Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Dat klinkt heel fijn en bijzonder Cathelijn :)

Geluksmomentje hier was gisteravond waarbij mijn vader zijn verjaardagscadeau uit mei kon verzilveren, het optreden van the analogues. Hij heeft meerdere malen verwonderd gezegd dat het net zo klonk als op de plaat :biggrin2: en hij vond het ook super dat ik, mijn zusje en onze partners ook mee waren. Wij haalden de gemiddelde leeftijd flink omlaag zullen we maar zeggen :biggrin2: Was een zeer geslaagde avond en een fantastisch knap optreden.
Door dinky89
Geluksmomentje is dat er veel begrip is van mijn leidinggevende en de manager daarboven voor de situatie met onze Dinky. Zeiden beide gelijk dat als ze zaken moeten overnemen of als ik vrij wil nemen daar alle ruimte voor is. Wel echt enorm fijn :)
Vanmiddag om 14:00 uur moet ik met Dinky bij de cardioloog zijn. Hoop enorm dat hij nog kan helpen om haar beter op de poten te krijgen. Dinky is vandaag en gisteren wel even in de tuin geweest wat toch beetje hoop geeft. Dag daarvoor lag ze echt alleen maar te slapen op de bank. Goed of acceptabel voor de langere termijn is het zeker nog niet maar vlammetje hoop is nog niet volledig gedoofd.
Door dinky89
Weet nog niet in hoeverre er sprake is van een geluksmomentje. Het positieve is dat het hart het nog gewoon keurig doet. Wel zit er vocht bij de longen en was er een vlek te zien op de echo bij de longen. Omdat het hart goed is gaan ze haar onder lichte narcose brengen voor een punctie en om beter in haar keel te kijken. Er kan sprake zijn van een longontsteking en er kan sprake zijn van een longtumor. Kan dus nog uiteenlopen van behandelbaar naar einde verhaal. Al neigde Remco Jonker wel qua verwachting naar ontsteking door de vorm. Is dus nog verder afwachten
Door dinky89
smulpaap schreef: di 13 sep 2022, 18:55 Nog steeds onzekerheid dus ... en wanneer gaat men haar verder onderzoeken ?
Narcose, punctie en in de keel kijken is vanmiddag nog gedaan. Strottenhoofd en stembanden bleken erg gezwollen waarmee ontsteking waarschijnlijk lijkt. Waren ook wat slijmerig en leek wat pus te zitten. Uitslag van de punctie wordt donderdag verwacht. Voor nu in ieder geval 10 dagen AB en novacam en duimen dat ze daarmee de oude wordt.
Door Sonja
dinky89 schreef: di 13 sep 2022, 19:30 Narcose, punctie en in de keel kijken is vanmiddag nog gedaan. Strottenhoofd en stembanden bleken erg gezwollen waarmee ontsteking waarschijnlijk lijkt. Waren ook wat slijmerig en leek wat pus te zitten. Uitslag van de punctie wordt donderdag verwacht. Voor nu in ieder geval 10 dagen AB en novacam en duimen dat ze daarmee de oude wordt.
Ik duim mee!

En mijn eigen geluksmomentje is dat ik vandaag weer door de 'APK' heen ben gekomen. Op de scan die vorige week is gemaakt was geen tumorgroei zichtbaar. Ik mag tot na de kerstvakantie wegblijven. Mits ik geen klachten krijg uiteraard.
Door sam28
Sonja schreef: di 13 sep 2022, 21:55 Ik duim mee!

En mijn eigen geluksmomentje is dat ik vandaag weer door de 'APK' heen ben gekomen. Op de scan die vorige week is gemaakt was geen tumorgroei zichtbaar. Ik mag tot na de kerstvakantie wegblijven. Mits ik geen klachten krijg uiteraard.
:groupwave2: fijn Sonja!!
dinky89 schreef: Narcose, punctie en in de keel kijken is vanmiddag nog gedaan. Strottenhoofd en stembanden bleken erg gezwollen waarmee ontsteking waarschijnlijk lijkt. Waren ook wat slijmerig en leek wat pus te zitten. Uitslag van de punctie wordt donderdag verwacht. Voor nu in ieder geval 10 dagen AB en novacam en duimen dat ze daarmee de oude wordt.
Ik ga aan jullie denken!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door