Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Dikke kus voor de zielige honden! :-*

Met de kabouter gewinkeld. Waaronder 6x de hema rondgerend. De volgende keer gaat ze gewoon weer in de ringsling of op mn rug. Ik hou niet zo van extra exercise.
Door kira
Heel vroeg gestart met soppen, daarna met kleine beer jachttraining gedaan. Ze vindt het super, alleen zag ik met het terugbrengen apport wel dat ze enorm mank is voor, wist wel dat er iets is, maar meende dat het mee viel. De waterapporten aan het einde maakte haar helemaal blij. Daarna mocht onze jongste telg lekker zwemmen om daarna haar taart te krijgen en kado's. Bij de boer nog heerlijk eten voor de konijnen gescoord voor heel weinig geld.
Door hannabelgje
Kaio schreef:oo ze liep niet. Nou gelukkig gaat het weer de betere kant op, dat is een goed teken.
Euh prinses Zoë wenst gedragen te worden hè als haar pootje auwa doet. ::)
Vanavond weer iets te enthousiast uitgelaten en nu loopt ze weer moeilijker. Stom vrouwtje ook :-[

Vandaag hard bezig geweest met de uitnodigingen voor onze (van de WCCN) jonge honden dag in juni. Ik vind het geweldig leuk om secretaris te zijn van de club. Was een goede beslissing. :)
kira schreef:Heel vroeg gestart met soppen, daarna met kleine beer jachttraining gedaan. Ze vindt het super, alleen zag ik met het terugbrengen apport wel dat ze enorm mank is voor, wist wel dat er iets is, maar meende dat het mee viel. De waterapporten aan het einde maakte haar helemaal blij. Daarna mocht onze jongste telg lekker zwemmen om daarna haar taart te krijgen en kado's. Bij de boer nog heerlijk eten voor de konijnen gescoord voor heel weinig geld.
Oh bah, knuffel voor de kleine beer, hopelijk loopt ze snel weer goed.
En voor de jarige Bronwyn ook knuffels!
En ook voor de rest van de beestenboel een knuffel natuurlijk, ben je lekker even bezig. Afbeelding
Door Kaio
Tjonge ik weet niet wat dat moet voorstellen.
Maar de hele nacht de hele tijd wakker geworden van rijdende "disco's". Tractoren met een hoop hoempapa/ boem boem boem, die de hele nacht op en aan rijden door de straat, nu ook nog steeds :o
Zal wel nieuwe oogstfeest zijn oid. Maar ik werd wel iedere keer wakker >:(

Beterschap voor kleine beer. Hier ook Maci mank, dacht eerst dat het last was van zijn tenen (allergie), maar voel vocht in pols, meende ik de vorige keer ook te voelen, dus een wederkerend iets, morgen maar eens Eersel bellen, even een goede DA bezoeken ermee.
Maar vandaag mag ie toch mee naar hoopers. Een beetje voorzichtig aan dat wel, maar dat vind ie wel zo leuk.
Door zurca
Een hond die "luiheid" heeft uitgevonden...dat moet toch appeltje, eitje zijn om die na een operatie rustig te houden?!
Narcose doet blijkbaar rare dingen met haar want ze wil; wandelen en dan niet alleen een "rondje groenstrook" waar ze anders voor tekent.... nee...de polder in. Ze wil de tuin in, niet om languit in het gras te liggen zoals anders...nee ze wil rennen, gek doen en spelen. ::) :g:
Door koekje
Veel plezier Cathelijn! Wat fijn dat hij weer gezellig de hort op kan!

Dikke kus voor Ziggy :-*
Hopelijk is de gekkigheid snel over.

De kabouter zit met meneer in de speeltuin. Van mij mag het vaker zulk weer zijn. Lekker rustig :cool:
Ik kan natuurlijk,nu gaan huishouden, maar ik kan dat ook niet doen.
Door Radja
koekje schreef:Veel plezier Cathelijn! Wat fijn dat hij weer gezellig de hort op kan!

Dikke kus voor Ziggy :-*
Hopelijk is de gekkigheid snel over.

De kabouter zit met meneer in de speeltuin. Van mij mag het vaker zulk weer zijn. Lekker rustig :cool:
Ik kan natuurlijk,nu gaan huishouden, maar ik kan dat ook niet doen.

Cathelijn, veel plezier!

Zurca,beterschap met Ziggy

Koekje,ik zou gewoon ff lekker tijd voor mezelf nemen,nu meneer en kabouter aan het spelen zijn! Ik had een slogan in mijn hoofd toen mijn jongens klein waren! 'Ze onthouden niet hoe netjes het vroeger thuis was,maar hoe gezellig het was!' Dus mams moet dan ook ff de tijd voor haarzelf nemen! Je niet storen aan een afwas/strijkgoed oid,maar lekker een boek pakken,lange douche/bad of iets anders leuks dan huishouden!
Door kira
Wat leuk een lint bewoner Angelique

Op tijd eruit, huisbijgewerkt en zwem en zand ronde gedaan met een zeer ondeugende golden, volgend mij is hij bij pensioen ook gehersenspoeld. Buitendieren gedaan hondenvlees gedaan en heel fijn een groepswandeling gedaan. Alleen de groep liep heel hard en kleine beer kan super zwemmen en graven en jagen maar in sneltempo lopen kan ze niet. Nu kende ik de locatie en heb met haar en sytzes een alternatieve zwemroute gedaan. Foppe was dol enthousiast over het hoge wandel tempo en liep de echte wandeling. Daarna twee andere beren mee. Eerst grote paard, het was druk maar water is zwemmen en niet afleiden. Gezellig gebept met iemand en dan zat paard steeds netjes en zo waren we langer onderweg als normaal. Bij de bus haar gewisseld voor dame en een rondje om de bus gelopen. Gisteren was ze wel helemaal naar het strandje gegaan, in het water gestaan en gerend, vandaag zat het er dus niet in. Nog zonnig gezeten, net lekker gegeten. Zo dan nog de afwas, was naar boven en opmaken voor het werk.
Door Ronald
Heerlijk blokje om geweest, zo'n 250 km door het prachtige landschap van Friesland, Drenthe en Overijssel. Zelfs nog een heel klein stukje Gelderland aangetikt.

Nu ben ik rozig en ga ik lekker mijn mandje opzoeken :)
Door Nynke
Wij waren ook bij de groepswandeling waar hier vlak boven over geschreven is. Het was een sponsorwandeling via Dogsadoptionsnederland.nl en het was hardstikke leuk ! Er werd inderdaad hard doorgestapt dus ik heb geen foto's kunnen maken. Helaas.
Heel leuk om Katinka en Daphne en honden weer te zien ! Was alweer 2 jaar geleden. Ze vonden Mayla en Yesco leuk :cool:

Verder eten Richard en ik sinds een week koolhydraat-arm en dat gaat hardstikke goed, ben al bijna 3 kilo afgevallen. Ben ook erg gemotiveerd en dat is eigenlijk het belangrijkst.
Katje Hessel is buiten op avontuur geweest, voor het eerst sinds hij bij mij woont.

En dan meteen goed, dus nog geen vijf minuten in de tuin en -hoepla!- over de schutting. Even later opgejaagd worden door de herder van de buren, die een schat van een beest is behalve waar het katten betreft. Klauteren over de pas gezaagde boomstammen, loeren naar de bruine legkippen, lekker je nagels in een aardappelkist zetten... Kortom, meneer wou niet meer naar binnen.

Heb drie kwartier moeten soebatten voordat hij zich herinnerde dat het binnen toch ook wel leuk is met zijn grote vriend Meneer Jip en een lekkere warme stoel (mijn favo luie stoel dus). Enfin, we zijn allebei een ervaring rijker. En heel tevreden.

Morgen mag hij rustig weer naar buiten. Alleen niet meer na het eten. Vind dat toch een beetje eng als het donker wordt met de doorgaande weg voor het huis...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door