baileys schreef:Welk merk wasmachine heb je?Siemens
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
CindyMayella schreef:Net een hele zak Buggles op..... niet omdat het mag , maar omdat het KAN... nog net niet zover om ook een tube smeerkaas te gaan halen om de buggles te vullen...... zo lekker... en.... totaal geen spijtDan hoort die eigenlijk in het geluksmomentjestopic![]()
Siberienne schreef:Mijn eigen fysio is ziek. En nu kwam ik bij zijn vervanger. En nu doet mijn schouder meer pijn ipv minder. Ik wil mijn eigen fysio terugDat is balen![]()
((((gelukkig is het maar een buikgriepje dus hopelijk over twee weken weer gewoon eigen fysio))))
Kaio schreef:chips, pomp kapot...Hoe hoog zit je afvoer? Ik had ook problemen met mijn pomp en toen bleek dat de afvoer te hoog zat voor wat er in de gebruiksaanwijzing stond. Met de nieuwe pomp de machine gelijk op een wasmachineverhoger (ja die dingen bestaan) gezet en tot nu toe doet hij het prima! .... ik durf nu alleen niet te wassen nu ik dit heb gezegd
moet nog besteld worden, dinsdag wordt ie gerepareerd....eh help ik moet wassen......![]()
MarijeEnBoomer schreef:Hoe hoog zit je afvoer? Ik had ook problemen met mijn pomp en toen bleek dat de afvoer te hoog zat voor wat er in de gebruiksaanwijzing stond. Met de nieuwe pomp de machine gelijk op een wasmachineverhoger (ja die dingen bestaan) gezet en tot nu toe doet hij het prima! .... ik durf nu alleen niet te wassen nu ik dit heb gezegdtoevallig nog een foto van: te hoog?
Kaio schreef:toevallig nog een foto van:In de gebruiksaanwijzing staat hoe veel afstand wr tot de afvoer mag zijn. Tenminste bij mij stond dat erin ( ik geloofde de monteur natuurlijk niet #eigenwijs)
20180522_152113.jpg
te hoog?
Die foto is van toen onze kelder via het riool een half jaar geleden terugkwam. Ik bedenk me dat toen die wasmachine aanstond...wel als de sodemieter uitgezet
Angelique schreef:Black friday...hét jaarlijkse bewijs dat ze daar aan de overkant echt niet sporenJa lachuh, ik zie net een pot probiotica met 20% korting. En dan is ie nog steeds duurder als exact dezelfde pot zonder korting bij Medpets. Ze hebben 'm gewoon eerst ruim 20% duurder gemaakt![]()
En iemand heeft ergens ooit bedacht dat dit ook leuk is voor de Nederlanders.
Lizzy schreef:Ja lachuh, ik zie net een pot probiotica met 20% korting. En dan is ie nog steeds duurder als exact dezelfde pot zonder korting bij Medpets. Ze hebben 'm gewoon eerst ruim 20% duurder gemaakt
Angelique schreef:Nou dat dus, en zo gaat het bij velen. Nou, rennen jongensMij hoor je niet zeggen dat ik vies ben van korting hoor. Maar niet zulke nepkorting. Opzouten inderdaad, met deze nep toestanden.Gewoon opzouten met dat neppe amerikaanse geneuzel.