Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
hannabelgje schreef:Vandaag mijn laatste werkdag. Dan houdt het weer op. Zo fijn die flexibele arbeidsmarkt....
Gelukkig mag ik maandag op gesprek bij een hopelijk nieuwe werkgever.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Waardeloos inderdaad! Succes maandag!
Door dinky89
Toch ergens wel moeten glimlachen om de domme wallaby in wildlands: http://rtvd.nl/pj8u
De wallaby in wildlands wist blijkbaar te ontsnappen.
Vervolgens was hij zo dom om de leeuwenheuvel op te lopen ::)
Gevolg was dat de leeuwenwelpjes niet alleen vlees eet les krijgen maar nu ook vleesvangles. Niet bepaald slim dus......
Door Kaela
Ja arme Wallaby. Eerst dag ik echt huh, hoe kan die nou in het leeuwenverblijf komen? Maar blijkt dat ie 5 meter naar beneden gevallen is en waarschijnlijk al (half)dood was toen de leeuwen hem kwamen pakken.

Ergens vind ik het ook wel een soort van mooi. Hoe die leeuwen dan direct in "wij zijn roofdieren en gaan dit vangen en opvreten" modus gaan. Heb dit een keer bij tijgers gezien toen verzorgers een zonnebril uit hun zwemwater gingen vissen met een netje. Zo zijn het prachtige en ietwat suffe "aai-poesjes" en zo zijn het doorgewinterde jagers in actie. Ik was zwaar onder de indruk.

In ieder geval moet het hekje om de wallaby's wat hoger, anders zijn ze snel door de voorraad heen.
Door dinky89
Ik vind het ook erg sneu voor de wallaby en hoop vooral dat die niet heeft hoeven lijden maar daarnaast ben ik ook wel echt een 'roofdierenmens'.
Ik vind het prachtig om te zien hoe een prooi wordt gevangen en verslonden.
Vind het ergens dus wel suf dat ik een kuiken eerst zo ongeveer doormidden moet snijden voordat dinky snapt dat het eten is ::)
Door koekje
Sien heeft een tijdje geleden eens een muis of molletje per ongeluk omhoog gegooid toen ze tussen de blaadjes aan het ritselen en spelen was. Het beestje piepte en Sien schrok zich een ongeluk en snelde snel naar binnen. Sien is eenzelfde roofdier als Dinky :biggrin2:
Door millyckk
Gefeliciteerd met Vera, Koek!

Vandaag met de buurtvereniging een schoonmaakactie in het park gehouden: opbrengst o.a een accu, een braadpan, een oude grill , tig zakken met bier- en frisdrankblikken en talloze papiertjes op de snoeproute van de nabijgelegen school... was zinvol en gezellig :)
Door Pauline
28 april word ik alsnog geopereerd aan mijn middenrifbreuk. Klachten gaan maar niet over en ik word er zo onderhand knotsknettergek van. Amersfoort durft het wel aan en dan moeten we maar zien hoe of wat. Wordt vervolgd.
Door koekje
Tnx trouwens voor de felicitaties!
Hier hadden we vandaag Vera's verjaardagsfeest voor wat vrienden en familie. Ze heeft allerlei leuke dingen gekregen; een shit load aan stickers en tuttendingen. Vooral dat laatste was geweldig, ze heeft de hele dag in vol ornaat met prinsessenjurk en alle tasjes en sierraden en elvenvleugels en prinsessenstaf rondgelopen. En stoelendans gedaan, samen met het keukentje gespeeld, samen gekleurd, etc.
Ik denk dat ze wel vaker jarig wil zijn.

Ook was ze heel serieus met de babytweeling van vrienden. Ze heeft ze staan wiegen en iedere keer als er 1 een kikje gaf, maakte Vera sussende geluidjes en aaide ze er 1. Ik zag er wel de praktische mogelijkheden van in :cool:
Door jasmijn
O wat fijn dat het zo'n leuke verjaardag was, nog gefeliciteerd trouwens.

Wat geweldig dat ze zo goed was met die tweeling dat is fijn om te weten, lijkt me wel handig idd :biggrin2:
koekje schreef:Tnx trouwens voor de felicitaties!
Hier hadden we vandaag Vera's verjaardagsfeest voor wat vrienden en familie. Ze heeft allerlei leuke dingen gekregen; een shit load aan stickers en tuttendingen. Vooral dat laatste was geweldig, ze heeft de hele dag in vol ornaat met prinsessenjurk en alle tasjes en sierraden en elvenvleugels en prinsessenstaf rondgelopen. En stoelendans gedaan, samen met het keukentje gespeeld, samen gekleurd, etc.
Ik denk dat ze wel vaker jarig wil zijn.

Ook was ze heel serieus met de babytweeling van vrienden. Ze heeft ze staan wiegen en iedere keer als er 1 een kikje gaf, maakte Vera sussende geluidjes en aaide ze er 1. Ik zag er wel de praktische mogelijkheden van in :cool:

Gefeliciteerd met Vera! Handig dat je al een oppas voor de twins hebt :biggrin2:

@Pauline, hopelijk voel je je na de operatie stukken beter :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door