Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Hoe krijg je een miepperd aan het eten:

Stap 1:
Zet voer neer en hoop dat hij het gaat eten, laat het een halve dag staan.

Stap 2:
Ga Stofzuigen, en kijk hoe mieppert het makkelijkste eten weg "schrokt"

Stap3:
Laat de uitgezete stofzuiger naast de voerbak staan.

Stap 4:
Ruim de lege voerbak op en ga je dochter de borst geven :biggrin2:
Door Aprilsnow
Weer wat geleerd. Een doos vol beloningsbrokjes op de grond laten staan terwijl je zelf niet binnen bent is toch te verleidelijk ::)

Afbeelding

We waren wel onder de indruk hoe netjes ze open waren "geknipt". 2,5 zakje is blijkbaar voldoende als toetje na het eten :-X

Afbeelding

Zijn buikje was behoorlijk rond na 750 gram eten en zo'n 500 gram brokjes
Door hannabelgje
Lekker gekookt voor mijn ouders. Mijn papa was gisteren jarig en dit was een deel van zijn cadeau. Mijn moeder is aan het revalideren en kan momenteel niet koken. Voorlopig ga ik dan een aantal keer per week koken. Dan hoeft mijn vader het niet iedere dag te doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door smulpaap
-Annemarie- schreef:Potver, wat is het koud hier. Gevoelstemp. -6 :cold:
Vanmiddag komen ze een dakraam op de overloop vervangen. Is het meteen lekker gelucht, boven. :biggrin2:
Hier ook hoor , waterkoud gewoon . Net een dikke trui aan gedaan . Ik moet zo naar de tandarts , daar krijg ik het altijd koud :biggrin2:
Maar dat zit tussen de oren :P
Door -Annemarie-
Angelique schreef:Bad timing :cold: :clown2:
Vorige week regende het. :P ;D

smulpaap schreef:
Hier ook hoor , waterkoud gewoon . Net een dikke trui aan gedaan . Ik moet zo naar de tandarts , daar krijg ik het altijd koud :biggrin2:
Maar dat zit tussen de oren :P

Oh ja, heel herkenbaar. Koud bij de tandarts. Ik kleed me daarna meteen om, kom helemaal klef uit de stoel. :-X
Door smulpaap
-Annemarie- schreef:Vorige week regende het. :P ;D

Oh ja, heel herkenbaar. Koud bij de tandarts. Ik kleed me daarna meteen om, kom helemaal klef uit de stoel. :-X

Ik ga daarna eerst lekker een warme douche nemen , en dan omkleden
Maar ik heb het weer overleefd , en ach . het is een leuke knul , hij heeft wel humor ook :biggrin2:
Door kira
Heb hier een heel beledigde Foppe rondlopen. Hij is vrijdag aan zijn oor geopereerd, daar had een loslopende golden (geen bekende van ons) in gebeten, stelde allemaal niets voor behalve dan dat het een bloedoor werd. Hij is heel dapper plaatselijk verdoofd geholpen en tot op heden gaat het goed. Maar het oor is nog kwetsbaar, en er kwamen op de wandeling twee herders aan. Recht op ons af en enige tijd terug toen ik die tegen kwam deed een ook een uitval naar Foppe (niets gebeurd overigens en Foppe maalt daar niet om). Enfin ik deed zijn lijn eraan en hij liep ontspannen mee, alleen de ene herder keerde om en liep pogingen doende om op Foppe te rijden achter ons aan waarna ik het heerschap vriendelijk verzocht dit niet te doen. De baas die mij tegemoet liep zei vervolgens kijkende naar Foppe, loops zeker? Alsof een reu loops kan zijn. Ego van Foppe is ernstig aangetast.
Door Kaela
kira schreef:Heb hier een heel beledigde Foppe rondlopen. Hij is vrijdag aan zijn oor geopereerd, daar had een loslopende golden (geen bekende van ons) in gebeten, stelde allemaal niets voor behalve dan dat het een bloedoor werd. Hij is heel dapper plaatselijk verdoofd geholpen en tot op heden gaat het goed. Maar het oor is nog kwetsbaar, en er kwamen op de wandeling twee herders aan. Recht op ons af en enige tijd terug toen ik die tegen kwam deed een ook een uitval naar Foppe (niets gebeurd overigens en Foppe maalt daar niet om). Enfin ik deed zijn lijn eraan en hij liep ontspannen mee, alleen de ene herder keerde om en liep pogingen doende om op Foppe te rijden achter ons aan waarna ik het heerschap vriendelijk verzocht dit niet te doen. De baas die mij tegemoet liep zei vervolgens kijkende naar Foppe, loops zeker? Alsof een reu loops kan zijn. Ego van Foppe is ernstig aangetast.

Oooooh arme Fopje! Zo'n belediging krenkt veel meer dan de fysieke kwetsuren!

Ik vind je heel stoer en mannelijk hoor Foppe!
Door kira
Charlie Angel schreef:Ach arme Foppe en dat moet hem dan ook weer net gezegd worden zeg, zo onaardig.
Je bent een knappe stoere vent hoor Foppe!Afbeelding

Hij heeft toch niet gehoord wat ik vorige week zei hè. Afbeelding
Née hij mocht niet meeluisteren. Heb hem nu wel gezegd knappe,stoere vent. Dat is goed voor zijn ego.
Door dinky89
Hoorde vandaag weer eens iets nieuws in een dierenwinkel. Zag dat ze premium brokken en natvoer hadden voor de kat dus ik dacht ik vraag of ze ook kvv voor de kat hadden.
'Nee mevrouw, dat hebben we niet voor de kat want voor katten voegt het absoluut niets toe. Voor honden is het wel veel beter dan brok/blik maar voor katten voegt het absoluut niets toe. Dus dat verkopen we niet ::) '
Hij was zo compleet overtuigd van zichzelf dat ik de winkel maar weer uit ben gelopen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door