eelke schreef:Nee dat ben ik niet. Nou ja, nog nietIn geval van een afspraak die snel moet (en het maakt je niet uit waar je naar toe gaat), bellen wij de zorgverzekeraar. Die gaat een rondje bellen en laat ons dan weten waar we het eerst terecht kunnen. Werkt heel fijn.Ooohhhh heb al best in de rats gezeten over glunten-allergie enzo, daar gaat m'n brouwerij
![]()
Man man wat een soap. Bel ik het ziekenhuis van mijn eigen arts, kan ik daar pas in juli terecht. Jot, tot die tijd stop ik wel gewoon ff met eten joh.
Dan maar de ziekenhuizen hier in de buurt. Over 5 weken op zijn vroegst. Ja, da's beter als juli maar om nou nog 5 weken zo door te emmeren... dus huisarts weer opgebeld die in zijn systeem de wachttijden zou checken, had ik net mail van, op de andere locatie een wachttijd van enkele dagenis dezelfde organisatie en zijn dezelfde artsen. Ziekenhuizen zitten op een kwartier rijden van elkaar
man man man wat is het goed geregeld dan he in de zorg. Nah ja, morgen maar even bellen om te checken, want een afspraak heb ik nog niet, maar hee, wat een soap weer zeg.

Sterkte overigens, Eelke! Hoop dat je nog wel van het carnaval kunt genieten.