Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑za 16 nov 2024, 17:25 Heerlijke plaatjes! En zo lang onderweg, ik doe het je niet na…. Ik moet zo lachen om die oren van Emma IMG_6717.jpegIMG_6718.jpegIMG_6720.jpegAnderhalf uur is voor Schadow zijn fysiek indrukwekkend. Weer zo een mooie foto's. Ik zou wel willen kunnen teleporteren. Dan kon ik daar ook eens gaan wandelen.
En meneer S ook niet meer, maar die liep vandaag toch nog zo’n anderhalf uur mee door het bos![]()
frodo quin schreef: ↑za 16 nov 2024, 17:40 Anderhalf uur is voor Schadow zijn fysiek indrukwekkend. Weer zo een mooie foto's. Ik zou wel willen kunnen teleporteren. Dan kon ik daar ook eens gaan wandelen.
Ik denk dat je Quin haar oren bedoeld. De bruine op een strandfoto waar ze achter elkaar rennen?
Charlie Angel schreef: ↑ma 06 jan 2025, 14:03 Wat een prachtige foto's! Echt, ik kan so genieten van deze foto's.Dan doe ik speciaal voor jou even mee met Siberienne. En om Kim even jaloers te maken
Ik hoop dat jullie er qua werkverkeer niet teveel last van hebben.
Anne in Zweden schreef: ↑ma 06 jan 2025, 16:16 Dan doe ik speciaal voor jou even mee met Siberienne. En om Kim even jaloers te makenOhhh ik wil echt naar huihuis nu![]()
20250106_142209 bp.jpg
Kim_S schreef: ↑ma 06 jan 2025, 16:58 Ohhh ik wil echt naar huihuis nuJa, momenteel is het een prentenboekwinter. Wel brrr, -22 graden. Maar morgen en overmorgen wordt er veel sneeuw verwacht, dus dan is het iets warmer. Dat is het grote voordeel van -22: dat je het daarna bij -10 lekker behaaglijk warm vindt buiten.![]()
Zo mooi daar!
Charlie Angel schreef: ↑di 07 jan 2025, 15:41 Wow Anne! Dat is echt prachtig! Inderdaad kan het zo een prentenboek in! Ik gok dat jullie er ook nooit spijt van hebben gekregen om daarheen te gaan.Nee, wij hebben allesbehalve spijt van de verhuizing! En je ziet hier ook steeds meer Nederlanders naartoe emigreren, allemaal mensen die genoeg hebben van de drukte en het gebrek aan ruimte en vrije natuur.
Hoe lang daglicht hebben jullie nu per dag?