Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Terug van vakantie met mijn lief, de kinderen en Zoë. En die laatste heeft het zo knap gedaan. Geen gemopper naar vreemde mensen, vreemde kinderen enz. Overal mee naar toe geweest zonder problemen. Op het terras gezeten met andere vreemde honden tijdens de bingo avond. Ik ben super trots op mijn mopper meisje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door CindyMayella
Vanmiddag gelunched met beide dochters (en daarna voor de jongste en mij een nieuwe bril uitgezocht)… En het was nog gezellig ook 🥰🥰….. 1ste afspraak met zn 3-en sinds de scheiding…. Bij het afscheid had ik het even moeilijk, maar dat we voor het eerst met zn 3-en iets hebben gedaan sinds de scheiding, maakte het voor mij weer goed 😊….. Hopelijk is dit een klein nieuw begin…….
Door Ronald
Fijn, zulke goede berichten!

Mijn eigen geluksmomentje: vanmiddag bij de Thaise massage geweest. Nadat er iemand over me heen gewandeld had, ben ik onderhanden genomen. Potverjandikkeme... Alsof er een vrachtauto over me heengereden is. Maar nu voel ik me heerlijk ontspannen.
Door CindyMayella
Ronald schreef:Fijn, zulke goede berichten!

Mijn eigen geluksmomentje: vanmiddag bij de Thaise massage geweest. Nadat er iemand over me heen gewandeld had, ben ik onderhanden genomen. Potverjandikkeme... Alsof er een vrachtauto over me heengereden is. Maar nu voel ik me heerlijk ontspannen.
Kan ik ook wel gebruiken ;) :D
Door Charlie Angel
Wat een goede en fijne berichten zeg. Wat een mooi vooruitzicht Kim. En Hanna, wat super dat Zoë het zo goed heeft gedaan, knapperd!
En Cindymayella, wat dat je zo leuk met je dochters op pad bent geweest, moeilijk om dan afscheid te nemen, maar geniet er nog even fijn van na.

Ronald fijn zeg, geniet van de ontspanning.
Door sam28
Nou, om mee op te scheppen over allerlei wilde dier, ik heb een vos gezien!!! ;D Liep op het gemak door het veld en heb echt 5 min staan kijken. Er werd door een voorbij fietsend jongetje van 20ofzo heel flauw gefloten. Vos ging zitten maar even later ging het door waarmee het bezig was.
DSC_1512.JPG
DSC_1512.JPG (1018.88 KiB) 801 keer bekeken
Door Charlie Angel
Ronald schreef:Het gaat toch gebeuren. Zoonlief heeft afgelopen vrijdag een huis bezichtigd en gaat morgen een bod uitbrengen. Spannend!
Spannend zeg, hoop dat het gaat lukken! Afbeelding
Door MillyMol
Blêh Ronald. Wat balen zeg. :-\ :-\

Mijn dochter heeft vandaag samen met haar vriendin haar handtekening gezet onder het koopcontract van een appartement in Amsterdam. Ze zijn er blij mee en kunnen het betalen, maar man man, wat een geld….
Door doranto
Ronald schreef: ma 29 aug 2022, 21:12 Het is niet gelukt. Het winnende bod lag € 45.000 boven de vraagprijs :???:
Wordt er nog steeds zóveel overboden :o
Ik had gehoord dat dat steeds minder gebeurde, maar daar bij jullie dus kennelijk nog niet :-\
Door Charlie Angel
Ronald schreef: Het is niet gelukt. Het winnende bod lag € 45.000 boven de vraagprijs :???:
Bahbah, dat is heel erg jammer zeg. Vervelend dat er nog steeds zoveel wordt overboden.
Door smulpaap
Ronald schreef: ma 29 aug 2022, 21:12 Het is niet gelukt. Het winnende bod lag € 45.000 boven de vraagprijs :???:
Bizar gewoon . Wat een geld . Zo valt het echt niet mee om als starter iets te kopen
Door Kaela
Wooooow. Niet best.

Onze buurman hoopte daar ook op, maar die is toch niet verder dan de vraagprijs gekomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door