Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
Nu nog een berenbroek. :D

Wij hebben heerlijk in het zonnetje in de tuin gewerkt. Mijn moeder en ik zijn bezig geweest met de groentetuin, mijn vader met het hek en het grasveld en de honden hebben ons goed in de weg gezeten door alle stokken weer door de tuin te verspreiden en precies op het juiste moment op de juiste plek te liggen of lopen. :biggrin2:
Door EliScooby
Nieuwe stuurregeltjes van de motor toegepast met de brommer en op een rotonde ineens zonder het idee te hebben te verongelukken het standaardje aan de straat. Misschien moet die er maar af, gebruik m toch nooit :biggrin2:
Door Lil
Bp weet weer eens op alles raad :D :-*

Verder lekker gewandeld; ook den Jones is twee keer ff los geweest en daarna nog best rustig de boodschappen kunnen doen. Life is relaxed vandaag. :D
Door constance.blokzijl
Heerlijk in het bos gelopen anderhalf uur, en dan kan ik zo genieten van het feit dat de natuur op het punt staat van poef alles is weer groen!
Als we het weer krijgen wat ze beloofd hebben dus dat niet lang
Door Hope
Doranto schreef:Heb jij al gras dan :???:
Hier groeit het nog nauwelijks.
Ja, bemest en wel, maar wij zijn wel zuinig geweest in de winter en hebben veel grond voor de paarden. Ik ben nu begonnen met opbouwen, dat gaat zo langzaam, voor ik ze allemaal buiten heb staan gaan ze weer naar binnen.
Door Kim_S
Ik heb Boekjewoekje geaaid :smitten:

En een heuleboel Wetters gezien! Was erg leuk, en heb veel bevestiging gehad dat we het goede ras uitgekozen hebben voor onze leefsituatie op dit moment. Blij mee :)
Door Pauline
Kim_S schreef:Ik heb Boekjewoekje geaaid :smitten:

En een heuleboel Wetters gezien! Was erg leuk, en heb veel bevestiging gehad dat we het goede ras uitgekozen hebben voor onze leefsituatie op dit moment. Blij mee :)
:-* :-* :-*

Gelukkiger dan zo kan ik bijna niet worden:

Afbeelding

Afbeelding
Door Shanti en co
Kim_S schreef:Ik heb Boekjewoekje geaaid :smitten:

Boekjewoekjes geluksmomentje van de dag: Aandacht van Kim, mini, zijn super lieve fokster en nog véééél meer mensen. :D

Mijn geluksmomentje, heel trots op Boekjewoekje omdat hij zich zo goed gedroeg op de clubmatch. Hij vond het in het begin wel spannend en was een beetje druk maar met geduld (en rodi :biggrin2: ) konden wij zijn aandacht toch goed krijgen en na een tijdje lag hij gewoon rustig om zich heen te kijken. :)
En daarnaast een hele gezellig middag gehad met allemaal leuke mensen en honden. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door