Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Dat we net na een bbq thuis kwamen, en de meneer de vuilcontainer aan straat ging zetten, en ik met een blije guppiewuppie achterbleef. En dat toen de meneer terug kwam, en ik tegen guppiewuppie zei; 'toe maar' hij toen in een sprintje vanaf 3 meter afstand in meneer zijn nek sprong
Angelique schreef:Nee! We hebben geen rozen.
![]()
en meneer lande niet in een rozenstruik
Lil schreef:Je honden braaf los laten rauzen in een omheinde hondenzone: springt op 1,5 meter afstand (Jones is 1 meter lang...) een hert hoppa voor hun neus. Ik roep.... Het komt gewoon braaf. Zooooo blij en trots!!!Wou dat is zeker een gelukt momentje, er had idd heel veel mis kunnen gaan.(voor hetzelfde geld was jachtlustige Jones hoppa over dat hekje heen achter het hert aan en zeg dan maar tegen de boswachter ja maar ze waren braaf in de omheinde hondenzone waar het hert ff in sprong).
Kaela schreef:7 keer 45 seconden hardgelopen zonder pijn in mijn pootjes
Angelique schreef:Dat is best knapVan harte! Denkbeeldige puppen zijn super, aldus queen B![]()
Hier zijn vannacht waarschijnlijk Kat haar denkbeeldige puppen geboren, want na 14 dagen eten weigeren stond ze vanmorgen te krijsen om voer en ging het zonder gezemel schoon op.
Lil schreef:Je honden braaf los laten rauzen in een omheinde hondenzone: springt op 1,5 meter afstand (Jones is 1 meter lang...) een hert hoppa voor hun neus. Ik roep.... Het komt gewoon braaf. Zooooo blij en trots!!!Dat is heel knap van Jones zeg, zeker een geluksmomentje.(voor hetzelfde geld was jachtlustige Jones hoppa over dat hekje heen achter het hert aan en zeg dan maar tegen de boswachter ja maar ze waren braaf in de omheinde hondenzone waar het hert ff in sprong).