Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Nynke schreef:Wij waren ook bij de groepswandeling waar hier vlak boven over geschreven is. Het was een sponsorwandeling via Dogsadoptionsnederland.nl en het was hardstikke leuk ! Er werd inderdaad hard doorgestapt dus ik heb geen foto's kunnen maken. Helaas.
Heel leuk om Katinka en Daphne en honden weer te zien ! Was alweer 2 jaar geleden. Ze vonden Mayla en Yesco leuk :cool:

Verder eten Richard en ik sinds een week koolhydraat-arm en dat gaat hardstikke goed, ben al bijna 3 kilo afgevallen. Ben ook erg gemotiveerd en dat is eigenlijk het belangrijkst.
En zou ik je vanavond terugbellen maar was ik niet thuis, dat was ik gisteren vergeten te vertellen..... Daarom bel ik je dinsdag nadat we uit Ede terug zijn, kan ik gelijk vertellen wat er met Eddie is.
Door zurca
mariekes_katten schreef:
Vind dat toch een beetje eng als het donker wordt met de doorgaande weg voor het huis...
Dat zou ik niet alleen eng vinden als het donker is :-\
Door Nynke
Pauline schreef:En zou ik je vanavond terugbellen maar was ik niet thuis, dat was ik gisteren vergeten te vertellen..... Daarom bel ik je dinsdag nadat we uit Ede terug zijn, kan ik gelijk vertellen wat er met Eddie is.
Goed plan lieverd !!!!

Heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het allemaal meevalt !!! :-* :-* :-*
Over 4 weken heerlijk een week vakantie. En besloten om lekker samen een midweek weg te gaan. We hadden bedacht in eerste instantie om naar Texel te gaan. Maar aangezien ik daar niets kon vinden waar of 2 honden mee mochten of de prijs me aanstond voor een midweek, is het landal Dunimar in Noordwijkerhout geworden...
Lola vind strand echt het einde, vandaar dat we hiervoor gekozen hebben.
En aangezien ik aardig extra gewerkt heb, kost het me ook bijna geen vakantie uren, kan het allemaal van mijn overuren af!
Door koekje
Ik was net bij de AH, boodschappen doen voordat de hongerwinter weer begint. Ik keek net thuis opn bonnetje, of ik wel bonus op m'n hele doos houdbare melk had gehad. Was de hele doos niet aangeslagen, eentje maar. Dus 100% bonus op 11 pakken bio houdbare volle melk en 1 met 25% bonus.
Door Ronald
Toch zóóó blij dat ik niet meer in de Randstad woon, hè...

Vandaag voor het werk naar het westen. En raad eens: om 15:45 vertrokken uit Zoetermeer en toch al om 20:30 uur thuis... >:(
Door koekje
Vandaag weer boodschappen gedaan. Deze keer bij de Nettorama. Het was er erg druk, ik kon zelfs niet eens mn fiets fatsoenlijk parkeren.
Daarna tevoet naar de Action, met Vera op mn rug. Halve winkel leeggekocht en toen weer te voet naar huis. Nu heb ik wel zere voeten en handen.

Vrijdag weer winkelen/boodschappen doen :cool:
Door dinky89
Dacht gisteravond nog dat er loos alarm was hIer aan de overkant. Oozo gaf aan dat er brandgerucht was. Ramen aan overkant stonden open en was geen rook te zien. Lees ik net ineens dat bewoonster voor controle mee is genomen vanwege inademen rook en dat hulpdiensten de deur hebben geforceerd.....
Door Kaela
Net met Oscar uitlaten vliegt ons een zwart hondje om de oren. Wacht eens even, die kennen we en die loopt nooit los en al helemaal niet alleen. Dus even aangebeld bij de baasjes, maar er werd niet open gedaan. Dus fiets gepakt en rondje park gefietst, in de hoop het hondje te zien. Jammer genoeg niet, beestje kan ook overal zijn nu natuurlijk. Blegh!
Door jasmijn
He wat vervelend kaela, je maakt je dan ook gelijk zorgen om zo'n kleinen alleen de hoort op :-\

Ik hoop dat die snel weer bij zijn baasje is.

Ondertussen heeft hier iemand besloten dat mijn blaas een goede trappel zak is ::)
zo grappig, ben ik net naar de wc geweest heb ik opeens het gevoel dat ik het bijna in mijn broek doe >:(
Om dan na een paar minuten weer nergens last van te hebben ::) dus ik zei al tegen vriendlief volgens mijn blaas word dit een goede voetballer :biggrin2:
Door eelke
Misschien waren ze m zelf aan het zoeken, daarom niet thuis, en kun je hem nu niet vinden omdat zij hem net gevonden hebben?

Ha ik zou deze week bijna iemand vermoord hebben ;D lopen we in het bos, staat er ineens iemand in een donker takkenpak verscholen achter een boom. Mijn vriend liep iets verder voor en praatte met het pak, waardoor mijn moordactie uit bleef, maar ik moet zeggen dat ik best schrok. Was het de boswachter met een camera die het spechten-nest aan het fotograferen was ;D nondejuu als ik daar alleen gelopen had! Ik denk dat Gijs gebeten zou hebben :o
Door Kaela
eelke schreef:Misschien waren ze m zelf aan het zoeken, daarom niet thuis, en kun je hem nu niet vinden omdat zij hem net gevonden hebben?
Ja dat is dus het lastige, dat weet je dus niet. En we kennen die mensen verder niet, behalve van elkaar zien tijdens het hondjes uitlaten en dan zijn ze nou niet bepaald gezellig om eerlijk te zijn.
Net met hardlopen ook nog goed gekeken, maar niets meer gezien. Beestje kan overal wel zijn, hopelijk inderdaad inmiddels weer veilig thuis!
Door BusKay
Ronald schreef:Toch zóóó blij dat ik niet meer in de Randstad woon, hè...
Vandaag voor het werk naar het westen. En raad eens: om 15:45 vertrokken uit Zoetermeer en toch al om 20:30 uur thuis... >:(
Eigen schuld!! Had je maar bij Liz op de koffie moeten gaan...

En ze blijven er hè.... de Dombo's!!

http://tweakers.net/nieuws/111023/bevei ... -05&u=1200

Het ergste is het meeste is vergaard via PHISHING.... :( :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door