Charlie Angel schreef: ↑wo 25 mei 2022, 22:09 Mijn laptop om 21.00 uur afgesloten voor twee weken. Eindelijk heb ik na anderhalf jaar ofzo vakantie!!!! En nog twee weken ook!!Ohhh wat heerlijk! Nog leuke plannen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑wo 25 mei 2022, 22:09 Mijn laptop om 21.00 uur afgesloten voor twee weken. Eindelijk heb ik na anderhalf jaar ofzo vakantie!!!! En nog twee weken ook!!Ohhh wat heerlijk! Nog leuke plannen?
Charlie Angel schreef: ↑wo 25 mei 2022, 22:09 Mijn laptop om 21.00 uur afgesloten voor twee weken. Eindelijk heb ik na anderhalf jaar ofzo vakantie!!!! En nog twee weken ook!!Heerlijk! Geniet er lekker van!
eelke schreef: Ohhh wat heerlijk! Nog leuke plannen?Mijn lichaam rust geven en vooral lekker met de honden op pad naar gebieden waar we anders niet zo komen. Dus lekker er op uit.
Charlie Angel schreef: ↑do 26 mei 2022, 12:05 Mijn lichaam rust geven en vooral lekker met de honden op pad naar gebieden waar we anders niet zo komen. Dus lekker er op uit.Dat klinkt erg prima!![]()