kijken waar de beloningen blijven. Eventjes in een bodywarmer red ik ook 's  zomers wel.
#2324609
Als ik het tasje binnen heb en gebruikt heb, zal ik laten weten of het ook echt wat is...  ;)
Als het goed is, is het onderweg maar vanuit Hongkong kan dat soms even duren.
Ze hebben er overgens nog heel veel meer;

http://s.dealextreme.com/search/waist+bag

(Wij hebben hier al het een en ander besteld en dat gaat echt keurig netjes....verzendkosten zijn er niet, je word netjes op de hoogte gehouden over je bestelling en als er iets stuk is/niet goed is, is er ook een prima klantenservice. Wij hadden bijv. een deurbel gekocht en na 1 keer aanbellen deed tie niks meer. Email gedaan en tot onze verbazing kregen we een nieuwe toegezonden... )
#2324769
Ik gebruik een "hip" heuptasje.. Ooit in Turkije gekocht. Er zitten 2 vakken voor en ook een rits aan de achterkant. In het ene vak heb ik de beloningen en poepzakjes en in het andere vak het speeltje en eventueel Canny collar. Achter heb ik eventueel wat geld. Bij langere wandelingen mag Arthos zijn eigen drinken dragen met zijn honden rugzak..
#2334357
Dit onderwerp heeft me aan het denken gezet.. Volgens mij zijn er nog geen stylish verantwoorde beloningstasjes..  :D

Mijn schoonzus ontwerpt en creëert van alles, van luier etuis, tot gordijnen, baby lakentjes, etc..  Nu hadden wij het erover om de ideale heuptas, beloningstas te ontwerpen en de opmaak naar eigen smaak.

Hoe zou zo'n tasje er dan uit moeten zien.?
Ik heb al een aantal ding gelezen uit de berichtjes:
- groot genoeg voor speeltjes en beloningen
- sluiting gemakkelijk open en dicht, zodat je snel de beloningen kunt pakken
- Verschillende vakjes (minimaal 2)
- heup of schoudertas?
- een sluiting die open en icht kan of open kan blijven staan tijdens training?

En welk materiaal zou dit dan moeten zijn?
Mij lijkt namelijk afwasbaar wel fijn


Wat denken jullie?
#2334598
Als het wat frisser is heb ik een oude bodywarmer aan. Mocht het wat warmer zijn dan gaat die uit. Nu heb ik zo ongeveer nooit wat bij me aan snoepjes of zo maar ik heb in m'n broeken 4 zakken en daar kan aardig wat in aan snacks. Van heuptassen of schoudertassen moet ik niets hebben.
#2334654
sandra :) schreef: http://www.dursydog.nl/productgroep/682 ... Merk=owney_

hier heb ik een bodywarmer en de parkajas van gekocht. heerlijk, geen rare lelijke tasjes meer om mee te sjouwen, de jas zit heerlijk licht, waterdicht en mega veel zakken voor van alles en nog wat. bodywarmer is als het warmer is ideaal!

heb ook tig tasjes maar steeds was dat het net niet
Ik heb de bodywarmer gekocht, echt super!! Kan zelfs een dummy meenemen zonder te sjouwen. Voor trainingen gebruik ik wel een dummy-tas, dat is dan wel zo makkelijk.
Laatst gewijzigd door Els&Flow op di 08 mei 2012, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#2335255
Arthos schreef: Dit onderwerp heeft me aan het denken gezet.. Volgens mij zijn er nog geen stylish verantwoorde beloningstasjes..  :D

Mijn schoonzus ontwerpt en creëert van alles, van luier etuis, tot gordijnen, baby lakentjes, etc..  Nu hadden wij het erover om de ideale heuptas, beloningstas te ontwerpen en de opmaak naar eigen smaak.

Hoe zou zo'n tasje er dan uit moeten zien.?
Ik heb al een aantal ding gelezen uit de berichtjes:
- groot genoeg voor speeltjes en beloningen
- sluiting gemakkelijk open en dicht, zodat je snel de beloningen kunt pakken
- Verschillende vakjes (minimaal 2)
- heup of schoudertas?
- een sluiting die open en icht kan of open kan blijven staan tijdens training?

En welk materiaal zou dit dan moeten zijn?
Mij lijkt namelijk afwasbaar wel fijn


Wat denken jullie?
Heuptas.
Sluiting die open kan blijven staan als ik dat wil.  ;)
Waterdichte stof is ook handig, omdat je jas anders toch vies wordt.
Moet verder verstelbaar zijn dan de normale heuptasjes, want als je een maatje meer hebt, is het nèt te kort.
Speeltje apart op te bergen van je koekjes.  :biggrin2:
Nog een vakje voor wat andere kleine spulletjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door