Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Heerlijke plaatjes! En zo lang onderweg, ik doe het je niet na…. Ik moet zo lachen om die oren van Emma
IMG_6717.jpeg
IMG_6717.jpeg (5.58 MiB) 1304 keer bekeken
IMG_6718.jpeg
IMG_6718.jpeg (5 MiB) 1304 keer bekeken
IMG_6720.jpeg
IMG_6720.jpeg (7.87 MiB) 1304 keer bekeken
En meneer S ook niet meer, maar die liep vandaag toch nog zo’n anderhalf uur mee door het bos :)
Door frodo quin
Siberienne schreef: za 16 nov 2024, 17:25 Heerlijke plaatjes! En zo lang onderweg, ik doe het je niet na…. Ik moet zo lachen om die oren van Emma IMG_6717.jpegIMG_6718.jpegIMG_6720.jpeg

En meneer S ook niet meer, maar die liep vandaag toch nog zo’n anderhalf uur mee door het bos :)
Anderhalf uur is voor Schadow zijn fysiek indrukwekkend. Weer zo een mooie foto's. Ik zou wel willen kunnen teleporteren. Dan kon ik daar ook eens gaan wandelen.

Ik denk dat je Quin haar oren bedoeld. De bruine op een strandfoto waar ze achter elkaar rennen?
Door Siberienne
frodo quin schreef: za 16 nov 2024, 17:40 Anderhalf uur is voor Schadow zijn fysiek indrukwekkend. Weer zo een mooie foto's. Ik zou wel willen kunnen teleporteren. Dan kon ik daar ook eens gaan wandelen.

Ik denk dat je Quin haar oren bedoeld. De bruine op een strandfoto waar ze achter elkaar rennen?

Ja sorry Quinn!

Is het ook, hij heeft sinds het kouder is - en sinds hij los mag - weer meer zin in lopen en heeft goede dagen waarin hij een flinke tippel kan maken. We pakken wel wat makkelijkere paden, vandaag ook een stuk over gravel roads gelopen. Maar het gaat boven verwachting goed, kan wel zijn dat hij morgen naar 10 min naar huis wil, maar dat is dan ook goed. Meneer is heel goed in aangeven wat hij wil - en wij luisteren dan maar :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef: ma 06 jan 2025, 14:03 Wat een prachtige foto's! Echt, ik kan so genieten van deze foto's. Afbeelding
Ik hoop dat jullie er qua werkverkeer niet teveel last van hebben.
Dan doe ik speciaal voor jou even mee met Siberienne. En om Kim even jaloers te maken :biggrin2:
20250106_142209 bp.jpg
20250106_142209 bp.jpg (737.46 KiB) 950 keer bekeken
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: ma 06 jan 2025, 16:58 Ohhh ik wil echt naar huihuis nu :'(
Zo mooi daar!
Ja, momenteel is het een prentenboekwinter. Wel brrr, -22 graden. Maar morgen en overmorgen wordt er veel sneeuw verwacht, dus dan is het iets warmer. Dat is het grote voordeel van -22: dat je het daarna bij -10 lekker behaaglijk warm vindt buiten. :biggrin2:
Door Charlie Angel
Wow Anne! Dat is echt prachtig! Inderdaad kan het zo een prentenboek in! Ik gok dat jullie er ook nooit spijt van hebben gekregen om daarheen te gaan.
Hoe lang daglicht hebben jullie nu per dag?
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef: di 07 jan 2025, 15:41 Wow Anne! Dat is echt prachtig! Inderdaad kan het zo een prentenboek in! Ik gok dat jullie er ook nooit spijt van hebben gekregen om daarheen te gaan. AfbeeldingAfbeelding
Hoe lang daglicht hebben jullie nu per dag?
Nee, wij hebben allesbehalve spijt van de verhuizing! En je ziet hier ook steeds meer Nederlanders naartoe emigreren, allemaal mensen die genoeg hebben van de drukte en het gebrek aan ruimte en vrije natuur.

Qua daglicht gaat het hier hard momenteel. Rond de kerst was het alleen van 9 - 15 uur echt licht (het begon dan al rond 8.30 te schemeren, en 's middags was het pas rond 15.30 echt donker), maar nu schemert het 's ochtends al om 7.30, en om 16 uur is het nog echt licht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door