Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Vanmorgen eerst naar de barbier om het haar en de baard weer eens te laten verzorgen.
En daarna door naar de Thaise massagesalon. Een heerlijk verwenmoment!
Door Charlie Angel
Tibbies schreef:Het gaat best goed. Vanmiddag mag ik terug voor gipsspica’s en een röntgenfoto. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik de hele dag moet zitten met voetjes omhoog. Als ik ze naar beneden houdt dan voel ik ze dikker worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hopelijk geneest het verder voorspoedig. Succes met het benen hoog houden. Afbeelding

Doe je heel goed Ronald! Afbeelding
Neem aan dat je ook langs je favoriete eettentje bent gegaan?
Door smulpaap
Tibbies schreef: vr 17 feb 2023, 09:42 Het gaat best goed. Vanmiddag mag ik terug voor gipsspica’s en een röntgenfoto. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik de hele dag moet zitten met voetjes omhoog. Als ik ze naar beneden houdt dan voel ik ze dikker worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Fijn om te lezen dat het goed gaat ;)
Door Kaela
Sonja schreef: zo 19 feb 2023, 01:09 Vanochtend wakker geworden omdat een jongen in een zachte hamster-onesie bij me in bed kroop en me een knuffel gaf. :smitten: :smitten: :smitten:
Aaaaaaaah heerlijk!
Door sam28
Wat een heerlijke geluksmomenten hier!!

Ik heb een super leuk iemand ontmoet en loop continu met een grijns op mijn gezicht. Een groot geluksmoment dus. :biggrin2:
Door CindyMayella
sam28 schreef:Wat een heerlijke geluksmomenten hier!!

Ik heb een super leuk iemand ontmoet en loop continu met een grijns op mijn gezicht. Een groot geluksmoment dus. :biggrin2:
Hier ook :D :D …. En ik ben heel erg happy met de vriendschappen die ik de laatste weken heb mogen sluiten…. Ik heb bijna geen vrienden gehad, maar beetje bij beetje krijg ik er steeds meer bij… En ga ik daar ook steeds meer van genieten…. Zo ben ik aan het leren om mezelf open te stellen voor vriendschap…..
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: vr 24 feb 2023, 07:28 Beetje jaloers.
Hier sneeuwstorm. Het leek even richting lente te gaan maar het is weer volop winter…..
Wees blij! Het hoort in onze contreien nu nog geen lente te worden, dus wees blij dat de weersomstandigheden redelijk normaal zijn. :D
Hier hoort februari de koudste maand te zijn, maar we hebben nauwelijks de -10 gehaald. Volgende week wordt het iedere dag boven nul - en sommige nachten ook, en dat is absurd. Daarentegen was afgelopen november wel veel kouder dan normaal, met temperaturen van -25, en dat meer dan een week lang.
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: vr 24 feb 2023, 11:25 Wees blij! Het hoort in onze contreien nu nog geen lente te worden, dus wees blij dat de weersomstandigheden redelijk normaal zijn. :D
Hier hoort februari de koudste maand te zijn, maar we hebben nauwelijks de -10 gehaald. Volgende week wordt het iedere dag boven nul - en sommige nachten ook, en dat is absurd. Daarentegen was afgelopen november wel veel kouder dan normaal, met temperaturen van -25, en dat meer dan een week lang.
Wij hebben een kwakkelwinter met heel veel neerslag, elke keer als het sneeuwt gaat het daarna dooien. Onder de sneeuw liggen nu lagen ijs van 5-10 cm. Op sommige plekken hangt een vreemde stank: planten die beginnen te rotten onder het ijs. Nou heb ik geen gevoel voor wat ‘normaal’ is (onze derde winter hier - en ze waren allemaal verschillend) maar ik las wel dat de winters steeds korter worden hier.

Maar goed, OT, ik werk vandaag thuis, hoef er niet uit met de auto en heb weer wat functionele fitness op het programma - sneeuwruimen 😅
Door - pien -
Dinsdag is Joep geopereerd aan een plek die niet dicht ging, ik verwachtte natuurlijk ::) narigheid maar het was een ontstoken talgklier.
Z'n gebit is schoongemaakt, er is éen kies getrokken (kon echt niet anders), bij een opaatje van 16 die mij (door een flinke rugzak) niet laat tandenpoetsen is dat erg fijn!
Hij is weer z'n fitte en vrolijke zelf en tot mijn grote verbazing (de wond zit op z'n schouder maar is niet diep) sprong hij meteen dezelfde avond al weer op de bank ;D
Hij heeft een antibioticakuur en ik ben meteen begonnen met probiotica en ook nog Traumeel-druppels er bij voor de genezing.
Elke dag krijgt hij 2x bottenbouillon met z'n supplementen, vindt 'ie niet erg :biggrin2:
Vanmiddag mogen de hechtingen er uit.
Kleine directeur en ik zijn erg blij dat we er zo doorheen zijn gefietst :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door