Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
Angelique schreef: Pasta en als toetje had ik een aardbeienpudding in gedachte. Maar het was natuuriljk WEER k*t met peren met die gelatineblaadjes, dus nu heb ik een schaal met slagroom met daar doorheen een pond aardbeien en een zooitje flubbels onopgeloste gelatine.  >:(
Yammie  :biggrin2:
Wij hadden eigenlijk goed gevulde salade met geitenkaas en baguette gepland (nog veel ingrediënten van gister over), maar toen ik op Facebook een plaatje van een broodje met steak van de bbq zag, kreeg ik zo'n zin in iets dergelijks, dat mijn Schatzi voorstelde hamburgers bij de pub om de hoek te halen. Hamburgers zijn het dus geworden. Salade schuift door naar morgen.
Kim_S schreef: Mjam.
Wij hadden braaf sperziebonen met puree en vissticks. Had liever hamburgers gehad  :biggrin2:

Dan moet je gewoon vergeten eten uit de vriezer te halen. :-[

Wel altijd aan het eten voor de hond en katten denken, maar voor onszelf even glad vergeten. En daar dan dus pas achter komen als de winkel al zo'n beetje dicht is. :-X
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef:
Dan moet je gewoon vergeten eten uit de vriezer te halen. :-[

Wel altijd aan het eten voor de hond en katten denken, maar voor onszelf even glad vergeten. En daar dan dus pas achter komen als de winkel al zo'n beetje dicht is. :-X
Tis hier een half uur enkele reis naar de dichtstbijzijnde hamburgerboer. En die bezorgen echt niet. Dus wat ik uit de vriezer haal is wel ontdooid tegen de tijd dat we hamburgers gehaald hebben  ::) :biggrin2:
(Plus het feit dat wat in huis is al betaald is, en hamburgers nog betaald moeten worden  :()

Maar toch vind ik hamburgers lekkerder  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door