Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Kaela schreef: di 30 aug 2022, 10:48 Wooooow. Niet best.

Onze buurman hoopte daar ook op, maar die is toch niet verder dan de vraagprijs gekomen.
Nou zag dit huis er ook wel heel mooi uit. Maar dan nog. Het blijft een huis uit de vorige eeuw (vóór 1950) en het is weliswaar van alle gemakken voorzien, ook overal dubbel glas en zo, maar het ligt gewoon in een volksbuurt.

Maar goed. Deze is het niet geworden. Volgende keer beter.
Door Kaela
Ronald schreef: di 30 aug 2022, 17:58 Nou zag dit huis er ook wel heel mooi uit. Maar dan nog. Het blijft een huis uit de vorige eeuw (vóór 1950) en het is weliswaar van alle gemakken voorzien, ook overal dubbel glas en zo, maar het ligt gewoon in een volksbuurt.

Maar goed. Deze is het niet geworden. Volgende keer beter.
Bizar he! En als het al goed onderhouden is, dan ga je er ook nooit meer die prijs voor terugkrijgen. Want het gaat een keer dalen en dan heb je er ook niet veel aan kunnen verbeteren.

Hij vindt vast een fijn plekje wat wel te betalen is, het is alleen wel volhouden in deze markt!
Door Siberienne
Ik ben gewoon zo blij dat Shadow nog zo goed mee kan als we op wandeltochten zijn. Hij is tenslotte al bijna 11. Super behendig (en gelukkig waren hier geen schaapjes, dan kan hij prima los).

https://www.instagram.com/reel/CiP8fDXo ... MyMTA2M2Y=

Gewoon trots op mijn manneke. Dit was nog niet eens het moeilijkste stuk, soms denken wij ‘hoe is hij hier in godsnaam langs gekomen’ - maar hij doet het alsof het niks voorstelt. Alleen de wiebelende hangbrug en de open ijzeren brug waren eng, daar had hij even wat aanmoediging nodig (en voor de goede orde, dan is hij niet los maar krijgt steun van ons). Heel blij ook met de Ruffwear rugzak met handvat. Ideaal!
DE4F48F1-9118-454E-82F4-8D6707605929.jpeg
DE4F48F1-9118-454E-82F4-8D6707605929.jpeg (7.15 MiB) 632 keer bekeken
Hier staat Shad dus al beneden
Door sam28
Wat fijn Siberienne! :)

Mijn geluksmomentje is dat ik deze week 26 van de 32 heb gewerkt en me redelijk fit voel the day after. Woensdag was ik echt gesloopt en heb ik even heel diep liggen slapen en maakte me zorgen om gister. Maar dat ging eigenlijk best goed. :biggrin2: Zeker omdat ik gister ook de hele dag een leerling mee had die de eerste van 2 meeloopdagen heeft en de rest van de tijd in de beroepsvoorbereidende periode op school zit. Dus 2 linker handen heeft want dag 2 op de operatiekamer. Heb dr lekker wat laten doen en heel veel uitgelegd. Ik was wel echt kapot aan het einde van de dag!
Zo nog even hardlopen want ook dat gaat lekker. :)

Volgende week nog 1 week 26u en daarna vakantie en dan 32u!! :biggrin2:
Door hannabelgje
Meer dan 10 jaar geleden een hele fijne jas van regatta gekocht. Super veel gedragen. Maar een jaar of 2 geleden was hij echt helemaal op. Gezocht naar vervanging maar niet echt gevonden. Ben ik gisteren bij de kringloop in emmeloord en daar hing dezelfde jas. Splinternieuw en ook nog dezelfde maat. Uiteraard meteen gekocht en nu superblij dat ik mijn fijne jas weer terug heb. Hopelijk gaat ie weer 10 jaar mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
dinky89 schreef: do 08 sep 2022, 16:56 Haha ja, die Shadow doet alsof het peulenschil is ;D Zo geweldig dat route zoeken in zo'n mooie omgeving met zo mooi weer :cool:
Alleen heeft ie niet door hoe breed hij is met rugzak. Vandaar dat meneer maar even aan de kant gaat, want hij wringt zich erlangs en dan heb je die rugzak in je knieholte… ben al eens bijna gevallen daardoor ::)
Door Cathelijn
De dag moet eigenlijk nog beginnen, maar dit gaat wel speciaal worden. Meer dan 20 jaar geleden liep ik tijdens mijn opleiding aan de HAS 6 maanden stage in het San Diego Wild Animal Park bij de Californische condors. Super tijd, fijne collega's, maar daarna sporadisch contact. Net op de hoogte van de hoogtepunten van elkaars leven.
Nu is een van die collega's met haar man in Nederland. Vrijdag opgehaald in Utrecht vanwege de treinstaking en vandaag ga ik ze Heeswijk-Dinther laten beleven. Installatie van de gildekoning (vendels, trommen en veel traditie), een uniek molencomplex, een groot kasteel en een oude abdij. Het is vertrouwd en buitengewoon op het zelfde moment om met elkaar te praten. Ze was ook iemand van vroeger, uit een vorig leven. Een beetje bizar alsof het niet echt is. Ik heb er wel ontzettend veel zin in!
Door smulpaap
Cathelijn schreef: zo 11 sep 2022, 08:46 De dag moet eigenlijk nog beginnen, maar dit gaat wel speciaal worden. Meer dan 20 jaar geleden liep ik tijdens mijn opleiding aan de HAS 6 maanden stage in het San Diego Wild Animal Park bij de Californische condors. Super tijd, fijne collega's, maar daarna sporadisch contact. Net op de hoogte van de hoogtepunten van elkaars leven.
Nu is een van die collega's met haar man in Nederland. Vrijdag opgehaald in Utrecht vanwege de treinstaking en vandaag ga ik ze Heeswijk-Dinther laten beleven. Installatie van de gildekoning (vendels, trommen en veel traditie), een uniek molencomplex, een groot kasteel en een oude abdij. Het is vertrouwd en buitengewoon op het zelfde moment om met elkaar te praten. Ze was ook iemand van vroeger, uit een vorig leven. Een beetje bizar alsof het niet echt is. Ik heb er wel ontzettend veel zin in!
Wat leuk ! Heel veel plezier :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door