Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
MarijeEnBoomer schreef:En zo attent! Ze helpen elkaar allemaal :smitten:

Ja, eigenlijk zi jn ze te goed voor deze wereld :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Bij 10 hadden ze de trog gekregen hoor :biggrin2: ik vond die bakjes gewoon erg lief en die moesten gekocht worden :biggrin2:

Maar ik ben ook onder de indruk van de eetbewchaving. Denk dat deze kinders echt nog nooit echt honger hebben gehad en er op vertrouwen dat op gezette tijden er genoeg eten komt en derhalve krijsen overbodig is :biggrin2:
Ohww okee, foute fokker dus :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: (net als ik). Die bakjes zijn ook lief. En ze eten gewoon super beschaafd. Ik denk dat het inderdaad heel erg veel uit maakt dat ze geen tekorten kennen. Daar worden ze lui van :biggrin2: . Misschien is het ook wel gewoon het temperament, dat kan natuurlijk ook. Of een combi.
Door Angelique
Lizzy schreef:Ohww okee, foute fokker dus :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: (net als ik). Die bakjes zijn ook lief. En ze eten gewoon super beschaafd. Ik denk dat het inderdaad heel erg veel uit maakt dat ze geen tekorten kennen. Daar worden ze lui van :biggrin2: . Misschien is het ook wel gewoon het temperament, dat kan natuurlijk ook. Of een combi.

Diep in het hart hartstikke fout ja. Ik las dat laatst idd ergens dat de ontwikkeling van voernijd toch echt een fokkersprobleem was en toch echt niks te maken had met neuropeuten die jarenlang lopen te verkondigen dat je maar lekker moet rommelen met die bak voer en dat vooral iedereen er met zijn tengels aan moet kunnen zitten enz.

uhuhuh als ze op de salontafel proberen te klimmen werkt overigesn ook als een tierelier :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:De niet (meer) groenen hadden vandaag betere dingen te doen...toch tijd zat :biggrin2:

Afbeelding
Dit is toch hoop ik alleen een willekeurige puppyknuffelaar he, met mijn pup :???: :???: :???:
Door Angelique
Lizzy schreef:Dit is toch hoop ik alleen een willekeurige puppyknuffelaar he, met mijn pup :???: :???: :???:

Je herkent ons aller Kimmetje_S toch wel :P
Door Lizzy
Angelique schreef:Je herkent ons aller Kimmetje_S toch wel :P

Nee :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: . Ze ziet er op deze foto uit als een jong meiske! :o !

Maar die gaat er toch niet met mijn pup vandoor?
Door Angelique
Lizzy schreef:Nee :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: . Ze ziet er op deze foto uit als een jong meiske! :o !

Ze is een jong meisje ::) (tegen ons weggezet dan ::) )

Maar die gaat er toch niet met mijn pup vandoor?
Neuh, tasje was te klein :biggrin2:
Door Charlie Angel
Dat is nog eens een goede bezigheid Lique! Geef alle lieffies van mij ook een knuffel, ook de grote natuurlijk! :-*

Staat je goedKim, zo'n bobtail! :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Neuh, tasje was te klein :biggrin2:

Oh ja, even vergeten ::) (dat wij al oudjes zijn).

En oh gelukkig. Het is inderdaad wel een knoepertje he! Die past niet meer in tasjes :biggrin2:
Door Martine-Tom
Lizzy schreef:Oh ja, even vergeten ::) (dat wij al oudjes zijn).

En oh gelukkig. Het is inderdaad wel een knoepertje he! Die past niet meer in tasjes :biggrin2:
Afbeelding

Wat vind je van mn nieuwe handtas? :cool:
Door Martine-Tom
Angelique schreef:Die past niet op je skoetert. :P
Ja hoor, laat ik Tom wel thuis :biggrin2:
Door Angelique
Martine-Tom schreef:Ja hoor, laat ik Tom wel thuis :biggrin2:
Das nou jammer, de pups waren wel toe aan een nieuwe bal :biggrin2:
Door Martine-Tom
Angelique schreef:Das nou jammer, de pups waren wel toe aan een nieuwe bal :biggrin2:
Ahhhhhhhh ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door