Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
11 maanden al! :o Die filmpjes kan ik niet zien want ik haat facebook en dat lijkt wederzijds... (Iets met adblockers en tracking protection.)
Door pearlsofpassion
src_esther schreef: di 29 jun 2021, 22:51 11 maanden al! :o Die filmpjes kan ik niet zien want ik haat facebook en dat lijkt wederzijds... (Iets met adblockers en tracking protection.)
;D ;D ;D wederzijds! ;D

Als dat zijn verveelde blik is, hoe kijkt ie dan ontdeugend-onschuldig?
Door Lizzy
Jeetje, 11 maanden... Hij was toch pup???? Hij is geweldig! En doet het goed zeg. Onwijs leuke filmpjes :-* . Heerlijke kop heeft ie!
Door Siberienne
Leuk om die filmpjes van het waterwerken te zien - om meerdere redenen. ‘Brings back memories’

(( wij woonden daar in de buurt en S2 heeft daar leren zwemmen))

Mooie jongen wordt het!
Door Kaio
Mijn god, de censuur is wel echt overal doorgeslagen zeg . Hond die Wobba ophaalt krijgt leeftijdsrestrictie ;D Te geweldadig ? te sensueel? Of heeft per ongeluk iemand het C woord gezegd? :biggrin2:
Kijk dat toen ie achter de eendjes aanging ok dat kan gevoelig zijn he ;D (edit: na een berichtje gestuurd te hebben vonden ze het toch wel ok die video, best snelle reactie zeg :biggrin2: )
pearlsofpassion schreef:
;D ;D ;D wederzijds! ;D

Als dat zijn verveelde blik is, hoe kijkt ie dan ontdeugend-onschuldig?
20210630_081832.jpg
20210630_081832.jpg (2.34 MiB) 1020 keer bekeken
EN dan dit....(vlak erna):

EN nou ik zeg 11 maanden maar over 2 weken wordt ie 1 JAAR :o :o :o :o :o
Door Ina
Wat een heerlijke knul :smitten:
En super gaaf dat hij het waterwerk al zo goed doet (hé....en eendjes apporteren is toch eigenlijk ook wel een beetje waterwerk.....het is in iedergeval werken IN water :biggrin2: )

En dat laatste filmpje is geweldig.....'in your face' met die camera ;D
Door dinky89
Tja, waterwerk vraagt wel echt om censuur en waarschuwingen ;D
Heerlijk om hem zo aan het werk te zien :-)
Door Kaio
ik heb nog 2 uitdaagfilmpjes van het tuig :P

Hij vindt trouwens zo'n bank midden in de woonkamer ook leuk, kun je omheen rennen en plots omdraaien en zo , geweldig spel vindt hij dat. Gelukkig hebben we geen gladde vloer meer ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door