Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef:Lieffie, ik ben 't. Die tante van voor de oerknal.
*Vraagt zich af of die mooie high-tech digicam van Frau Antje dan ook van vóór de oerknal is* :???: ::)
Mowgli schreef:*Vraagt zich af of die mooie high-tech digicam van Frau Antje dan ook van vóór de oerknal is* :???: ::)
Heeft Frau Antje een high-tech digicam?! :o Waar dan?

Edit: o wacht, je bedoelt mijn fototoestel? :doh: ;D Dat ding is tien jaar oud. Daarmee filmpjes maken terwijl ik een Safestix door de stratosfeer werp... maar ik kan het proberen natuurlijk.

En anders heb je iets digitaals van Herr Antje zien liggen. Ikzelf ben zo digitaal als Ministeck. ;D
Door koekje
Een uur geleden had ik nog een boze blote peuter rondrennen, nu alleen nog maar het geluid van Ot die uit de krabpaal dondert, Sien die in mn oor zit te purren en de wasdroger die bijna klaar is. Straks nog even was opvouwen en dan is mn werkdag weer voorbij en heb ik eindelijk rust. Dat wordt vroeg slapen vanavond :)
Door Charlie Angel
Charlie gewogen vandaag bij de dierenwinkel, hij blijft prachtig op gewicht nu en is echt niet meer te licht. En dan eet hij op zijn manier nog zelf ook! Ik is blij! Hij is een ondeugende en de liefste poedel die er maar is. En alleen thuisblijven gaat ook weer goed al is dat niet vaak nodig. Heerlijk hoe hij zo stabiel is zonder stress.
Door Anne in Zweden
Orion teruggevonden aan de sterrenhemel. Of nou ja, voor de helft dan. De onderste helft hing nog achter de berg. Dat is het allermooiste van in Zweden wonen: de totale duisternis na zonsondergang, geen straatverlichting, geen autolampen, geen huizen op zichtafstand. Dan zie je dus alle sterren aan de hemel tijdens een heldere nacht. En momenteel is het zo helder dat ik al twee avonden achter elkaar de Grote Beer helemaal kan zien, niet alleen de steelpan. Vanaf de steelpan een lijntje omhoog trekken, kom je bij de Poolster uit. Dan is Kleine Beer ook meteen gevonden. Orion was ik kwijt, omdat ik meestal in de herfst/vroege winter hier ben en naar de sterren kijk, maar die bleek dus heel ergens anders te staan dan in november/december. Morgen Cassiopeia proberen te vinden.
Ik word gewoon zo gelukkig van de natuur. :)
Door Shanti en co
Ahh ik ben jaloers (oeps, verkeerde toppic :P ), dat lijkt me echt prachtig, wij kunnen nog net alle sterren van de steelpan zien.
Dat wordt dus veel omhoog kijken 's nachts wanneer we in Zweden zijn. :D
Door Anne in Zweden
Thessa en Shanti schreef:Ahh ik ben jaloers (oeps, verkeerde toppic :P ), dat lijkt me echt prachtig, wij kunnen nog net alle sterren van de steelpan zien.
Dat wordt dus veel omhoog kijken 's nachts wanneer we in Zweden zijn. :D

Dat hangt ervan af. In het centrum van Stockholm kun je je blik gewoon op ooghoogte gericht houden. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door