Met de kabouter gewinkeld. Waaronder 6x de hema rondgerend. De volgende keer gaat ze gewoon weer in de ringsling of op mn rug. Ik hou niet zo van extra exercise.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:oo ze liep niet. Nou gelukkig gaat het weer de betere kant op, dat is een goed teken.Euh prinses Zoë wenst gedragen te worden hè als haar pootje auwa doet.
kira schreef:Heel vroeg gestart met soppen, daarna met kleine beer jachttraining gedaan. Ze vindt het super, alleen zag ik met het terugbrengen apport wel dat ze enorm mank is voor, wist wel dat er iets is, maar meende dat het mee viel. De waterapporten aan het einde maakte haar helemaal blij. Daarna mocht onze jongste telg lekker zwemmen om daarna haar taart te krijgen en kado's. Bij de boer nog heerlijk eten voor de konijnen gescoord voor heel weinig geld.Oh bah, knuffel voor de kleine beer, hopelijk loopt ze snel weer goed.
koekje schreef:Veel plezier Cathelijn! Wat fijn dat hij weer gezellig de hort op kan!
Dikke kus voor Ziggy![]()
Hopelijk is de gekkigheid snel over.
De kabouter zit met meneer in de speeltuin. Van mij mag het vaker zulk weer zijn. Lekker rustig![]()
Ik kan natuurlijk,nu gaan huishouden, maar ik kan dat ook niet doen.