Charlie Angel schreef:Een flinke dag ziekenhuis achter de rug, nu gaan nadenken over de te maken beslissingen.
Verder een verwijzing naar de pijnpoli, dus dat is afwachten.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef:Een flinke dag ziekenhuis achter de rug, nu gaan nadenken over de te maken beslissingen.
Verder een verwijzing naar de pijnpoli, dus dat is afwachten.
Ronald schreef:Gisteravond aan het sporten geweest. Jawel. Ronald doet aan training. Op een sportschool. Met een coach. En het werkt!
-Annemarie- schreef:Wij hadden gisteren slechts een middagje ziekenhuis.Och jee, gaat het nu toch gebeuren?
Preop. voor Meneer.
MRI voor een op maat gemaakte knie.
Gesprek anesthesie.
Intake verpleegkundige.
Hartfilmpje.
Bloedprikken.
Tussendoor Assen in geweest, de afspraken zaten wat ver uit elkaar. Even door het Drents Museum, en lekker buiten gelopen om te ontstressen.![]()
Charlie Angel schreef:Och jee, gaat het nu toch gebeuren?Ja, knoop doorgehakt.
Veel sterkte en succes, ik denk aan jullie.
-Annemarie- schreef:Wij hadden gisteren slechts een middagje ziekenhuis.
Preop. voor Meneer.
MRI voor een op maat gemaakte knie.
Gesprek anesthesie.
Intake verpleegkundige.
Hartfilmpje.
Bloedprikken.
Tussendoor Assen in geweest, de afspraken zaten wat ver uit elkaar. Even door het Drents Museum, en lekker buiten gelopen om te ontstressen.![]()
-Annemarie- schreef:Ik zweer bij similasan Nr 1
Nu even hier zoeken naar goede oogdruppels.
pluk schreef:Ik zweer bij similasan Nr 1Ja, de similasan kwam ik hier al tegen, zowel de nr. 1 als 2. Maar eens kijken welke ik hier een durp verderop krijgen kan.
-Annemarie- schreef:Ja, de similasan kwam ik hier al tegen, zowel de nr. 1 als 2. Maar eens kijken welke ik hier een durp verderop krijgen kan.
Zit voorlopig nog lekker in m'n campingsmoking huispak leuke pyjama achter de pc. Hartstikke verkouden, er zit geen tempo in.
Kim_S schreef:Er liep net een muis in de keuken! Ieks!!!![]()
Nadat meneer_S er eerst zelf achteraan ging, het idee gekregen om de puppy los te laten...
Die heeft gewoon binnen een minuut de muis gevangen èn opgegeten.
Braaaaaaf puppy![]()