Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
Net een hele zak Buggles op..... niet omdat het mag , maar omdat het KAN... nog net niet zover om ook een tube smeerkaas te gaan halen om de buggles te vullen...... zo lekker... en.... totaal geen spijt ::) :biggrin2:
Door Angelique
CindyMayella schreef:Net een hele zak Buggles op..... niet omdat het mag , maar omdat het KAN... nog net niet zover om ook een tube smeerkaas te gaan halen om de buggles te vullen...... zo lekker... en.... totaal geen spijt ::) :biggrin2:
Dan hoort die eigenlijk in het geluksmomentjestopic :biggrin2: :biggrin2:
Door Siberienne
Mijn eigen fysio is ziek. En nu kwam ik bij zijn vervanger. En nu doet mijn schouder meer pijn ipv minder. Ik wil mijn eigen fysio terug :'(

((((gelukkig is het maar een buikgriepje dus hopelijk over twee weken weer gewoon eigen fysio))))
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Mijn eigen fysio is ziek. En nu kwam ik bij zijn vervanger. En nu doet mijn schouder meer pijn ipv minder. Ik wil mijn eigen fysio terug :'(

((((gelukkig is het maar een buikgriepje dus hopelijk over twee weken weer gewoon eigen fysio))))
Dat is balen :-X
:bigarmhug:

Ik heb het getroffen met mijn fysio. Ze doet wel wat harder dan waar ik vertrouwen in heb :o Maar mijn arm zit nog in de kom en de pijn is niet erger geworden, dus blijkbaar kan dat.

Ik heb een zwangerschapskussen besteld :) maar ook weer teruggestuurd, de vulling was niet stevig genoeg. Maar gelukkig wordt de pijn inmiddels minder en lukt het slapen met losse kussens steeds beter.
Door Kaio
chips, pomp kapot...
moet nog besteld worden, dinsdag wordt ie gerepareerd....eh help ik moet wassen...... ::) ::)
Door MarijeEnBoomer
Kaio schreef:chips, pomp kapot...
moet nog besteld worden, dinsdag wordt ie gerepareerd....eh help ik moet wassen...... ::) ::)
Hoe hoog zit je afvoer? Ik had ook problemen met mijn pomp en toen bleek dat de afvoer te hoog zat voor wat er in de gebruiksaanwijzing stond. Met de nieuwe pomp de machine gelijk op een wasmachineverhoger (ja die dingen bestaan) gezet en tot nu toe doet hij het prima! .... ik durf nu alleen niet te wassen nu ik dit heb gezegd ;D
Door Kaio
MarijeEnBoomer schreef:Hoe hoog zit je afvoer? Ik had ook problemen met mijn pomp en toen bleek dat de afvoer te hoog zat voor wat er in de gebruiksaanwijzing stond. Met de nieuwe pomp de machine gelijk op een wasmachineverhoger (ja die dingen bestaan) gezet en tot nu toe doet hij het prima! .... ik durf nu alleen niet te wassen nu ik dit heb gezegd ;D
toevallig nog een foto van:
20180522_152113.jpg
20180522_152113.jpg (1.19 MiB) 2039 keer bekeken
te hoog?

Die foto is van toen onze kelder via het riool een half jaar geleden terugkwam. Ik bedenk me dat toen die wasmachine aanstond...wel als de sodemieter uitgezet
Door Angelique
Black friday...hét jaarlijkse bewijs dat ze daar aan de overkant echt niet sporen :-X

En iemand heeft ergens ooit bedacht dat dit ook leuk is voor de Nederlanders.
Door MarijeEnBoomer
Kaio schreef:toevallig nog een foto van:
20180522_152113.jpg
te hoog?

Die foto is van toen onze kelder via het riool een half jaar geleden terugkwam. Ik bedenk me dat toen die wasmachine aanstond...wel als de sodemieter uitgezet
In de gebruiksaanwijzing staat hoe veel afstand wr tot de afvoer mag zijn. Tenminste bij mij stond dat erin ( ik geloofde de monteur natuurlijk niet #eigenwijs)
Door Lizzy
Angelique schreef:Black friday...hét jaarlijkse bewijs dat ze daar aan de overkant echt niet sporen :-X

En iemand heeft ergens ooit bedacht dat dit ook leuk is voor de Nederlanders.
Ja lachuh, ik zie net een pot probiotica met 20% korting. En dan is ie nog steeds duurder als exact dezelfde pot zonder korting bij Medpets. Ze hebben 'm gewoon eerst ruim 20% duurder gemaakt ::)
Door Angelique
Lizzy schreef:Ja lachuh, ik zie net een pot probiotica met 20% korting. En dan is ie nog steeds duurder als exact dezelfde pot zonder korting bij Medpets. Ze hebben 'm gewoon eerst ruim 20% duurder gemaakt ::)

Nou dat dus, en zo gaat het bij velen. Nou, rennen jongens ::) Gewoon opzouten met dat neppe amerikaanse geneuzel.
Door Lizzy
Angelique schreef:Nou dat dus, en zo gaat het bij velen. Nou, rennen jongens ::) Gewoon opzouten met dat neppe amerikaanse geneuzel.
Mij hoor je niet zeggen dat ik vies ben van korting hoor. Maar niet zulke nepkorting. Opzouten inderdaad, met deze nep toestanden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door