Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2310235
martine-tom schreef: Ik bied een leuk speel kameraadje voor als je eens in de buurt bent  :biggrin2:
Vertel!  :biggrin2:
doe ik het voor! in stappen:

1 maak de doucheruimte/cel leeg.

2 stroop mouwen en broekspijpen op, sokken en schoenen uit.

3 pak de schijven van de droger

4 zet de afzuiger van de badkamer aan

5 neem de douche kop, zet de hete kraan aan.

de rest verklap ik niet, dat valt buiten budget van Tom.
Door Martine-Tom
#2310237
nienk schreef: doe ik het voor! in stappen:

1 maak de doucheruimte/cel leeg.

2 stroop mouwen en broekspijpen op, sokken en schoenen uit.

3 pak de schijven van de droger

4 zet de afzuiger van de badkamer aan

5 neem de douche kop, zet de hete kraan aan.

de rest verklap ik niet, dat valt buiten budget van Tom.
Tsssk...mijn kleine man is goud waard  >:(
#2310253
Goh ..ik zit met verbazing te lezen ....zoveel kleinerende reacties wanneer iemand 'n leuk idee heeft... :-\
Hoe vaak lezen jullie niet op B.P tig vragen over drogen?
"Welke droger moet ik hebben..wat voor vlees kan ik drogen, hoe groot moet ik de stukken snujden ,hoe dik moet 't zijn
hoe lang moet 't drogen, moet ik 't de vriezer bewaren ...hoeveel kan ik geven" en ga zo maar door ..
Wanneer er iemand van B.P op het idee was gekomen om 'n workshop te houden omdat er zoveel vragen waren over het drogen van snacks voor je hond
dan waren er waarschijnlijk 'n heleboel mensen geweest die het 't 'n geweldig idee hadden gevonden.

En in de advertentie word duidelijk aangegeven:
"De workshop Natuurlijk snacks drogen voor je hond is bedoeld voor alle hondeneigenaren die graag willen kennismaken met het zelf drogen van hondensnacks,
maar die het nog niet zo vanzelfsprekend vinden om 'zomaar' zelf aan de slag te gaan met een droogmachine en rauwe produkten. <snip>
Deze workshop besteedt aandacht aan de basisbeginselen van het drogen van snacks voor uw hond, de benodigdheden, de voor- en nadelen en biedt een overzicht van droogrecepten om de deelnemers te inspireren"


Ik zie hier helemaal niks belachelijks aan, en van mij krijgt deze persoon 'n compliment om met 't idee op te komen, en ik wens haar veel succes!
#2310271
ik denk dat iedereen het ermee eens is dat net als een lezing over vers voeren een lezing/workshop over gezonde snacks maken zeker niet verkeerd is.. en dat het voor veel mensen die geen idee hebben waar te beginnen en geen barfplaats hebben zeker niet slecht is en voor hun honden zeker niet. Dat er hier een beetje 'lacherig' over gedaan wordt heeft gewoon te maken met het feit dat wij op bp een doelgroep hebben die iets verder is en daarnaast (denk ik) met de prijs..

Ik vind het zeker een goed initiatief, bij mij zit het in mijn lezing vers voeren in en ik merk dat mensen er erg blij mee zijn, dat de handvatten die je hier kunt lezen, welke droger, welke snoepjes, wat stinkt en wat niet, kan ik bot dan eigenlijk wel verhitten enz in zo'n lezing aan bod komen..
Door Lil
#2310465
Belachelijk vind ik het bedrag, niet het idee. Op fb is er een hele groep over snacks drogen met giga veel tips. Helemaal gratis, net als bp ;) je mag best wat rekenen, begrijp me niet verkeerd. Maar 30 euro. Pfff dat is veel voor zo iets simpels.
#2310469
Lil schreef: Belachelijk vind ik het bedrag, niet het idee. Op fb is er een hele groep over snacks drogen met giga veel tips. Helemaal gratis, net als bp ;) je mag best wat rekenen, begrijp me niet verkeerd. Maar 30 euro. Pfff dat is veel voor zo iets simpels.
Dat is van dezelfde persoon volgens mij  ;)
Ook ik vind de prijs gewoon veel te hoog... Even serieus, je gaat toch geen 35 euro uitgeven om te horen hoe groot je je vlees moet snijden en/of hoelang je iets moet drogen ? Op internet zoeken levert al snel al je antwoorden op "GRATIS"
#2310475
Deesje schreef: ik denk dat iedereen het ermee eens is dat net als een lezing over vers voeren een lezing/workshop over gezonde snacks maken zeker niet verkeerd is.. en dat het voor veel mensen die geen idee hebben waar te beginnen en geen barfplaats hebben zeker niet slecht is en voor hun honden zeker niet. Dat er hier een beetje 'lacherig' over gedaan wordt heeft gewoon te maken met het feit dat wij op bp een doelgroep hebben die iets verder is en daarnaast (denk ik) met de prijs..

Ik vind het zeker een goed initiatief, bij mij zit het in mijn lezing vers voeren in en ik merk dat mensen er erg blij mee zijn, dat de handvatten die je hier kunt lezen, welke droger, welke snoepjes, wat stinkt en wat niet, kan ik bot dan eigenlijk wel verhitten enz in zo'n lezing aan bod komen..
Ik vind dat iedere internetprovider barfplaats zou moeten leveren, gratis. Dan hoeven mensen ook niet te zoeken naar een workshop.

Dat is in mijn opinie nog de beste oplossing.
Door Lil
#2310477
Toen ik 6 jaar geleden begon heb ik gewoon een drogertje gekocht via bp en verder was er toen nog geen handleiding of zo. Nu er meer ervaringen zijn vraag ik ook wel kun je zus of zo goed drogen. Zonde om er vlees aan te verspillen als al iemand het heeft uitgeprobeerd.
#2310478
202Spots schreef: Goh ..ik zit met verbazing te lezen ....zoveel kleinerende reacties wanneer iemand 'n leuk idee heeft... :-\
Hoe vaak lezen jullie niet op B.P tig vragen over drogen?
"Welke droger moet ik hebben..wat voor vlees kan ik drogen, hoe groot moet ik de stukken snujden ,hoe dik moet 't zijn
hoe lang moet 't drogen, moet ik 't de vriezer bewaren ...hoeveel kan ik geven" en ga zo maar door ..
Wanneer er iemand van B.P op het idee was gekomen om 'n workshop te houden omdat er zoveel vragen waren over het drogen van snacks voor je hond
dan waren er waarschijnlijk 'n heleboel mensen geweest die het 't 'n geweldig idee hadden gevonden.

En in de advertentie word duidelijk aangegeven:
Ik denk eigenlijk dat iemand die zelf snacks  zou willen drogen  maar verder niet bekend is met de materie,  die gaat ook zelf wel op zoek naar info hierover.  ;)

Het past  volgens  mij niet zo bij een zelfde persoon om  zelf  snacks te willen drogen en vervolgens  hiervoor  een workshop te moeten volgen.
#2310489
Suzanne schreef: Oh, maar die workshop steppen die ik gedaan heb vond ik WEL heel interessant en "belangrijk". Ik zou nooit iemand aanraden maar gewoon te gaan steppen; dat vereist toch een bepaalde techniek en "handigheid".
We konden verschillende soorten steps proberen maar ook verschillende manieren om de hond aan vast te maken (gordel, "springer") dus ik zou eerder een cursus steppen dan een cursus snacks drogen aanraden.
Suzanne
Ik heb daar afgelopen weekend een workshop in gevolgd. Het is echt leuk om te doen.
En daarnaast koop je een step niet zomaar, een bomann koop je wel iets sneller  :biggrin2:

Ik heb zo een vermoeden dat de doelgroep van de aanbieder van de workshop brokkenhonden is, of gedeeltelijk vers/kvv..
Barfers en een grote groep kvv-ers weten al genoeg over het drogen heb ik zo een idee. Brokkenhonden eigenaren gewoon veel minder.
Maar het het is maar een aanname hoor ;)
Laatst gewijzigd door madeleine op di 10 apr 2012, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
#2310491
Mijn reactie was helemaal niet denigrerend bedoeld. Maar sorry, ik zie gewoon echt niet hoeveel je erover kan vertellen. Ik heb hier ook geen uren hoeven lezen voor ik m'n eerste droger kocht en aan de slag ging, laat staan dat ik zo onzeker was over plakjes kipfilet op een droger dat ik een workshop nodig had.
Als ik vragen heb/had, is Google je beste vriend en dan kom je toch hier uit. Openbaar forum, je hoeft je niet eens aan te melden.

Mensen die graag zo'n workshop doen, wens ik heel veel plezier en dat zullen ze vast ook hebben. No problem, maar ik zie 't niet.
#2310498
Alba schreef: Mijn reactie was helemaal niet denigrerend bedoeld. Maar sorry, ik zie gewoon echt niet hoeveel je erover kan vertellen. Ik heb hier ook geen uren hoeven lezen voor ik m'n eerste droger kocht en aan de slag ging, laat staan dat ik zo onzeker was over plakjes kipfilet op een droger dat ik een workshop nodig had.
Als ik vragen heb/had, is Google je beste vriend en dan kom je toch hier uit. Openbaar forum, je hoeft je niet eens aan te melden.

Mensen die graag zo'n workshop doen, wens ik heel veel plezier en dat zullen ze vast ook hebben. No problem, maar ik zie 't niet.
Ja, maar niet iedereen heeft Barfplaats, dat is het punt las ik :(
#2310502
Mien 5-tal schreef: Ja, maar niet iedereen heeft Barfplaats, dat is het punt las ik :(
Uh... iedereen met internet heeft Barfplaats lijkt me. Het is een openbaar forum. We hebben leden uit Amerika, Zweden, Duitsland, Spanje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door