Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Charlie Angel schreef: wo 25 mei 2022, 22:09 Mijn laptop om 21.00 uur afgesloten voor twee weken. Eindelijk heb ik na anderhalf jaar ofzo vakantie!!!! En nog twee weken ook!!
Ohhh wat heerlijk! Nog leuke plannen?
Door Kaela
Sonja schreef: wo 25 mei 2022, 20:44 Vandaag eindelijk de uitslag van mijn scan van 2 weken geleden. Geen veranderingen in de tumor. Ik mag weer 3 maanden wegblijven.
Wat fijn!
Door Ronald
Sonja schreef: wo 25 mei 2022, 20:44 Vandaag eindelijk de uitslag van mijn scan van 2 weken geleden. Geen veranderingen in de tumor. Ik mag weer 3 maanden wegblijven.
Wat fijn Sonja.
Door Charlie Angel
eelke schreef: Ohhh wat heerlijk! Nog leuke plannen?
Mijn lichaam rust geven en vooral lekker met de honden op pad naar gebieden waar we anders niet zo komen. Dus lekker er op uit. Afbeelding
Door MillyMol
Dit zou ook in het klaagtopic kunnen maar ik kies voor het blije nieuws: ik ben even terug in Nederland, meer precies in Mokum! Aanleiding is het vertrek van dochterlief a.s. maandag voor twee jaar naar Nieuw Zeeland 🇳🇿
De komende dagen is dus een speciale familie-aflevering van “Hello-Goodbye”: veel mensen weer even zien, uit eten met ex-echtgenoot en de kinderen omdat NZ nu eenmaal niet naast de deur ligt en twee jaar behoorlijk lang is, boodschappenlijstje proberen in te slaan en als special een middagje met opa van 88 (vader van ex) doorbrengen en een lekker visje halen. Hij kwakkelt nogal en de kans dat mijn dochter voor de laatste keer afscheid van hem neemt is niet onaanzienlijk.

We gaan er iets moois van maken de komende dagen! :-* :'( :-*
Door Siberienne
Eigenlijk voor het eerst sinds we hier wonen even op ‘t gemakje geshopt. Wat nuttige boodschappen gedaan, mijn favoriete etenswinkel geplunderd (Nøtteblanderen, verkopen noten, heeeeel veel gedroogde vruchten, allerlei peulvruchten en dingen als kokossuiker enzo. ) en nieuwe kleren gekocht. Ik had echt een semi nette broek nodig en ben gezwicht voor twee shirts, een met lange en een met korte mouwen, van een of andere eco verantwoorde vezel en vooral kleurrijk en comfy.

Daarna nog een heerlijke boswandeling in de regen met Shadow, gisteren gingen we ook al samen op pad en gingen we cross country door het bos, ik leer langzaam de weg hier zelf ook een beetje kennen nu.

Het is zo mooi nu alle zo intens groen is.

Fijne dagen Millymol!
Door Kaela
Wat een heerlijke geluksmomenten hier allemaal!

Wij hebben een werkende oven, een geïnstalleerde kookplaat (maar daar moet de Liander nog voor komen en die komen in augustus pas, maar goed, het ding ligt klaar), een werkende vaatwasser, een volledig aangesloten wasmachine en een kraan met warm water :groupwave2:

We hebben vandaag voor het eerst sinds vorig jaar juli een was aangezet zonder een tuinslang door het huis en/of handmatige afvoer. Wat een verrukking!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door