Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef: ↑di 13 sep 2022, 18:55 Nog steeds onzekerheid dus ... en wanneer gaat men haar verder onderzoeken ?Narcose, punctie en in de keel kijken is vanmiddag nog gedaan. Strottenhoofd en stembanden bleken erg gezwollen waarmee ontsteking waarschijnlijk lijkt. Waren ook wat slijmerig en leek wat pus te zitten. Uitslag van de punctie wordt donderdag verwacht. Voor nu in ieder geval 10 dagen AB en novacam en duimen dat ze daarmee de oude wordt.
dinky89 schreef: ↑di 13 sep 2022, 19:30 Narcose, punctie en in de keel kijken is vanmiddag nog gedaan. Strottenhoofd en stembanden bleken erg gezwollen waarmee ontsteking waarschijnlijk lijkt. Waren ook wat slijmerig en leek wat pus te zitten. Uitslag van de punctie wordt donderdag verwacht. Voor nu in ieder geval 10 dagen AB en novacam en duimen dat ze daarmee de oude wordt.Ik duim mee!
Sonja schreef: ↑di 13 sep 2022, 21:55 Ik duim mee!
En mijn eigen geluksmomentje is dat ik vandaag weer door de 'APK' heen ben gekomen. Op de scan die vorige week is gemaakt was geen tumorgroei zichtbaar. Ik mag tot na de kerstvakantie wegblijven. Mits ik geen klachten krijg uiteraard.
dinky89 schreef: Narcose, punctie en in de keel kijken is vanmiddag nog gedaan. Strottenhoofd en stembanden bleken erg gezwollen waarmee ontsteking waarschijnlijk lijkt. Waren ook wat slijmerig en leek wat pus te zitten. Uitslag van de punctie wordt donderdag verwacht. Voor nu in ieder geval 10 dagen AB en novacam en duimen dat ze daarmee de oude wordt.Ik ga aan jullie denken!!!