Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Een heerlijke dag gehad met vriendlief, hij was voor het eerst sinds 4 weken vrij :cool:

Heerlijk uit geslapen en ontbeid op bed gedaan, daarna een poke end gaan wandelen met honden kind.
Toen naar de praxis gegaan voor spullen voor de trap en daarna naar het tuincentrum gegaan voor wat leuke binnen plantjes.

Op de terug weg hadden we honger dus toen had ik voorgesteld om bij een wok, susie, grill restaurant te gaan eten waar ik pas in de krant over had gelezen, vriendlief heeft zich ongans gegeten aan de susie en de anderen gerechten.
Voor mij hebben ze mijn uitgekozen producten achter in de keuken gewokt en in een gluten vrije soasaus gebakken zo dat het ook erg lekker was, dus ik heb me ongans gegeten aan woks met garnalen, inktvis en een speciaal soort paddenstoel die ik super lekker vind :biggrin2:

Nu zitten we samen uit te buiken op de bank terwel haku de mini regenboogjes van het prisma glas voor het raam probeerde te vangen, hij lekker bezig wij lekker rusten :biggrin2:

Het was een heerlijke dag, zo mogen er wel meer zijn :cool:
Door pluk
Op mijn nieuwe fiets heerlijk met vl en Scott naar Delft gefietst. Laatste stukje Scott bij mij voorop gehad.
Foto is van toen we weer thuis waren, dus Scott was al doodop.
Onderweg stond hij constant met z'n voorpootjes voorop de krat z'n eigen Titanic moment te creëren.
I'M THE KING OF THE WORLD!! :biggrin2:

Afbeelding
Door eelke
Dat we net na een bbq thuis kwamen, en de meneer de vuilcontainer aan straat ging zetten, en ik met een blije guppiewuppie achterbleef. En dat toen de meneer terug kwam, en ik tegen guppiewuppie zei; 'toe maar' hij toen in een sprintje vanaf 3 meter afstand in meneer zijn nek sprong :smitten:
Door Angelique
eelke schreef:Dat we net na een bbq thuis kwamen, en de meneer de vuilcontainer aan straat ging zetten, en ik met een blije guppiewuppie achterbleef. En dat toen de meneer terug kwam, en ik tegen guppiewuppie zei; 'toe maar' hij toen in een sprintje vanaf 3 meter afstand in meneer zijn nek sprong :smitten:
:biggrin2: :biggrin2: en meneer lande niet in een rozenstruik :biggrin2:
Door Siberienne
Toen om twee uur hele blije huskyheren mij op de been kregen om naar buiten te gaan en we heerlijk in het zonnetje gebanjerd hebben.
De bonussen onderweg waren 1 bever (!), de eerste fuut en een groepje geelgorzen waarvan er 1 heel aandachtig naar mij zat te kijken en ik hem dus ook heel aandachtig in detail op kon nemen.

En oh ja, twee heren die in een lege weide heel hard rondjes hebben gerend en het helemaal te gek vonden dat het baasje ook nog even mee rondjes ging rennen! ;) Uiteindelijk waren we tegen zessen weer thuis. Best bestede maandagmiddag in maanden.....
Door jasmijn
Gister was ik aan het wandelen met haku en vriendlief het laatste rondje van de dag, toen hoorden ik een kind? Heel vrolijk Jeuii of ieuuu roepen :???:

Ik vond het wel een beetje raar dus gekeken waar het geluid vandaan kwam, bleek het van de top van een boom te komen :o
Dat kon dus echt niet een kind zijn, dus logies redenatie bracht mij bij een uil :D

Er zit dus vlak bij mijn huis een uil die ieuu roept :biggrin2:

Vandaag hoorden ik hem weer allen van uit een anderen boom, maar het is wel super gaaf dit :cool: :biggrin2:
Door Lil
Je honden braaf los laten rauzen in een omheinde hondenzone: springt op 1,5 meter afstand (Jones is 1 meter lang...) een hert hoppa voor hun neus. Ik roep.... Het komt gewoon braaf. Zooooo blij en trots!!! :D (voor hetzelfde geld was jachtlustige Jones hoppa over dat hekje heen achter het hert aan en zeg dan maar tegen de boswachter ja maar ze waren braaf in de omheinde hondenzone waar het hert ff in sprong).
Door jasmijn
Lil schreef:Je honden braaf los laten rauzen in een omheinde hondenzone: springt op 1,5 meter afstand (Jones is 1 meter lang...) een hert hoppa voor hun neus. Ik roep.... Het komt gewoon braaf. Zooooo blij en trots!!! :D (voor hetzelfde geld was jachtlustige Jones hoppa over dat hekje heen achter het hert aan en zeg dan maar tegen de boswachter ja maar ze waren braaf in de omheinde hondenzone waar het hert ff in sprong).
Wou dat is zeker een gelukt momentje, er had idd heel veel mis kunnen gaan.
Wat geweldig dat Jones gelijk terug kwam, soms kunnen ze je echt heel erg verbazen.

Wel een dom hert om zo pal voor de neus van een roofdier te springen :-X
Door Angelique
Kaela schreef:7 keer 45 seconden hardgelopen zonder pijn in mijn pootjes :)

Dat is best knap :biggrin2:

Hier zijn vannacht waarschijnlijk Kat haar denkbeeldige puppen geboren, want na 14 dagen eten weigeren stond ze vanmorgen te krijsen om voer en ging het zonder gezemel schoon op.
Door MarijeEnBoomer
Angelique schreef:Dat is best knap :biggrin2:

Hier zijn vannacht waarschijnlijk Kat haar denkbeeldige puppen geboren, want na 14 dagen eten weigeren stond ze vanmorgen te krijsen om voer en ging het zonder gezemel schoon op.
Van harte! Denkbeeldige puppen zijn super, aldus queen B
Lil schreef:Je honden braaf los laten rauzen in een omheinde hondenzone: springt op 1,5 meter afstand (Jones is 1 meter lang...) een hert hoppa voor hun neus. Ik roep.... Het komt gewoon braaf. Zooooo blij en trots!!! :D (voor hetzelfde geld was jachtlustige Jones hoppa over dat hekje heen achter het hert aan en zeg dan maar tegen de boswachter ja maar ze waren braaf in de omheinde hondenzone waar het hert ff in sprong).
Dat is heel knap van Jones zeg, zeker een geluksmomentje.
Hier rende in het bos bij Charlie een haas voor zijn neus, ook hem kon ik terugroepen, dus ik blij.
Maar het zit hem ook echt in de timing van roepen merk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door