Kim_S schreef:De kindjes hebben de hele middag geknuffeld. Ze is echt ontzettend liefDat klinkt goed!!![]()
Kindjes moesten losgerukt worden zo ongeveer, en wij eigenlijk ook wel![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:De kindjes hebben de hele middag geknuffeld. Ze is echt ontzettend liefDat klinkt goed!!![]()
Kindjes moesten losgerukt worden zo ongeveer, en wij eigenlijk ook wel![]()
Kaela schreef:Voor het eerst in meer dan een week weer aan tafel gegeten. Crisis wat een pittig griepje.
Oscar heeft 1 nacht mee gedaan met ziek zijn. Toen mocht ie bij mij slapen en hebben we de hele nacht samen liggen rillen, zuchten en steunen. Hij knapte gelukkig de volgende dag alweer op.
constance.blokzijl schreef:De echte griep is altijd pittig! Je bent minimaal een week onder de pannen en begrijpt de omschrijving algehele malaise ineens heel goed!Ik heb net een klein rondje mee gelopen met Oscar, zo heerlijk!
Ik heb vorig jaar echt griep gehad, alles in mijn lijf, maar dan ook echt alles tot letterlijk in mijn vingers, deed pijn.
Ik hoop in elk geval dat je snel hersteld, hou wel eerst rekening met je sporten, je conditie is door de griep ook pittig achteruit gegaan!
Charlie Angel schreef:Lekker een tukje dan doen Kat.![]()
Hoe gaat het nu met Angels?
Angelique schreef:Ok, dat klinkt hoopvol, duimen blijven draaien voor Angels.
Dat heeft ze vooralsnog nog niet gedaan![]()
Bij Angels lijken de meds aan te slaan, ze is ook weer wat fiefer, dus goede hoop dat ze wel weer opknapt.
Kim_S schreef:"Ik heb niks met honden" werkte niet?Uh, nee. Ze trapten er niet in. Dus om nou te voorkomen dat ik straks 30 kilo OEB bedelend naast me heb zitten maar omkoopspul gekocht. Daar ligt het, op je kleed, ga daar maar liggen knagen.
EliScooby schreef:Uh, nee. Ze trapten er niet in. Dus om nou te voorkomen dat ik straks 30 kilo OEB bedelend naast me heb zitten maar omkoopspul gekocht. Daar ligt het, op je kleed, ga daar maar liggen knagen.Ach, 30 kilo OEB is altijd nog beter dan 80 kilo Ozzy, moet je maar denken