Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

lauraV schreef: super voor je Dian  O0
wat ik me eigenlijk wel afvraag , na programma`s gezien te hebben over mensen die veel afvallen , hoe  gaan de mensen later psychisch om met de loshangende huid die over blijft na een maagverkleining?
ik bedoel , hoe zou jij er mee om kunnen gaan dian?
ik snap natuurlijk dat overgewicht levens gevaarlijk kan zijn , maar hoe gaan we ermee om na de kilo`s?
als het medisch noodzakelijk is, kan je een indicatie krijgen voor een buikwandcorrectie. Maar hoe dat precies zit weet ik nog niet.
Dian schreef: als het medisch noodzakelijk is, kan je een indicatie krijgen voor een buikwandcorrectie. Maar hoe dat precies zit weet ik nog niet.
ik meen dat dat pas na minstens een jaar na de operatie wordt bekeken.
Een vriendin is 1 jaar geleden geopereerd en valt nog steeds (inmiddels heel langzaam) af.
Zij heeft echt véél meer energie en ziet er geweldig uit!
zo, ik zit klaar en gesteven om zo naar de diëtiste te gaan. Die zit in het ziekenhuis Ouderijn, weet niet of het druk is, ga dus maar op tijd weg......... kan altijd nog een potje Candy Crush spelen daar :biggrin2:

het komt allemaal wel dichterbij zo. Vandaag de diëtiste, donderdag een algemene voorlichting..........
Oh Dian als het bij jou maar 25% zo goed gaat als bij mijn vriendin, dan zal je nog steeds dolgelukkig zijn na de operatie.

Mijn vriendin is echt een ander mens geworden en dan bedoel ik niet zozeer uiterlijk (al ziet ze er geweldig uit) maar ze heeft zóveel meer energie gekregen!
Bij haar is het nu 13 maanden geleden.
Succes meis!! Ik vond het hele traject best spannend! Ook enerverend trouwens.
Nu 5 maanden na m'n operatie, 35 kilo minder en we gaan rustig aan verder, ben ik zooooo blij dat ik de stap (opnieuw) gezet heb!! Minder medicijnen, meer energie, een langzaam veranderend zelfbeeld... Ja een gelukkig mens(in wording).....

Weer een stap vandaag,...
zo, bij de diëtiste geweest. Ik moet nu 2 maanden naar een diëtiste buiten het ziekenhuis om structuur in mijn eetpatroon aan te brengen en te kijken welke alternatieven er zijn voor producten waar ik slecht tegen kan. Eerst moest ik 3 maanden, heb er 1 maand af weten te lullen :P :biggrin2: Nu als de wiedeweerga opzoek naar een diëtiste, zodat er geen tijd verloren gaat. Ik heb nog geen afspraak bij de internist en psycholoog, die tijd kan ik dan alvast overbruggen........

donderdag de volgende stap, de algemene voorlichting :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door