Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Wij hadden gisteren slechts een middagje ziekenhuis.
Preop. voor Meneer.

MRI voor een op maat gemaakte knie.
Gesprek anesthesie.
Intake verpleegkundige.
Hartfilmpje.
Bloedprikken.

Tussendoor Assen in geweest, de afspraken zaten wat ver uit elkaar. Even door het Drents Museum, en lekker buiten gelopen om te ontstressen. ;) :)
-Annemarie- schreef:Wij hadden gisteren slechts een middagje ziekenhuis.
Preop. voor Meneer.

Gesprek anesthesie.
Intake verpleegkundige.
Hartfilmpje.
Bloedprikken.

Tussendoor Assen in geweest, de afspraken zaten wat ver uit elkaar. Even door het Drents Museum, en lekker buiten gelopen om te ontstressen. ;) :)
Och jee, gaat het nu toch gebeuren?
Veel sterkte en succes, ik denk aan jullie.Afbeelding
Toen ik vanmiddag naar huis reed, zag ik op de andere rijbaan een zwarte vogel (bleek kauw) nogal onhandig rondhupsen. Autootje gekeerd en bij vogel gaan kijken, die lag inmiddels wazig op z'n zij. Vogeltje opgepakt en dierenambulance DH gebeld.
Zij vertelden mij dat kauwen rond deze tijd leren vliegen en dat dit er nogal onhandig uitzag. Toen ik vertelde dat kauwtje inmiddels op schoot lag, niet fladderde of probeeerde te hupsen en zijn koppie nogal gek hield, was de reactie dat kauwtje dan naar het vogelasiel in DH moest. Maar er was niet direct een ambulance in de buurt. De vraag was of ik dat evt kon doen, geen probleem, weet waar het is.

Omdat ik niet wist wat hij had, durfde ik hem niet zo stevig vast te houden; ik wilde hem niet nog meer pijn doen. Maar toen flupte hij van schoot, en flupperde onder mijn koppelingspedaal.
Gestopt en dan toch maar iets steviger vastgehouden, sorry kauwtje

Eenmaal aangekomen bij het vogelasiel gauw naar binnen en daar werd hij overgenomen. Gezien de stand van het kopje, dacht men dat hij ergens tegenaan gevlogen was, flink, en dat zenuwen een klap hadden gekregen. Ze gingen hem opnemen en in de gaten houden

Wat een fijne hulp van de dierenambulance en de vogelopvang!! O0
Hopelijk redt kauwtje het, wat een schattig dropje :-*
Door hannabelgje
Vandaag met collega en mijn lieve nichtjes een dagje naar de dierentuin geweest om pokemon te vangen. Het was een heerlijke dag. Wat hebben we een lol gehad!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door -Annemarie-
Moyra heeft al een poosje een prut-oog. Vanmorgen een afspraak bij de Da gemaakt, toch maar even naar laten kijken.
In de loop van de dag is alles natuurlijk helemaal schoon. ::) Da belde af vanwege een noodgeval, dus ik kijk het weekeind nog maar even aan. Moest zo zijn! ;) :)

Nu even hier zoeken naar goede oogdruppels.
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Wij hadden gisteren slechts een middagje ziekenhuis.
Preop. voor Meneer.

Gesprek anesthesie.
Intake verpleegkundige.
Hartfilmpje.
Bloedprikken.

:bigarmhug:
Door -Annemarie-
pluk schreef:Ik zweer bij similasan Nr 1
Ja, de similasan kwam ik hier al tegen, zowel de nr. 1 als 2. Maar eens kijken welke ik hier een durp verderop krijgen kan. :)

Zit voorlopig nog lekker in m'n campingsmoking huispak leuke pyjama achter de pc. Hartstikke verkouden, er zit geen tempo in. ::)
Door Angelique
-Annemarie- schreef:Ja, de similasan kwam ik hier al tegen, zowel de nr. 1 als 2. Maar eens kijken welke ik hier een durp verderop krijgen kan. :)

Zit voorlopig nog lekker in m'n campingsmoking huispak leuke pyjama achter de pc. Hartstikke verkouden, er zit geen tempo in. ::)

Dan maar lekker uitzieken, weer valt toch tegen. Beterschap :-*
Door Kim_S
Er liep net een muis in de keuken! Ieks!!! :o
Nadat meneer_S er eerst zelf achteraan ging, het idee gekregen om de puppy los te laten...

Die heeft gewoon binnen een minuut de muis gevangen èn opgegeten.

Braaaaaaf puppy :cool: :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef:Er liep net een muis in de keuken! Ieks!!! :o
Nadat meneer_S er eerst zelf achteraan ging, het idee gekregen om de puppy los te laten...

Die heeft gewoon binnen een minuut de muis gevangen èn opgegeten.

Braaaaaaf puppy :cool: :biggrin2:

Knappe puppy :biggrin2: (fijne Poekies heb je dan ;D )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door