Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela schreef:Voor het eerst in meer dan een week weer aan tafel gegeten. Crisis wat een pittig griepje.

Oscar heeft 1 nacht mee gedaan met ziek zijn. Toen mocht ie bij mij slapen en hebben we de hele nacht samen liggen rillen, zuchten en steunen. Hij knapte gelukkig de volgende dag alweer op.

De echte griep is altijd pittig! Je bent minimaal een week onder de pannen en begrijpt de omschrijving algehele malaise ineens heel goed!
Ik heb vorig jaar echt griep gehad, alles in mijn lijf, maar dan ook echt alles tot letterlijk in mijn vingers, deed pijn.

Ik hoop in elk geval dat je snel hersteld, hou wel eerst rekening met je sporten, je conditie is door de griep ook pittig achteruit gegaan!
Door Kaela
constance.blokzijl schreef:De echte griep is altijd pittig! Je bent minimaal een week onder de pannen en begrijpt de omschrijving algehele malaise ineens heel goed!
Ik heb vorig jaar echt griep gehad, alles in mijn lijf, maar dan ook echt alles tot letterlijk in mijn vingers, deed pijn.

Ik hoop in elk geval dat je snel hersteld, hou wel eerst rekening met je sporten, je conditie is door de griep ook pittig achteruit gegaan!
Ik heb net een klein rondje mee gelopen met Oscar, zo heerlijk!

Ik heb nog een aantal sessies met mijn personal trainer voor de boeg, die helpt me wel weer de goede kant op, op het juiste tempo. Ben wel blij dat ik dit nog niet alleen hoef te doen.
Door Angelique
Ik zou een standaardrondje van een kleine 5km gaan lopen met Kat en Jane. Na 1,5 km dendert Jane over een molshoop, maakt een schuiver en staat een beetje achterpoottrekkend op. Stukje doorgelopen, werd niet beter, dus even kiezen...2 km terug of 3 doorlopen. Toch maar teruggegaan aangezien dat over de weg zou kunnen en het restant 3 km over baggerpaden. Toen met Kat weer gaan lopen, hetzelfde rondje. Toen ik echter het standaardpad richting huis wilde inlopen, liep daar net iemand met een hond in. Het zou toch verboden moeten worden >:( Kat is loops, dus erachteraan lopen was geen optie. Dan maar doorlopen en via de weg terug. Maarja die weg loopt in een grote bocht, dus al met al hebben we er zeker 10 km uitgestapt.
En nu is Kat moe :biggrin2:
Door hannabelgje
Fijn dat je je weer wat beter voelt Kaela!
Ot vanmiddag lekker even in de tuin gewerkt. De kas gedeeltelijk opgeruimd en een deel van een moestuinbak. Alles onder de supervisie van Zoë uiteraard. Nu mijn soepje opwarmen die ik van mijn lieve dinnetje gekregen heb.
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Lekker een tukje dan doen Kat. Afbeelding
Hoe gaat het nu met Angels?

Dat heeft ze vooralsnog nog niet gedaan :biggrin2:

Bij Angels lijken de meds aan te slaan, ze is ook weer wat fiefer, dus goede hoop dat ze wel weer opknapt.
Angelique schreef:

Dat heeft ze vooralsnog nog niet gedaan :biggrin2:

Bij Angels lijken de meds aan te slaan, ze is ook weer wat fiefer, dus goede hoop dat ze wel weer opknapt.
Ok, dat klinkt hoopvol, duimen blijven draaien voor Angels. Afbeelding
We hebben het natuurlijk ook over Kat hè. Afbeelding Afbeelding
Door Nynke
Ben een weekje thuis geweest met longontsteking, vandaag weer begonnen.
Zondag met de hondjes bij Marjan geweest voor een fotoshoot, zie elders in de bar. Was superleuk en gezellig !!
Door dinky89
Irritant, partner die pas bedenkt dat medicijnen op zijn op moment dat hij laatste pil slikt :???:
Nieuwe aangevraagd via Internet bij apotheek en mij naar apotheek sturen waar het vervolgens niet klaar blijkt te liggen omdat het pas volgende dag klaar ligt. Mannen......... :-X
Weet nu zeker dat ik morgen maar mee moet met zijn afspraak in umcg en ook maar in agenda moet zetten wanneer er nieuwe medicijnen moeten komen want anders gaat het blijkbaar niet goed ::)

Vannacht gezellig de super bowl gekeken en wakker gebleven :D
Door EliScooby
Morgen krijg ik visite die een Old English Bulldog van 30kg meeneemt. Ik heb het al gehaald, maar zou ik die een kophuid kunnen geven? Is zo'n droog opgerold ding :biggrin2: Ben bang dattie m niet wegkrijgt ofzo. Meneer is gewend om op de bank te springen bij z'n baasjes thuis, maar dat was ik hier echt niet van plan ::) Dus daarom wellicht met wat te knagen in de hoek op een kleed ofzo.
Door EliScooby
Kim_S schreef:"Ik heb niks met honden" werkte niet? :biggrin2:
Uh, nee. Ze trapten er niet in. Dus om nou te voorkomen dat ik straks 30 kilo OEB bedelend naast me heb zitten maar omkoopspul gekocht. Daar ligt het, op je kleed, ga daar maar liggen knagen.
Door Kim_S
EliScooby schreef:Uh, nee. Ze trapten er niet in. Dus om nou te voorkomen dat ik straks 30 kilo OEB bedelend naast me heb zitten maar omkoopspul gekocht. Daar ligt het, op je kleed, ga daar maar liggen knagen.
Ach, 30 kilo OEB is altijd nog beter dan 80 kilo Ozzy, moet je maar denken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door