Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
Doranto schreef:Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen, maar is hier ook iemand die magnesiumolie gebruikt? Via de huid zou het beter opneembaar zijn...
Ik kreeg ook branderige/ zere huid en weinig resultaat. Ik slik nu Metarelax en dat lijkt te helpen !
Door Borke
Ik gebruik deze tabletten:
http://www.koopjesdrogisterij.nl/produc ... 0wod61YNbw

Ik was er heel sceptisch over, maar na twee weken slikken had ik geen last meer van kramp in mijn tenen. Sindsdien slik ik het braaf.
Geen idee of het goed is of niet, voor mij werkt het. Mijn podoloog adviserde magnesium te slikken voor die klacht en het blijkt voor mij dus goed te werken. Hj zei dat het niet zoveel uitmaakte welke ik nam. Dat verbaasde mij en daardoor was ik ook heel argwanend of het wel zou helpen.
Ten onrechte dus :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Ik slik het nu tijdens de zwangerschap. Zeker tegen het einde van de vorige kreeg ik heel erge krampen in mn benen. Op een bepaald moment elke nacht. En het helpt duidelijk.
Vorige week (ik ben nu 17 weken ver in de tweede ) kreeg ik weer wat harde kuiten 's nachts, heb het een paar dagen genomen en het is weer weg...

Het zou ook helpen tegen vermoeidheid, iets wat me nu ook wel van pas komt.

Naar het schijnt zou het ook in bananen zitten, maar daar krijg ik te veel constipatie van...
Door judith1967
Ik slik megarelax magnesium. Helpt heel goed bij kramp in mijn benen.
Neem het niet constant in vergeet het meestal,totdat ik weer kramp krijg.Ik slik het dan sávonds voor het slapen, en heb s'nachts nergens last van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door